Bij een goede juwelier hebben ze zat horloges liggen voor vrouwen.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:26 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik wil wel nog steeds een horloge maar nog geen mooie gevonden voor kleine polsen..
Volgen van Dale wel!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha je bent een STUDENT? (ik hoop dat agentperry mee leest)
Ik moet ook eerlijk zeggen ben pas 1 juweliertje binnen geweest waar ze het niet hadden. Maar ik wil ook liever een niet te duur horloge, maar wel met zilver. :pquote:Op zondag 1 januari 2012 18:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Bij een goede juwelier hebben ze zat horloges liggen voor vrouwen.
Dan koop je gewoon in de sale, ik vind edelstaal prima, soms is titanium ook wel mooi voor mannen dan, maar leer is ook perfect.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen ben pas 1 juweliertje binnen geweest waar ze het niet hadden. Maar ik wil ook liever een niet te duur horloge, maar wel met zilver. :p
Veeleisend i know.
quote:
Ik ben dan ook vaak te laat op afsprakenquote:
Maar dit is ook zeer herkenbaar inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:09 schreef Argo het volgende:
Ik ben erg blij met mijn horloges, de enige klacht zou kunnen zijn is dat horloges verslavend zijn, je wilt er gewoon meer.
De meeste laptops houden het ook geen 3uur vol nee, sommige niet eens een uur.. Logisch dus.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Bekend fenomeen, studenten in de collegezaal willen bij het stopcontact zitten om allerhande randapparatuur op te laden...
Pulsar heeft aardig spul voor een redelijke prijs, ook voor vrouwen. Je hebt niet het hipste horloge, maar wel prima kwaliteit.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon in de sale, ik vind edelstaal prima, soms is titanium ook wel mooi voor mannen dan, maar leer is ook perfect.
[..]
Ik heb nu een Seiko en een Pulsar (vol krassen, gedegradeerd tot werkhorloge...) maar ik zou er zo nog een paar bij willen kopen!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:33 schreef Desunoto het volgende:
Horloges
[..]
Maar dit is ook zeer herkenbaar inderdaad.
Mijn laptop houdt het gewoon 5 tot 6 uur vol. Pas als je er films op gaat kijken of spelletjes op gaat spelen wordt dat verkort tot 3 uur.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
De meeste laptops houden het ook geen 3uur vol nee, sommige niet eens een uur.. Logisch dus.
Seiko heeft wel een aantal mooie horloges in de prijsklasse 80 tot 150 euro, zo ongeveer. Pulsar ben ik niet bekend mee.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb nu een Seiko en een Pulsar (vol krassen, gedegradeerd tot werkhorloge...) maar ik zou er zo nog een paar bij willen kopen!Een duiker bijvoorbeeld, en een horloge met leren band!
Leer is wel tof, ik heb een bruin vintage horloge, van Roots erg mooi.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb nu een Seiko en een Pulsar (vol krassen, gedegradeerd tot werkhorloge...) maar ik zou er zo nog een paar bij willen kopen!Een duiker bijvoorbeeld, en een horloge met leren band!
Jammer man, na alle props die ik voor je hebt opgebouwd breek je het weer zo snel af met deze opmerking.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:30 schreef Jahr00n het volgende:
En dan zelf een Seiko misbaksel dragen.Ik draag gewoon een Patek Philippe van 2000 euro.
Liever geen horloge dan zo'n gedrocht om mn pols.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Jammer man, na alle props die ik voor je hebt opgebouwd breek je het weer zo snel af met deze opmerking.![]()
Ik had zelf tot een week geleden ook een Seiko, TS. Gewoon zakelijk, mooi dingetje, niet al te duur.
Heb nu een Hugo Boss, deze:
[ afbeelding ]
Sowieso horloges![]()
Mensen zonder horloge
Dat lijkt me dan ook meer dan logisch!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:06 schreef Roerkoning het volgende:
Zonder horloge voel ik me naakt, bovendien heb ik er een nodig voor mijn werk.
De Seiko en Pulsar liggen in een la stof te verzamelen omdat ik alleen mijn TagHeuer nog draag.
Die laatste is bijzonder.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:32 schreef HenkXL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
koning horloges!lekker allemaal imi op de plank liggen hier
Inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook meer dan logisch!
Het andere horloge kan je mooi gebruiken als 'kroeghorloge'!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:44 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Inderdaad.
Toch ergens wel zonde, nu liggen ze er maar. En het zijn mooie horloges die toen ik ze kocht, toch ook niet echt goedkoop waren.
Van de week komt mijn neefje langs en die wordt binnenkort 18. En om dat ik ook vind dat een man een mooi horloge hoort te hebben, laat ik hem er maar een uitkiezen denk ik. Denk dat ie voor de Seiko gaat.
Ik wil wel iets van zilver, leer staat niet bij mijn kleding die ik draag.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon in de sale, ik vind edelstaal prima, soms is titanium ook wel mooi voor mannen dan, maar leer is ook perfect.
[..]
Geen smaak hebbenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:26 schreef BierKlapper het volgende:
[..]
Liever geen horloge dan zo'n gedrocht om mn pols.
Nee hoor, tijd is absoluut, altijd.quote:Tijd is relatief. Dat is een feit.
Ik heb die en heb hem nog altijd om.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Posucice het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
maar heb hem nooit om, want dan lijkt de tijd veel sneller te gaan
Een heus Guess horloge. Daar zal vast een schitterend Zwitsers uurwerkje in zittenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
stoer doen met seikowel goede klacht trouwens horloges zijn swagga deze boi heeft er 3 hilfiger guess en armani
wat boeit dat nou hij is 10x zo mooi als al die troep die hier gepost word en ws ook nog 2x zo duur dus mensen die gaan haten daaropquote:Op maandag 2 januari 2012 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Een heus Guess horloge. Daar zal vast een schitterend Zwitsers uurwerkje in zitten.
.
Idd en dan ook nog eens van het merk Guess, dan weet je gewoon dat je tijd nooit goed loopt.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Een heus Guess horloge. Daar zal vast een schitterend Zwitsers uurwerkje in zitten.
.
Stoer doen op FOK!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:30 schreef Jahr00n het volgende:
En dan zelf een Seiko misbaksel dragen.Ik draag gewoon een Patek Philippe van 2000 euro.
Preciesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:12 schreef Geelman het volgende:
Ik heb liever en Pulsar dan een Guess of zo.
[ afbeelding ]
Patek Philippe.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:30 schreef Jahr00n het volgende:
oja want dat wangedrocht is idd mooier dan deze zoiets ik ongeveer heb:quote:
Gouden Rolex...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Patek Philippe.
Echte bazen zoals ik dragen uiteraard een 18-karaat gouden Rolex Day-Date horloge met een jubilee-band.
Zo kan je altijd de juiste tijd, dag en datum vertellen wanneer mensen hiernaar vragen!
Alleen patsers en kampers dragen een rolex. Eckte bazen dragen een Breitling Emergency Mission, zodat als hun vliegtuig ergens crasht en ze vier dagen lang alleen hun pis gedronken hebben, de antenne uit kunnen klappen en door de NATO gered worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Patek Philippe.
Echte bazen zoals ik dragen uiteraard een 18-karaat gouden Rolex Day-Date horloge met een jubilee-band.
Zo kan je altijd de juiste tijd, dag en datum vertellen wanneer mensen hiernaar vragen!
zou ik toch maar ff die antenne uitklappen voor de 4 dagen dat je pis drinktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Alleen patsers en kampers dragen een rolex. Eckte bazen dragen een Breitling Emergency Mission, zodat als hun vliegtuig ergens crashed en ze vier dagen lang alleen hun pis gedronken hebben, de antenne uit kunnen klappen en door de NATO gered worden.
[ afbeelding ]
ok zal erover nadenken om slotje op te doen bij deze ga ik er in conclaaf over met mezelf en je krijgt hier nog feedback over.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef mymoodfentje het volgende:
<insert random horloge merk en foto> + <random pats bericht>
=
kut topic
+
slotje.
Thanks manquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:48 schreef Piye het volgende:
Wel mee eens, horloges zijn top, mits niet zo'n uit de kluiten gewassen gedrocht met een leren bandje (en voor ¤50 ga je daar helaas al snel mee rondlopen). Zelf houd ik vooral van een mooi gouden horloge.
Buffalo heeft wel goeie smaak qua horloges vind ik.
En dan liever met zo'n lelijke pulsar lopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Thanks manje moet alleen oppassen wat je zegt want anders gaan mensen zeggen dat de binnenkant van t klokje van guess en armani niet goed is
![]()
iddquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Piye het volgende:
[..]
En dan liever met zo'n lelijke pulsar lopen.
Haters gaan haten bazen weten waar ze over praten.
Chinese kwarts...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Thanks manje moet alleen oppassen wat je zegt want anders gaan mensen zeggen dat de binnenkant van t klokje van guess en armani niet goed is
![]()
Zolang het er goed uitziet en 12 uren heeft is het goed toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Chinese kwarts...![]()
Maar ja, je loopt wel met een Armani!
Een medestudent heeft een Boss. Mooie klok, maar hij moest er 2 keer mee terug naar de juwelier omdat het horloge stuk was. En dat terwijl zijn horloge een stuk duurder was dan mijn Seiko en Pulsar bij elkaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Zolang het er goed uitziet en 12 uren heeft is het goed toch?
Ach ja hij doet het toch gewoon? Nou dan gaat ie een keertje stuk laat je hem repareren en heb je nog steeds een mooi horloge dat het doet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een medestudent heeft een Boss. Mooie klok, maar hij moest er 2 keer mee terug naar de juwelier omdat het horloge stuk was. En dat terwijl zijn horloge een stuk duurder was dan mijn Seiko en Pulsar bij elkaar.
Je koopt toch ook geen Boss of Armani auto?
Ok, is cool!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik ga nu volgende week maandag de hele dag voor de ingang van de HHS staan en kijken naar iemand die een Seiko horloge draagt en dan keihard gillen: GEELMAN GNAGNANAMUWHALD;AKDASDF
Of je moet een neppe kopen op vakantie bij de gekleurde verkopers hahaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:16 schreef Geelman het volgende:
Je moet ook geen neppe horloges kopen. Dat is bijna even erg als geen horloge dragen.
Ik vind het maar irritant om een telefoon in m'n broekzak te hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:22 schreef BB-King het volgende:
De enige horloge die ik ooit heb gehad was er eentje met een Mario game erin.
Vind het maar irritant zo'n ding om je pols eerlijk gezegd. En tijd is maar relatief toch?
gekkeee vertaalkunsten swaaquote:Op zondag 1 januari 2012 17:31 schreef RedFever007 het volgende:
Voor de mensen die geen Engelse teksten willen lezen:
Weet je waarom mannen dragen horloges? Het is omdat er een beperkte hoeveelheid tijd in de dag en mannen nodig om te weten hoeveel van het er is, zodat ze efficiënt kunnen verdelen hun man kont schoppen voor de dag. Vrouwen dragen geen horloges, armbanden die ze dragen. Vrouwen het dragen van armbanden is als een bus laten vallen van de achterlijke kinderen af in de voorkant van een taffy trekken machine. Ze kunnen alleen maar staren voor uren en nooit vervelen.
Een horloge zegt: 'Sta op en gaan! Verplaats je kont man en de verzorging van je verdomde eenmanszaak te nemen! 'Dat is de reden waarom 60 minuten maakt gebruik van een tikkende horloge voor haar themalied. 'Belangrijke shit is going down en we zijn het punt om over te praten in een fucking kieskeurig manier, dus ga in godsnaam klaar,' zegt een tikkende horloge. Een armband zegt: 'Je bent waarschijnlijk lelijk, maar kijk eens hoeveel geld je het waard bent!' Wat een grap.
Onzin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:27 schreef BB-King het volgende:
Tegenwoordig dragen mensen het ook maar enkel voor de status enzo.
Het gaat niet eens meer om tijd... en aan zulke onzin wil ik ook niet meedoen.
Bedankt dat je die tekst even hebt gecopy-paste in een vertaalmachine, vertaal het dan zelf.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:31 schreef RedFever007 het volgende:
Voor de mensen die geen Engelse teksten willen lezen:
Weet je waarom mannen dragen horloges? Het is omdat er een beperkte hoeveelheid tijd in de dag en mannen nodig om te weten hoeveel van het er is, zodat ze efficiënt kunnen verdelen hun man kont schoppen voor de dag. Vrouwen dragen geen horloges, armbanden die ze dragen. Vrouwen het dragen van armbanden is als een bus laten vallen van de achterlijke kinderen af in de voorkant van een taffy trekken machine. Ze kunnen alleen maar staren voor uren en nooit vervelen.
Een horloge zegt: 'Sta op en gaan! Verplaats je kont man en de verzorging van je verdomde eenmanszaak te nemen! 'Dat is de reden waarom 60 minuten maakt gebruik van een tikkende horloge voor haar themalied. 'Belangrijke shit is going down en we zijn het punt om over te praten in een fucking kieskeurig manier, dus ga in godsnaam klaar,' zegt een tikkende horloge. Een armband zegt: 'Je bent waarschijnlijk lelijk, maar kijk eens hoeveel geld je het waard bent!' Wat een grap.
Plomp ding?!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:30 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Bedankt dat je die tekst even hebt gecopy-paste in een vertaalmachine, vertaal het dan zelf.
OT: Daar heb je een telefoon voor, ben je misschien 3 seconden slomer met het weten van de tijd, maar dan hoef je tenminste niet constant met zo'n lomp ding om je pols heen te lopen.
Haten op een sportief horloge dat enkel tijdens sportieve bezigheden wordt gedragenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
oja want dat wangedrocht is idd mooier dan deze zoiets ik ongeveer heb:
[ afbeelding ]
die altos van hier niet mattiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:55 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Haten op een sportief horloge dat enkel tijdens sportieve bezigheden wordt gedragen
Juistquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
die altos van hier niet mattie
Juist Breitlings worden door jongere kampers gedragen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Alleen patsers en kampers dragen een rolex. Eckte bazen dragen een Breitling Emergency Mission, zodat als hun vliegtuig ergens crasht en ze vier dagen lang alleen hun pis gedronken hebben, de antenne uit kunnen klappen en door de NATO gered worden.
[ afbeelding ]
(wel met NATO of ZULU strap natuurlijk, niet zunne lelijke metalen band)
Niet haten op mcgregor mattie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:51 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Juist Breitlings worden door jongere kampers gedragen.
En door mannetjes met Gaastra- en McGregor-kleding.
Doe mij dan toch maar dat dure horloge.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet haten op mcgregor mattie.![]()
Overigens vind ik zowel die breitlings als rolexen te duur. WTF ga je meer dan 10.000 euro aan een horloge uitgeven?Koop dan gewoon eentje voor 1.000 euro en ga die andere 9.000 euro lekker verbrassen aan drank, drugs en hoeren.
Wat? Echte gangsters dragen géén McGregor, hoor!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet haten op mcgregor mattie.![]()
Overigens vind ik zowel die breitlings als rolexen te duur. WTF ga je meer dan 10.000 euro aan een horloge uitgeven?Koop dan gewoon eentje voor 1.000 euro en ga die andere 9.000 euro lekker verbrassen aan drank, drugs en hoeren.
Zonde vind ik dat altijd, maar ja ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Doe mij dan toch maar dat dure horloge.
Echte gangsters hebben een lucratieve baan in de onderwereld en dragen natuurlijk gewoon wat ze mooi vinden. Ik ben echter geen gangster (wel een baas natuurlijk), en ik heb gewoon een aantal mcgregortruien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:35 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Wat? Echte gangsters dragen géén McGregor, hoor!
En je houdt van zeilen..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Zonde vind ik dat altijd, maar ja ieder zijn ding.
[..]
Echte gangsters hebben een lucratieve baan in de onderwereld en dragen natuurlijk gewoon wat ze mooi vinden. Ik ben echter geen gangster (wel een baas natuurlijk), en ik heb gewoon een aantal mcgregortruien.
Nee, maar ik heb ook baseballcaps terwijl ik niet van honkbal houd.quote:
Geen petje van ADO?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook baseballcaps terwijl ik niet van honkbal houd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |