oja want dat wangedrocht is idd mooier dan deze zoiets ik ongeveer heb:quote:
Gouden Rolex...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Patek Philippe.
Echte bazen zoals ik dragen uiteraard een 18-karaat gouden Rolex Day-Date horloge met een jubilee-band.
Zo kan je altijd de juiste tijd, dag en datum vertellen wanneer mensen hiernaar vragen!
Alleen patsers en kampers dragen een rolex. Eckte bazen dragen een Breitling Emergency Mission, zodat als hun vliegtuig ergens crasht en ze vier dagen lang alleen hun pis gedronken hebben, de antenne uit kunnen klappen en door de NATO gered worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Patek Philippe.
Echte bazen zoals ik dragen uiteraard een 18-karaat gouden Rolex Day-Date horloge met een jubilee-band.
Zo kan je altijd de juiste tijd, dag en datum vertellen wanneer mensen hiernaar vragen!
zou ik toch maar ff die antenne uitklappen voor de 4 dagen dat je pis drinktquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Alleen patsers en kampers dragen een rolex. Eckte bazen dragen een Breitling Emergency Mission, zodat als hun vliegtuig ergens crashed en ze vier dagen lang alleen hun pis gedronken hebben, de antenne uit kunnen klappen en door de NATO gered worden.
[ afbeelding ]
ok zal erover nadenken om slotje op te doen bij deze ga ik er in conclaaf over met mezelf en je krijgt hier nog feedback over.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef mymoodfentje het volgende:
<insert random horloge merk en foto> + <random pats bericht>
=
kut topic
+
slotje.
Thanks manquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:48 schreef Piye het volgende:
Wel mee eens, horloges zijn top, mits niet zo'n uit de kluiten gewassen gedrocht met een leren bandje (en voor ¤50 ga je daar helaas al snel mee rondlopen). Zelf houd ik vooral van een mooi gouden horloge.
Buffalo heeft wel goeie smaak qua horloges vind ik.
En dan liever met zo'n lelijke pulsar lopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Thanks manje moet alleen oppassen wat je zegt want anders gaan mensen zeggen dat de binnenkant van t klokje van guess en armani niet goed is
![]()
iddquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Piye het volgende:
[..]
En dan liever met zo'n lelijke pulsar lopen.
Haters gaan haten bazen weten waar ze over praten.
Chinese kwarts...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Thanks manje moet alleen oppassen wat je zegt want anders gaan mensen zeggen dat de binnenkant van t klokje van guess en armani niet goed is
![]()
Zolang het er goed uitziet en 12 uren heeft is het goed toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Chinese kwarts...![]()
Maar ja, je loopt wel met een Armani!
Een medestudent heeft een Boss. Mooie klok, maar hij moest er 2 keer mee terug naar de juwelier omdat het horloge stuk was. En dat terwijl zijn horloge een stuk duurder was dan mijn Seiko en Pulsar bij elkaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Zolang het er goed uitziet en 12 uren heeft is het goed toch?
Ach ja hij doet het toch gewoon? Nou dan gaat ie een keertje stuk laat je hem repareren en heb je nog steeds een mooi horloge dat het doet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een medestudent heeft een Boss. Mooie klok, maar hij moest er 2 keer mee terug naar de juwelier omdat het horloge stuk was. En dat terwijl zijn horloge een stuk duurder was dan mijn Seiko en Pulsar bij elkaar.
Je koopt toch ook geen Boss of Armani auto?
Ok, is cool!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik ga nu volgende week maandag de hele dag voor de ingang van de HHS staan en kijken naar iemand die een Seiko horloge draagt en dan keihard gillen: GEELMAN GNAGNANAMUWHALD;AKDASDF
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |