Vrouwen hebben horloges minder hard nodig dan mannen, toch raad ik je aan er een aan te schaffen.quote:
Een IWC staat op mijn verlanglijstje. Een Seiko is relatief goedkoop en duurzaam.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:30 schreef Jahr00n het volgende:
En dan zelf een Seiko misbaksel dragen.Ik draag gewoon een Patek Philippe van 2000 euro.
Wel heb ik graag de tijd bij me ja! Maar moet eerst maar eens een mooie horloge vinden.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:32 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vrouwen hebben horloges minder hard nodig dan mannen, toch raad ik je aan er een aan te schaffen.
ik heb een een app die zegt wanneer het vloed isquote:Op zondag 1 januari 2012 17:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Horloge
Daar heb ik een App voor in mijn iPhone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smartphones, ze zijn smart totdat de batterij leeg is. Mijn horloge tikt door zolang ik mijn pols beweeg. Met andere woorden, zolang ik hem draag doet hij het. Dat is pas handig.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Horloge
Daar heb ik een App voor in mijn iPhone
Ah, op kinetische energie, dat zijn de ekte ekte.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Smartphones, ze zijn smart totdat de batterij leeg is. Mijn horloge tikt door zolang ik mijn pols beweeg. Met andere worden, zolang ik hem draag doet hij het. Dat is pas handig.
Neppe shit, als je een big baws was droeg je wel een Audemars Piguet.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:30 schreef Jahr00n het volgende:
En dan zelf een Seiko misbaksel dragen.Ik draag gewoon een Patek Philippe van 2000 euro.
Toch jammer dat je hem alleen door google translate haalt.........quote:Op zondag 1 januari 2012 17:31 schreef RedFever007 het volgende:
Voor de mensen die geen Engelse teksten willen lezen:
Weet je waarom mannen dragen horloges? Het is omdat er een beperkte hoeveelheid tijd in de dag en mannen nodig om te weten hoeveel van het er is, zodat ze efficiënt kunnen verdelen hun man kont schoppen voor de dag. Vrouwen dragen geen horloges, armbanden die ze dragen. Vrouwen het dragen van armbanden is als een bus laten vallen van de achterlijke kinderen af in de voorkant van een taffy trekken machine. Ze kunnen alleen maar staren voor uren en nooit vervelen.
Een horloge zegt: 'Sta op en gaan! Verplaats je kont man en de verzorging van je verdomde eenmanszaak te nemen! 'Dat is de reden waarom 60 minuten maakt gebruik van een tikkende horloge voor haar themalied. 'Belangrijke shit is going down en we zijn het punt om over te praten in een fucking kieskeurig manier, dus ga in godsnaam klaar,' zegt een tikkende horloge. Een armband zegt: 'Je bent waarschijnlijk lelijk, maar kijk eens hoeveel geld je het waard bent!' Wat een grap.
Dan moet je wel een pak dragen. Anders vind ik het misplaatst.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Tevens, als je echte mannelijkheid wilt uitstralen heb je een gouden zakhorloge.
Ja dat sowiesoquote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan moet je wel een pak dragen. Anders vind ik het misplaatst.
Dan doe je toch echt iets verkeerds met je smartphone. Ding van mij is nooit door zijn batterijquote:Op zondag 1 januari 2012 17:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Smartphones, ze zijn smart totdat de batterij leeg is. Mijn horloge tikt door zolang ik mijn pols beweeg. Met andere woorden, zolang ik hem draag doet hij het. Dat is pas handig.
In je vestzakquote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Tevens, als je echte mannelijkheid wilt uitstralen heb je een gouden zakhorloge.
Ik heb geen smartphone.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:41 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerds met je smartphone. Ding van mij is nooit door zijn batterij
Mijn zusje heeft er een, en die moet elke dag opgeladen worden.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hoe kun je dan concluderen dat de batterij snel opraakt?
Dan heeft ze dus een verkeerde gekocht.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft er een, en die moet elke dag opgeladen worden.
Willen we die mensen als reaguurders hebben?quote:Voor de mensen die geen Engelse teksten willen lezen:
Alleen als je er zo uit ziet natuurlijk:quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Meten is weten, gissen is missen. Je moet op elk moment van de dag het tijdstip kunnen bepalen. Het is essentieel als je meerdere belangrijke dingen in een dag moet doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Er is niets mis met geen horloge te dragen, zolang je maar steeds de tijd weet wanneer je die moet weten.
Vaak lukt dat wel door een beetje handig om te gaan met alle klokken die er in je omgeving zijn: wandklokken, telefoontjes, laptops, kerkklokken, ...
Ik draag ook geen horloge: comfortabeler (zit in de weg), goedkoper (ok, dat valt te overzien) en het is ontstressend om niet de hele tijd de tijd te weten, wanneer je je dat kan veroorloven. Wanneer lijkt de tijd trager te gaan tijdens een slecht gegeven hoorcollege: wanneer je de ganse tijd naar een klok zit te kijken of wanneer je incidenteel naar de klok kijkt (1 keer per 20 minuten)?
Probeer het eens uit.
We willen hier sowieso geen mensen die 'reaguurders' zeggen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Willen we die mensen als reaguurders hebben?
Sommige Casio's zijn best leuk!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
geen Casio hebben wat van kneus wil je zijn
in de zomer is het wel fijn om zonder te lopen maar als je ene mooie hebt kun je er wel mee patsenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Sommige Casio's zijn best leuk!Tevens, een horloge is altijd beter dan helemaal geen horloge.
Tijd is essentieel als je meerdere dingen op een dag moet doen, een horloge nietquote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Meten is weten, gissen is missen. Je moet op elk moment van de dag het tijdstip kunnen bepalen. Het is essentieel als je meerdere belangrijke dingen in een dag moet doen.
En een monocle. Gewoon met de baron-look gaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan moet je wel een pak dragen. Anders vind ik het misplaatst.
Misschien maar daar zijn dus andere middelen voor zoals ik aanhaalde (wandklok, GSM, laptop).quote:Je moet op elk moment van de dag het tijdstip kunnen bepalen.
quote:We willen hier sowieso geen mensen die 'reaguurders' zeggen.
Na de zomer kan je zien dat ik een horloge-drager ben!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
in de zomer is het wel fijn om zonder te lopen maar als je ene mooie hebt kun je er wel mee patsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |