Vrouwen hebben horloges minder hard nodig dan mannen, toch raad ik je aan er een aan te schaffen.quote:
Een IWC staat op mijn verlanglijstje. Een Seiko is relatief goedkoop en duurzaam.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:30 schreef Jahr00n het volgende:
En dan zelf een Seiko misbaksel dragen.Ik draag gewoon een Patek Philippe van 2000 euro.
Wel heb ik graag de tijd bij me ja! Maar moet eerst maar eens een mooie horloge vinden.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:32 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vrouwen hebben horloges minder hard nodig dan mannen, toch raad ik je aan er een aan te schaffen.
ik heb een een app die zegt wanneer het vloed isquote:Op zondag 1 januari 2012 17:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Horloge
Daar heb ik een App voor in mijn iPhone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smartphones, ze zijn smart totdat de batterij leeg is. Mijn horloge tikt door zolang ik mijn pols beweeg. Met andere woorden, zolang ik hem draag doet hij het. Dat is pas handig.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:33 schreef Kwaliteit het volgende:
Horloge
Daar heb ik een App voor in mijn iPhone
Ah, op kinetische energie, dat zijn de ekte ekte.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Smartphones, ze zijn smart totdat de batterij leeg is. Mijn horloge tikt door zolang ik mijn pols beweeg. Met andere worden, zolang ik hem draag doet hij het. Dat is pas handig.
Neppe shit, als je een big baws was droeg je wel een Audemars Piguet.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:30 schreef Jahr00n het volgende:
En dan zelf een Seiko misbaksel dragen.Ik draag gewoon een Patek Philippe van 2000 euro.
Toch jammer dat je hem alleen door google translate haalt.........quote:Op zondag 1 januari 2012 17:31 schreef RedFever007 het volgende:
Voor de mensen die geen Engelse teksten willen lezen:
Weet je waarom mannen dragen horloges? Het is omdat er een beperkte hoeveelheid tijd in de dag en mannen nodig om te weten hoeveel van het er is, zodat ze efficiënt kunnen verdelen hun man kont schoppen voor de dag. Vrouwen dragen geen horloges, armbanden die ze dragen. Vrouwen het dragen van armbanden is als een bus laten vallen van de achterlijke kinderen af in de voorkant van een taffy trekken machine. Ze kunnen alleen maar staren voor uren en nooit vervelen.
Een horloge zegt: 'Sta op en gaan! Verplaats je kont man en de verzorging van je verdomde eenmanszaak te nemen! 'Dat is de reden waarom 60 minuten maakt gebruik van een tikkende horloge voor haar themalied. 'Belangrijke shit is going down en we zijn het punt om over te praten in een fucking kieskeurig manier, dus ga in godsnaam klaar,' zegt een tikkende horloge. Een armband zegt: 'Je bent waarschijnlijk lelijk, maar kijk eens hoeveel geld je het waard bent!' Wat een grap.
Dan moet je wel een pak dragen. Anders vind ik het misplaatst.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Tevens, als je echte mannelijkheid wilt uitstralen heb je een gouden zakhorloge.
Ja dat sowiesoquote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan moet je wel een pak dragen. Anders vind ik het misplaatst.
Dan doe je toch echt iets verkeerds met je smartphone. Ding van mij is nooit door zijn batterijquote:Op zondag 1 januari 2012 17:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Smartphones, ze zijn smart totdat de batterij leeg is. Mijn horloge tikt door zolang ik mijn pols beweeg. Met andere woorden, zolang ik hem draag doet hij het. Dat is pas handig.
In je vestzakquote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Tevens, als je echte mannelijkheid wilt uitstralen heb je een gouden zakhorloge.
Ik heb geen smartphone.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:41 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerds met je smartphone. Ding van mij is nooit door zijn batterij
Mijn zusje heeft er een, en die moet elke dag opgeladen worden.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hoe kun je dan concluderen dat de batterij snel opraakt?
Dan heeft ze dus een verkeerde gekocht.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft er een, en die moet elke dag opgeladen worden.
Willen we die mensen als reaguurders hebben?quote:Voor de mensen die geen Engelse teksten willen lezen:
Alleen als je er zo uit ziet natuurlijk:quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Meten is weten, gissen is missen. Je moet op elk moment van de dag het tijdstip kunnen bepalen. Het is essentieel als je meerdere belangrijke dingen in een dag moet doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Er is niets mis met geen horloge te dragen, zolang je maar steeds de tijd weet wanneer je die moet weten.
Vaak lukt dat wel door een beetje handig om te gaan met alle klokken die er in je omgeving zijn: wandklokken, telefoontjes, laptops, kerkklokken, ...
Ik draag ook geen horloge: comfortabeler (zit in de weg), goedkoper (ok, dat valt te overzien) en het is ontstressend om niet de hele tijd de tijd te weten, wanneer je je dat kan veroorloven. Wanneer lijkt de tijd trager te gaan tijdens een slecht gegeven hoorcollege: wanneer je de ganse tijd naar een klok zit te kijken of wanneer je incidenteel naar de klok kijkt (1 keer per 20 minuten)?
Probeer het eens uit.
We willen hier sowieso geen mensen die 'reaguurders' zeggen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Willen we die mensen als reaguurders hebben?
Sommige Casio's zijn best leuk!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
geen Casio hebben wat van kneus wil je zijn
in de zomer is het wel fijn om zonder te lopen maar als je ene mooie hebt kun je er wel mee patsenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Sommige Casio's zijn best leuk!Tevens, een horloge is altijd beter dan helemaal geen horloge.
Tijd is essentieel als je meerdere dingen op een dag moet doen, een horloge nietquote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Meten is weten, gissen is missen. Je moet op elk moment van de dag het tijdstip kunnen bepalen. Het is essentieel als je meerdere belangrijke dingen in een dag moet doen.
En een monocle. Gewoon met de baron-look gaan.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan moet je wel een pak dragen. Anders vind ik het misplaatst.
Misschien maar daar zijn dus andere middelen voor zoals ik aanhaalde (wandklok, GSM, laptop).quote:Je moet op elk moment van de dag het tijdstip kunnen bepalen.
quote:We willen hier sowieso geen mensen die 'reaguurders' zeggen.
Na de zomer kan je zien dat ik een horloge-drager ben!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
in de zomer is het wel fijn om zonder te lopen maar als je ene mooie hebt kun je er wel mee patsen
Die had ik toen ik 9 wasquote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Posucice het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
maar heb hem nooit om, want dan lijkt de tijd veel sneller te gaan
Wie niet?quote:
Toen had ik zo'n groot ding waar van die snoepjes in zatenquote:
Dingen die goed werken raken niet uit de tijd. Het automatische horloge hoeft nooit opgeladen te worden, het heeft geen batterij die vervangen moet worden en is duurzamer dan de meeste telefoons die afhankelijk zijn van software dat kan falen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:51 schreef Crazy Harry het volgende:
Het gespartel van liefhebbers van fossiele technologie.
Het horloge gaat verdwijnen, degene die zich daar tegen verzetten zoals TS zullen alleen maar gezien worden als conservatieven die niet met hun tijd meegaan.
Iddquote:
Mooi horloge, heel goedkoop en zeer duurzaam. Ik wil er weer eens een kopen, gewoon uit nostalgie. En ideaal om te dragen tijdens het sporten of het zwemmen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Posucice het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
maar heb hem nooit om, want dan lijkt de tijd veel sneller te gaan
Dat zijn geen echte horlogemerken. Seiko is niet het meest hippe merk, en het is ook geen merk met veel status, maar ze leveren kwaliteit voor een redelijke prijs. Maar goed dat je er in ieder geval een draagt!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
stoer doen met seikowel goede klacht trouwens horloges zijn swagga deze boi heeft er 3 hilfiger guess en armani
Dat zijn idd gerenommeerde horlogemakers!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
stoer doen met seikowel goede klacht trouwens horloges zijn swagga deze boi heeft er 3 hilfiger guess en armani
HAHAHAHA met je hilfiger en armani horlogesquote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:02 schreef BierKlapper het volgende:
Je draagt toch ook geen rolex broek man
nee klopt maar ze zien er wel supevet uit helemaal die guess en armaniquote:Op zondag 1 januari 2012 18:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte horlogemerken. Seiko is niet het meest hippe merk, en het is ook geen merk met veel status, maar ze leveren kwaliteit voor een redelijke prijs. Maar goed dat je er in ieder geval een draagt!
niks mis mee tochquote:Op zondag 1 januari 2012 18:01 schreef OEM het volgende:
[..]
Dat zijn idd gerenommeerde horlogemakers!
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:02 schreef BierKlapper het volgende:
Je draagt toch ook geen rolex broek man
mijnes ook niet maar styl0wquote:Op zondag 1 januari 2012 18:04 schreef moonmovies het volgende:
Mijn leven is niet gebonden aan tijd, derhalve heb ik geen horloge nodig.
Vieze kut pauperquote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Hahaha, 'shine' jij maar mooi verder dan met je quartz uurwerkjequote:Op zondag 1 januari 2012 18:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
maakt niet uit papi dat je niet genoeg floes hebt niet iedereen kan shinen
Niks mis met Seiko.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:30 schreef Jahr00n het volgende:
ja man doe ik jij ook met je oozooquote:Op zondag 1 januari 2012 18:06 schreef BierKlapper het volgende:
[..]
Hahaha, 'shine' jij maar mooi verder dan met je quartz uurwerkje
omdat?quote:
flikker op man Casio f-91w is gewoon vetquote:Op zondag 1 januari 2012 18:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Horloges worden echt niet gedragen om te kijken hoe laat het is(tenzij digitaal horloge, maar daar wil je ook niet mee gezien worden), maar gewoon voor de sier. Zelfde als een armband voor vrouwen eigenlijk. Als je wil weten hoe laat het is kijk je gewoon even op je mobiel, staat de datum er ook meteen bij.
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:09 schreef Posucice het volgende:
[..]
flikker op man Casio f-91w is gewoon vet
Als tijd relatief zou zijn dan zou het niet met formules uit te drukken zijn.quote:Tijd is relatief en derhalve een menselijk concept en daarom nutteloos, behalve voor het plebs dan
Juwelier? Horlogeboer? Naar de conrad om die batterijtjes in te slaan voor een habbekrats?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu het hier toch over horloges gaat: wat doen jullie wanneer het batterijtje leeg is?
Je hebt een fucking klein schroevendraaiertje nodig om die batterij te vergangen, een die zij bij een doorsneewinkel niet verkopen.
Je zou denken dat de fabrikanten dat met opzet doen in de hoop dat mensen dan sneller een nieuw horloge kopen. Zonde.
Mijn horloge heeft geen batterij. Mijn werkhorloge wel, maar het vervangen van het batterijtje kostte ¤3 of zo.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu het hier toch over horloges gaat: wat doen jullie wanneer het batterijtje leeg is?
Je hebt een fucking klein schroevendraaiertje nodig om die batterij te vergangen, een die zij bij een doorsneewinkel niet verkopen.
Je zou denken dat de fabrikanten dat met opzet doen in de hoop dat mensen dan sneller een nieuw horloge kopen. Zonde.
Ik ook het is alsof ik naakt loop, het eist wel gewenning om aan een horloge gewend te raken.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef Robophatt het volgende:
Horloge > armband.
Als ik mijn horloge vergeet om te doen vind ik dat ook echt ontzettend vervelend.
Klopt maar ik hou het nooit lang vol met een horloge ik koop graag nieuwe.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mijn horloge heeft geen batterij. Mijn werkhorloge wel, maar het vervangen van het batterijtje kostte ¤3 of zo.En dan kan je weer minimaal 2 jaar vooruit.
Inderdaad. Ik kan mijn telefoon zomaar vergeten, mijn horloge daarentegen vergeet ik nooit.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ook het is alsof ik naakt loop, het eist wel gewenning om aan een horloge gewend te raken.
Smartphones, bij mij op school gaan ze die dingen zelfs in de les opladen, met een neger, en Hongaar in de klas!! Nou toen dat ding weg was (gestolen) keek iedereen de neger en de Hongaar aan.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan mijn telefoon zomaar vergeten, mijn horloge daarentegen vergeet ik nooit.
Klopt, in het begin vergat ik hem altijd om te doen. Nu is het gewoon hetzelfde als m'n bril opzettenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ook het is alsof ik naakt loop, het eist wel gewenning om aan een horloge gewend te raken.
Mijn bril die vergeet ik heel vaak, maar als ik dan in de verte tuur, en alles wazig is denk ik wel... oh ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klopt, in het begin vergat ik hem altijd om te doen. Nu is het gewoon hetzelfde als m'n bril opzetten
Tijd is relatief. Dat is een feit.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als tijd relatief zou zijn dan zou het niet met formules uit te drukken zijn.
Bekend fenomeen, studenten in de collegezaal willen bij het stopcontact zitten om allerhande randapparatuur op te laden...quote:Op zondag 1 januari 2012 18:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Smartphones, bij mij op school gaan ze die dingen zelfs in de les opladen, met een neger, en Hongaar in de klas!! Nou toen dat ding weg was (gestolen) keek iedereen de neger en de Hongaar aan.Doe mij maar een horloge die hoef je niet op te laden en wordt niet zo makkelijk gejat.
Omslachtig hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:23 schreef classpc het volgende:
Ik gebruik eigenlijk ook nooit een horloge, gewoon even m'n mobiel uit m'n handtas vissen.
Aha je bent een STUDENT? (ik hoop dat agentperry mee leest)quote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Bekend fenomeen, studenten in de collegezaal willen bij het stopcontact zitten om allerhande randapparatuur op te laden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |