Niet zo blaffen zegquote:Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef FireFox1 het volgende:
Dat is fijn om te weten. Jammer dat je niet gewoon zelf ursers kan intypen. Je kreeg iedere keer 5/6 antwoorden waarvan ik er geen 1 van ken. Leuk voor het kliekje waar Fok! embedded in hun leven is.
Dat zei ik dus ook al, ik was al focking nerveus toen ik één FOK!er wilde gaan ontmoetenquote:
tsja zoiets blijf je toch altijd houdenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al, ik was al focking nerveus toen ik één FOK!er wilde gaan ontmoeten
Maar goed, ik zeur niet
idd beter gaan we meete angeljoy kom maar babygirlquote:Op maandag 2 januari 2012 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tsja zoiets blijf je toch altijd houdenals je zelf maar beter weet
Ervaring mee?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:33 schreef deelnemer het volgende:
Slet genoemd worden, zonder de seks erbij te krijgen, is ook frustrerend.
Ik ben DrNick, maar jij mag Nick zeggenquote:
..... wtf.....quote:Op maandag 2 januari 2012 17:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben DrNick, maar jij mag Nick zeggen
Hoeraquote:
sowieso is slet genoemd worden frustrerendquote:Op maandag 2 januari 2012 17:33 schreef deelnemer het volgende:
Ja, I knowquote:Op maandag 2 januari 2012 17:33 schreef deelnemer het volgende:
Hoi Nickquote:Op maandag 2 januari 2012 17:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben DrNick, maar jij mag Nick zeggen
Ja, ik weet het zelf wel beterquote:Op maandag 2 januari 2012 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tsja zoiets blijf je toch altijd houdenals je zelf maar beter weet
Nah, je typt mijn naam niet eens goedquote:Op maandag 2 januari 2012 16:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
idd beter gaan we meete angeljoy kom maar babygirl
Ik begreep uit Arcee's stats dat ik juist meer ben gaan posten, dus dit is onzin.quote:42. Wie is de bekendste Fokker/Fokster die niet veel meer post door haar/hem twitter/Facebook? (211 inzendingen / 44%)
1. Breuls (132)
2. muisje-eliza (50)
3. Marc63 (29)
Ja preciesquote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef smegmanus het volgende:
Krijgt men nu ook zo'n ava om mee te patsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |