Liever geen horloge dan zo'n gedrocht om mn pols.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Jammer man, na alle props die ik voor je hebt opgebouwd breek je het weer zo snel af met deze opmerking.![]()
Ik had zelf tot een week geleden ook een Seiko, TS. Gewoon zakelijk, mooi dingetje, niet al te duur.
Heb nu een Hugo Boss, deze:
[ afbeelding ]
Sowieso horloges![]()
Mensen zonder horloge
Dat lijkt me dan ook meer dan logisch!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:06 schreef Roerkoning het volgende:
Zonder horloge voel ik me naakt, bovendien heb ik er een nodig voor mijn werk.
De Seiko en Pulsar liggen in een la stof te verzamelen omdat ik alleen mijn TagHeuer nog draag.
Die laatste is bijzonder.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:32 schreef HenkXL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
koning horloges!lekker allemaal imi op de plank liggen hier
Inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook meer dan logisch!
Het andere horloge kan je mooi gebruiken als 'kroeghorloge'!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:44 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Inderdaad.
Toch ergens wel zonde, nu liggen ze er maar. En het zijn mooie horloges die toen ik ze kocht, toch ook niet echt goedkoop waren.
Van de week komt mijn neefje langs en die wordt binnenkort 18. En om dat ik ook vind dat een man een mooi horloge hoort te hebben, laat ik hem er maar een uitkiezen denk ik. Denk dat ie voor de Seiko gaat.
Ik wil wel iets van zilver, leer staat niet bij mijn kleding die ik draag.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon in de sale, ik vind edelstaal prima, soms is titanium ook wel mooi voor mannen dan, maar leer is ook perfect.
[..]
Geen smaak hebbenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:26 schreef BierKlapper het volgende:
[..]
Liever geen horloge dan zo'n gedrocht om mn pols.
Nee hoor, tijd is absoluut, altijd.quote:Tijd is relatief. Dat is een feit.
Ik heb die en heb hem nog altijd om.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Posucice het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
maar heb hem nooit om, want dan lijkt de tijd veel sneller te gaan
Een heus Guess horloge. Daar zal vast een schitterend Zwitsers uurwerkje in zittenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
stoer doen met seikowel goede klacht trouwens horloges zijn swagga deze boi heeft er 3 hilfiger guess en armani
wat boeit dat nou hij is 10x zo mooi als al die troep die hier gepost word en ws ook nog 2x zo duur dus mensen die gaan haten daaropquote:Op maandag 2 januari 2012 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Een heus Guess horloge. Daar zal vast een schitterend Zwitsers uurwerkje in zitten.
.
Idd en dan ook nog eens van het merk Guess, dan weet je gewoon dat je tijd nooit goed loopt.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Een heus Guess horloge. Daar zal vast een schitterend Zwitsers uurwerkje in zitten.
.
Stoer doen op FOK!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:30 schreef Jahr00n het volgende:
En dan zelf een Seiko misbaksel dragen.Ik draag gewoon een Patek Philippe van 2000 euro.
Preciesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:12 schreef Geelman het volgende:
Ik heb liever en Pulsar dan een Guess of zo.
[ afbeelding ]
Patek Philippe.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:30 schreef Jahr00n het volgende:
En dan zelf een Seiko misbaksel dragen.Ik draag gewoon een Patek Philippe van 2000 euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |