Mijn zusje heeft er een, en die moet elke dag opgeladen worden.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hoe kun je dan concluderen dat de batterij snel opraakt?
Dan heeft ze dus een verkeerde gekocht.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft er een, en die moet elke dag opgeladen worden.
Willen we die mensen als reaguurders hebben?quote:Voor de mensen die geen Engelse teksten willen lezen:
Alleen als je er zo uit ziet natuurlijk:quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Tevens, als je echte mannelijkheid wilt uitstralen heb je een gouden zakhorloge.
Meten is weten, gissen is missen. Je moet op elk moment van de dag het tijdstip kunnen bepalen. Het is essentieel als je meerdere belangrijke dingen in een dag moet doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Er is niets mis met geen horloge te dragen, zolang je maar steeds de tijd weet wanneer je die moet weten.
Vaak lukt dat wel door een beetje handig om te gaan met alle klokken die er in je omgeving zijn: wandklokken, telefoontjes, laptops, kerkklokken, ...
Ik draag ook geen horloge: comfortabeler (zit in de weg), goedkoper (ok, dat valt te overzien) en het is ontstressend om niet de hele tijd de tijd te weten, wanneer je je dat kan veroorloven. Wanneer lijkt de tijd trager te gaan tijdens een slecht gegeven hoorcollege: wanneer je de ganse tijd naar een klok zit te kijken of wanneer je incidenteel naar de klok kijkt (1 keer per 20 minuten)?
Probeer het eens uit.
We willen hier sowieso geen mensen die 'reaguurders' zeggen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Willen we die mensen als reaguurders hebben?
Sommige Casio's zijn best leuk!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
geen Casio hebben wat van kneus wil je zijn
in de zomer is het wel fijn om zonder te lopen maar als je ene mooie hebt kun je er wel mee patsenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Sommige Casio's zijn best leuk!Tevens, een horloge is altijd beter dan helemaal geen horloge.
Tijd is essentieel als je meerdere dingen op een dag moet doen, een horloge nietquote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Meten is weten, gissen is missen. Je moet op elk moment van de dag het tijdstip kunnen bepalen. Het is essentieel als je meerdere belangrijke dingen in een dag moet doen.
En een monocle. Gewoon met de baron-look gaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan moet je wel een pak dragen. Anders vind ik het misplaatst.
Misschien maar daar zijn dus andere middelen voor zoals ik aanhaalde (wandklok, GSM, laptop).quote:Je moet op elk moment van de dag het tijdstip kunnen bepalen.
quote:We willen hier sowieso geen mensen die 'reaguurders' zeggen.
Na de zomer kan je zien dat ik een horloge-drager ben!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
in de zomer is het wel fijn om zonder te lopen maar als je ene mooie hebt kun je er wel mee patsen
Die had ik toen ik 9 wasquote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Posucice het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
maar heb hem nooit om, want dan lijkt de tijd veel sneller te gaan
Wie niet?quote:
Toen had ik zo'n groot ding waar van die snoepjes in zatenquote:
Dingen die goed werken raken niet uit de tijd. Het automatische horloge hoeft nooit opgeladen te worden, het heeft geen batterij die vervangen moet worden en is duurzamer dan de meeste telefoons die afhankelijk zijn van software dat kan falen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:51 schreef Crazy Harry het volgende:
Het gespartel van liefhebbers van fossiele technologie.
Het horloge gaat verdwijnen, degene die zich daar tegen verzetten zoals TS zullen alleen maar gezien worden als conservatieven die niet met hun tijd meegaan.
Iddquote:
Mooi horloge, heel goedkoop en zeer duurzaam. Ik wil er weer eens een kopen, gewoon uit nostalgie. En ideaal om te dragen tijdens het sporten of het zwemmen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Posucice het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
maar heb hem nooit om, want dan lijkt de tijd veel sneller te gaan
Dat zijn geen echte horlogemerken. Seiko is niet het meest hippe merk, en het is ook geen merk met veel status, maar ze leveren kwaliteit voor een redelijke prijs. Maar goed dat je er in ieder geval een draagt!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
stoer doen met seikowel goede klacht trouwens horloges zijn swagga deze boi heeft er 3 hilfiger guess en armani
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |