Jawel, hij komt gewoon als derde op het lijstje:quote:
die geile wijven zoals je ze noemt zijn minderjarig. of iig nogal jong.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon even verbaasd...omdat je een topic vol geile vrouwen hebt die zeggen dat ze keihard misbruikt willen worden, en dan wordt er van mij gedacht dat ik geil wordt van ruwe seks
Ik zag het ook niet aankomen inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij lijkt eigenlijk ook een softie als je jou normaal ziet.
Jawel. Ik gun jouw een heel lief meisje van jouw leeftijd dat je langzaam kennis laat maken met seks.quote:
Je punt?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
die geile wijven zoals je ze noemt zijn minderjarig. of iig nogal jong.
Nope, kon het niet meer aan.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Murdera!
Jij ook gelukkig nieuwjaar! Nog Amnesia gespeeld?
Ik krijg de restjes.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jawel, hij komt gewoon als derde op het lijstje:
Benzin
Heloef
Kaneelstokje.
Aangezien mensen hier zo van lijstjes houden, lijkt het wel.
Komt omdat je me nooit met tof lang haar en toffe baard hebt gezien.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet aankomen inderdaad.
Je wil gepaneerde kipfilet worden?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:27 schreef benzin het volgende:
Ik had wel ooit een leren jas toen ik ook nog lang haar had. Ik leek als ik die droeg net een Hells Angel![]()
Dat is het meest dominante/alpha-male-achtige dat ik ooit heb gedaan![]()
Ik zou ergens wel graag willen dat ik wat minder soft was, ik ben nu echt net een sneu pakje boter.
Ik wil me meer ontwikkelen naar 'softijs met een krokant laagje erop': Lief en zacht, maar met een verrassend interessant en stevig randje.
damn jij bent soms wel traag van begrip zeg.quote:
Kingtoppie is ook nog maar net meerderjarig hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 18:28 schreef dawg het volgende:
[..]
damn jij bent soms wel traag van begrip zeg.
dat ze zich dan dus maar tot jou richten vwb ruwe seks.
Die walvissen sturen we door naar Mark.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Ik gun jouw een heel lief meisje van jouw leeftijd dat je langzaam kennis laat maken met seks.
En walvissen.
Bijna soort van.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, kon het niet meer aan.
Wel bijna een chick gehosseltsoort van.
Maar die hing 5 min later te kotsen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kingtoppie is ook nog maar net meerderjarig hoor
Kipfilet is zacht hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een stuk kip lief, zacht en soft?Softijs FTW
Laatste keer dat ik een lijstje maakte werd ik afgebrand hierquote:Op zondag 1 januari 2012 18:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jawel, hij komt gewoon als derde op het lijstje:
Benzin
Heloef
Kaneelstokje.
Aangezien mensen hier zo van lijstjes houden, lijkt het wel.
op een oude fiets moet je het leren. niet dat ik daarmee wil impliceren dat jij al oud bent natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kingtoppie is ook nog maar net meerderjarig hoor
Zal Greenpeace dan niet in actie komen?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Die walvissen sturen we door naar Mark.
Prima.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Die walvissen sturen we door naar Mark.
Ja, ik had mezelf al voorgesteld, dus dat telt al als bijnaquote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna soort van.![]()
Dronken chicks
Ja dat wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima.
Maar jij valt toch ook wel op een beetje chubby?
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Zal Greenpeace dan niet in actie komen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |