Hmmm, maar ze heeft zichzelf dus de kans ontnomen.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, ik had mezelf al voorgesteld, dus dat telt al als bijna
Haha.
Ze zat al bij me op schoot enzo.
Ik ben verbaasd omdat je mij betrekt bij die geile praat, terwijl die andere meiden hier los gaan. Maar dawg zegt dat dat is omdat die meisjes allemaal nogal jong zijn en je je daarom maar tot mij richt. Zodoende.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ik snap even niet waarover het gaat en waarom ik hier bij betrokken word.
Ik heb ook heel vaak een soort van gehosseld.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha.
Zeker fijn jaquote:Op zondag 1 januari 2012 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je hebt nu iemand waarmee je die kant verder kunt ontdekken?
Dat is natuurlijk ook wel prettig
Ehm nee, al iets van 1.5 jaar geen maagd meer, maar sinds kort ontdekt hoe leuk en lekker seks is.quote:
Goed hoor, ik ben alvast begonnen met uithongeren.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:33 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal. Nogmaals een gelukkig nieuwjaar aan allen!
Hoe gaat het hier?
Mooiquote:Op zondag 1 januari 2012 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een lijstje maakte werd ik afgebrand hier![]()
Als ik 1 goede les uit al deze topics heb gehaald dan is het toch achter je gevoel aangaan.
Of ik heb nu ineens gewoon onwijze mazzel gehad.
Maar wees niet bang ik ga dit topic niet verlaten want het gaat ook over relaties hier.
Denk dat ik daar meer tips voor nodig ga hebben![]()
![]()
Volgens mij zijn die minderjarige chickies hier meer ervaren dan ik hahaquote:Op zondag 1 januari 2012 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je het leren. niet dat ik daarmee wil impliceren dat jij al oud bent natuurlijk.
Dus ik val op oudere meisjes?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd omdat je mij betrekt bij die geile praat, terwijl die andere meiden hier los gaan. Maar dawg zegt dat dat is omdat die meisjes allemaal nogal jong zijn en je je daarom maar tot mij richt. Zodoende.
Jammer van het kotsen dan. Was ze aantrekkelijk?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha.
Dan gun ik jou de chubbies.quote:
Zo goed klinkt dat nou ook weer nietquote:Op zondag 1 januari 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed hoor, ik ben alvast begonnen met uithongeren.
Lees: ze wil haar ex jaloersmaken want die zit ook op fokquote:Op zondag 1 januari 2012 18:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ehm nee, al iets van 1.5 jaar geen maagd meer, maar sinds kort ontdekt hoe leuk en lekker seks is.
Zo, jij hebt er al lekker jong van kunnen genieten.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ehm nee, al iets van 1.5 jaar geen maagd meer, maar sinds kort ontdekt hoe leuk en lekker seks is.
Vind jij het niet geil?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ik val op oudere meisjes?
Eh... Ik betrok je erbij omdat jij die meisjes als ''geil'' typeerde... Tjah...
dat is niet negatief hoor, integendeel.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die minderjarige chickies hier meer ervaren dan ik haha
Oh, ben ik ook wel benieuwd naar, jaquote:Op zondag 1 januari 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
Oh ja kree, wat is er allemaal gebeurd met Anja gister?
Ja!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer van het kotsen dan. Was ze aantrekkelijk?
Jajaja dat weet ik nu wel, kerstmuts!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is niet negatief hoor, integendeel.
sowieso ben jij voor mij de enige in dit topic. uiteraard.
Maar niet te dik he.quote:
Echter wel essentieel.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo goed klinkt dat nou ook weer niet
Waar was je mur?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja!
Niet eens van ik zoek maar een makkelijke lelijke ofzo.
Echt een leuk meisje.
Geloof ik.
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
Oh ja kree, wat is er allemaal gebeurd met Anja gister?
Alles is denk wel het goede antwoordquote:Op zondag 1 januari 2012 18:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, ben ik ook wel benieuwd naar, ja
Die komt hier toch nooit.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lees: ze wil haar ex jaloersmaken want die zit ook op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |