Weet je haar naam wel? Anders kun je het altijd nog eens proberen. Kan ze vast wel waarderen dat je haar niet afrekent op het kotsen.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja!
Niet eens van ik zoek maar een makkelijke lelijke ofzo.
Echt een leuk meisje.
Geloof ik.
Hoe lang hield je het vol?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Alles is denk wel het goede antwoord
Ach...another one bites the dust, dus?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Alles is denk wel het goede antwoord
goed zo. laat maar weten als je er een gedraaid hebt.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jajaja dat weet ik nu wel, kerstmuts!
Benzin, ik, jij, kingtoppie voor de rest waarschijnlijk nog een hoop die er nu niet zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ach...another one bites the dust, dus?
Hoeveel maagden hebben we nu nog? Vier, of zo?
Neequote:Op zondag 1 januari 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je haar naam wel? Anders kun je het altijd nog eens proberen. Kan ze vast wel waarderen dat je haar niet afrekent op het kotsen.
Benzin niet, hèquote:Op zondag 1 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Benzin, ik, jij, kingtoppie voor de rest waarschijnlijk nog een hoop die er nu niet zijn.
Als hij zegt 15 seconden is hij mijn all time hero.quote:
Benzin heeft nog geen mossel betreden.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Benzin niet, hè
Bartje ook wel, volgens mij.
Mijn 3 exen zitten allemaal op fok. Ze mogen het best lezen, het hoeft niet tho..quote:Op zondag 1 januari 2012 18:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lees: ze wil haar ex jaloersmaken want die zit ook op fok
Er zijn wel ergere dingen in het leven dan maagd zijn.quote:
Dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij toch wel, hoor. Of ik begrijp iets verkeerdquote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Benzin heeft nog geen mossel betreden.
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn 3 exen zitten allemaal op fok. Ze mogen het best lezen, het hoeft niet tho..
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als hij zegt 15 seconden is hij mijn all time hero.
Heb je ze allemaal via fok ontmoet?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn 3 exen zitten allemaal op fok. Ze mogen het best lezen, het hoeft niet tho..
Hehe, dat zijn de betere avonden.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee
Ik heb voor het eerst in mijn leven naar huis moeten lopen met mn fiets aan de hand.
Ik was aardig naar de klote.
Niet gekotst though.
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als hij zegt 15 seconden is hij mijn all time hero.
Zoals?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn wel ergere dingen in het leven dan maagd zijn.
Nope, van 2 hoorde ik achteraf dat ze op fok zitten.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal via fok ontmoet?
Dan heeft dat joch heel veel uit te leggen.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij toch wel, hoor. Of ik begrijp iets verkeerd
Hij loopt ons al een jaar te trollen.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan heeft dat joch heel veel uit te leggen.
Oh zoquote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De figuurlijke betekenis dan hè.. ''ik zie wel wat er op mijn pad komt''
Weet ik veel, ik kan me er in ieder geval niet heel druk over maken.quote:
Ik schat een minuut of 10, viel nog meequote:Op zondag 1 januari 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je haar naam wel? Anders kun je het altijd nog eens proberen. Kan ze vast wel waarderen dat je haar niet afrekent op het kotsen.
[..]
Hoe lang hield je het vol?
Gewoon doen, niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:43 schreef widmfan7 het volgende:
Wellicht dat ik er spijt van krijg dat ik op FOK advies vraag maar so be it.
Ik 25 jaar 1 meter 86 en slechts 2 (korte) relaties gehad ga de laatste tijd veel stappen in een bepaalde tent. Een paar weken terug viel me daar een klein blond meisje op. Jaar of 19 en niet groter dan 1.55. Van een afstandje hadden we een paar keer oogcontact waarna ze een klein kwartiertje later vlak naast me stond met haar vriendinnen. Tot zover niks opmerkelijks of boeiends.
Gister zag ik dat meisje weer en hetzelfde ritueel herhaalde zich. Ik zag haar een beetje verscholen geregeld naar me kijken en even later stond ze vlak voor me met haar vriendinnen en probeerde ze weer oogcontact te zoeken terwijl ze een beetje aan het dansen was. Ik vond haar erg schattig maar werd niet geil van haar ofzo. Toch wilde ik graag op haar af stappen en aangezien ik daar de laatste tijd steeds minder moeite mee heb was dat vrij reeel. Maar op de 1 of andere manier blokkeerde ik mezelf. Ik vraag mezelf achteraf af waarom. Was ik bang dat ik te creepy overkwam gezien het grote verschil in lengte? Is iemand schattig vinden niet genoeg? Ik weet het niet maar achteraf voel ik me toch bezwaard aangezien ze best wel leuk was.
Wat vinden jullie mocht ik haar nog eens tegenkomen daar. Gewoon op haar afstappen of bij twijfel niet doen?
Hehe, beha's uitdoen, condooms aandoen, het zuigt inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2012 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik schat een minuut of 10, viel nog mee![]()
Maar ze was te geil dus geen voorspel niks, had het toch anders verwacht.
En oja condooms omdoen is kut, had ik beter eens kunnen oefenen van te voren
10 minuten, tering zeg.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon op afstappen kerel. Nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:43 schreef widmfan7 het volgende:
Ik 25 jaar 1 meter 86 en slechts 2 (korte) relaties gehad ga de laatste tijd veel stappen in een bepaalde tent. Een paar weken terug viel me daar een klein blond meisje op. Jaar of 19 en niet groter dan 1.55. Van een afstandje hadden we een paar keer oogcontact waarna ze een klein kwartiertje later vlak naast me stond met haar vriendinnen. Tot zover niks opmerkelijks of boeiends.
Gister zag ik dat meisje weer en hetzelfde ritueel herhaalde zich. Ik zag haar een beetje verscholen geregeld naar me kijken en even later stond ze vlak voor me met haar vriendinnen en probeerde ze weer oogcontact te zoeken terwijl ze een beetje aan het dansen was. Ik vond haar erg schattig maar werd niet geil van haar ofzo. Toch wilde ik graag op haar af stappen en aangezien ik daar de laatste tijd steeds minder moeite mee heb was dat vrij reeel. Maar op de 1 of andere manier blokkeerde ik mezelf. Ik vraag mezelf achteraf af waarom. Was ik bang dat ik te creepy overkwam gezien het grote verschil in lengte? Is iemand schattig vinden niet genoeg? Ik weet het niet maar achteraf voel ik me toch bezwaard aangezien ze best wel leuk was.
Wat vinden jullie mocht ik haar nog eens tegenkomen daar. Gewoon op haar afstappen of bij twijfel niet doen?
Gewoon doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:43 schreef widmfan7 het volgende:
Ik heb het allebei maar alvast geoefend.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hehe, beha's uitdoen, condooms aandoen, het zuigt inderdaad
Nope, dat zou ik niet stiekem doen denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh zo
Ik dacht dat je stiekem met een stalk masterplan bezig was
Is toch juist leukquote:Op zondag 1 januari 2012 18:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hehe, beha's uitdoen, condooms aandoen, het zuigt inderdaad
Dude, 10 minuutjes? Moest je weg voor een belangrijke afspraak of zo?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |