Niet zo blaffen zegquote:Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef FireFox1 het volgende:
Dat is fijn om te weten. Jammer dat je niet gewoon zelf ursers kan intypen. Je kreeg iedere keer 5/6 antwoorden waarvan ik er geen 1 van ken. Leuk voor het kliekje waar Fok! embedded in hun leven is.
Dat zei ik dus ook al, ik was al focking nerveus toen ik één FOK!er wilde gaan ontmoetenquote:
tsja zoiets blijf je toch altijd houdenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al, ik was al focking nerveus toen ik één FOK!er wilde gaan ontmoeten
Maar goed, ik zeur niet
idd beter gaan we meete angeljoy kom maar babygirlquote:Op maandag 2 januari 2012 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tsja zoiets blijf je toch altijd houdenals je zelf maar beter weet
Ervaring mee?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:33 schreef deelnemer het volgende:
Slet genoemd worden, zonder de seks erbij te krijgen, is ook frustrerend.
Ik ben DrNick, maar jij mag Nick zeggenquote:
..... wtf.....quote:Op maandag 2 januari 2012 17:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben DrNick, maar jij mag Nick zeggen
Hoeraquote:
sowieso is slet genoemd worden frustrerendquote:Op maandag 2 januari 2012 17:33 schreef deelnemer het volgende:
Ja, I knowquote:Op maandag 2 januari 2012 17:33 schreef deelnemer het volgende:
Hoi Nickquote:Op maandag 2 januari 2012 17:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben DrNick, maar jij mag Nick zeggen
Ja, ik weet het zelf wel beterquote:Op maandag 2 januari 2012 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tsja zoiets blijf je toch altijd houdenals je zelf maar beter weet
Nah, je typt mijn naam niet eens goedquote:Op maandag 2 januari 2012 16:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
idd beter gaan we meete angeljoy kom maar babygirl
Ik begreep uit Arcee's stats dat ik juist meer ben gaan posten, dus dit is onzin.quote:42. Wie is de bekendste Fokker/Fokster die niet veel meer post door haar/hem twitter/Facebook? (211 inzendingen / 44%)
1. Breuls (132)
2. muisje-eliza (50)
3. Marc63 (29)
Ja preciesquote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef smegmanus het volgende:
Krijgt men nu ook zo'n ava om mee te patsen?
Waarom nu wel en bij de ONZ verkiezingen niet? Vragen vragen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef smegmanus het volgende:
Nee niet doenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef smegmanus het volgende:
ONZ verkiezingen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom nu wel en bij de ONZ verkiezingen niet? Vragen vragen.
Kan ik me niets van herinnerenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar heb jij ook nog aan mee gedaan!
Je stemde op mij!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kan ik me niets van herinneren
Je stemde op mij als allround puikste OvjL user.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kan ik me niets van herinneren
Heul wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Overigens ben ik verre van de ideaalste schoondochter
Mensen die niet genomineerd zijn en vervolgens jaloers gaan lopen janken over en tegen degenen die wel genomineerd zijn...quote:Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef RavioliPunch het volgende:
Dat vind ik eigenlijk juist fout, hertelling?
En ik mag toch zeker wel zelf bepalen wanneer ik in een topic kom en wanneer ik dan iets post?
Popo370 niet kennen...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:19 schreef yvonne het volgende:
77. User die je graag in het echt zou willen leren kennen (181 inzendingen / 38%)
1. Yvonne (134)
2. bakkertje (17)
3. popo370 (15)
4. Devious (15)
Lekker makkelijk, die anderen kent geen mens
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:33 schreef deelnemer het volgende:
Accounten! Ze staan boven jequote:
Maar je hebt zelfs een keer in mijn fotoboek gereageerd, maar nu maak je me keihard duidelijk dat dat niks speciaals voor jou betekende. Je doet dat gewoon bij iedereen, slet!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sjeminee zeg, en zelfs die namen zeggen me niks. En ik lurk veel overal.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar je hebt zelfs een keer in mijn fotoboek gereageerd, maar nu maak je me keihard duidelijk dat dat niks speciaals voor jou betekende. Je doet dat gewoon bij iedereen, slet!
Wat is de wereld toch hard.
Excuses aanvaard, slet.quote:
Ja, gooi ze er maar lekker uit hoor, die frustraties van je, dat lucht altijd op.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:00 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik zeik alleen tegen jou, Joipoidoipoipoi, omdat jij zeikt.
En wow, je bent op een forum genomineerd voor iets, voel je je nu trots tegenover mij?
Ja, ik ben zo trots! Daarom kan ik dit ook echt niet uitstaan:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:18 schreef RavioliPunch het volgende:
Ga jij maar door met trots zijn op een nominatie op een internet forum
Ik had die categorie moeten winnen! Maar ik krijg hem nog wel, hij is voorlopig nog niet van mij af!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ook snap ik niet dat Daniel1976 deze categorie (of 'catorgie' zoals hij dat altijd noemt):
85. Meest fanatieke deelnemer/deelneemster aan deze verkiezingen (204 inzendingen / 43%)
1. Daniel1976 (76)
2. Joipoidoipoipoi (70)
3. Staal (58)
van mij gewonnen heeft, want de allerfanatiekste deelnemer aan deze verkiezingen was ik toch echt hoor!
Ohja, ik zie het idd, wat een eer!..quote:Op zondag 1 januari 2012 17:42 schreef Meloewa het volgende:
Ach ik sta er ook bij. grootste fok slet 40 stemmen op mij..
Doet me pijn hoor.
Jij krijgt mij? hmm jij wordt binnenkort als postpakket bij mij afgeleverd en dan ga je meteen aan de ketting natuurlijk.quote:Ik had die categorie moeten winnen! Maar ik krijg hem nog wel, hij is voorlopig nog niet van mij af!![]()
Nog één zo'n bedreiging en je weet de consequenties hè!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Jij krijgt mij? hmm jij wordt binnenkort als postpakket bij mij afgeleverd en dan ga je meteen aan de ketting natuurlijk.
Ik heb jou maar voor 3 of 4 catorgies (quote:En van al die catorgies waar jij mij voor genomineerd hebt moet ik er tenminste één winnen he
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Netsplitter het volgende:
Ik stel een TT change voor: Waar het gejank niet van de lucht is....
daniel's en joipidoipoidpopie liefdesnestjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Netsplitter het volgende:
Dat is heel FOK! toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
daniel's en joipidoipoidpopie liefdesnestje
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef zarGon het volgende:
♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪
♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪ ♪ pe-e-enis ♪
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef zarGon het volgende:
Cool toch?!quote:
Zo klopt ie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:05 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat is heel FOK! de hele wereld toch?
Bestandsextensie zegt niet altijd wat over het bestandsformaat.quote:
Het is echt sneuquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:50 schreef Netsplitter het volgende:
Ik DM trouwens met niemand zoveel als met jou en jij weet altijd de meest gekke topics te vinden!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
49. Liefste FOK!ster: (310 inzendingen / 65%)
1. ElisaB (49)
2. Yvonne (41)
3. BrandX (35)
4. Nikky (22)
5. Isabeau (22)
6. -Strawberry- (21)
7. Karina (13)
8. Lavenderr (12)
9. Staal (10)
10. Mirjam (10)
11. BananaPancake (9)
12. Marie30 (8)
13. KwadeAfdronk (8)
14. Leandra (7)
15. Seven. (6)
16. Disana (5)
17. FANNvanhetlaatsteuur (5)
18. Lienekien (5)
19. MaryMouse (4)
20. Joipoidoipoipoi (3)
21. Cobra4 (3)
22. Yu-Kee (3)
23. JoepiePoepie (3)
24. Thinkk-Pinkk (3)
25. Phileintje (2)
26. Senestra (1)
Ik had schijnbaar 3 stemmenDank je.. !
Had zelf op Staal gestemd want die is gewoon lief
Dat dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:41 schreef Staal het volgende:
Dacht even wat een raar topic, heb ik daar in gepost?.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:37 schreef Daniel1976 het volgende:
![]()
LOL
Heeft Yvonne dat gedaan?
Ga d'r helemaal van blozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |