Die had ik toen ik 9 wasquote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Posucice het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
maar heb hem nooit om, want dan lijkt de tijd veel sneller te gaan
Wie niet?quote:
Toen had ik zo'n groot ding waar van die snoepjes in zatenquote:
Dingen die goed werken raken niet uit de tijd. Het automatische horloge hoeft nooit opgeladen te worden, het heeft geen batterij die vervangen moet worden en is duurzamer dan de meeste telefoons die afhankelijk zijn van software dat kan falen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:51 schreef Crazy Harry het volgende:
Het gespartel van liefhebbers van fossiele technologie.
Het horloge gaat verdwijnen, degene die zich daar tegen verzetten zoals TS zullen alleen maar gezien worden als conservatieven die niet met hun tijd meegaan.
Iddquote:
Mooi horloge, heel goedkoop en zeer duurzaam. Ik wil er weer eens een kopen, gewoon uit nostalgie. En ideaal om te dragen tijdens het sporten of het zwemmen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Posucice het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
maar heb hem nooit om, want dan lijkt de tijd veel sneller te gaan
Dat zijn geen echte horlogemerken. Seiko is niet het meest hippe merk, en het is ook geen merk met veel status, maar ze leveren kwaliteit voor een redelijke prijs. Maar goed dat je er in ieder geval een draagt!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
stoer doen met seikowel goede klacht trouwens horloges zijn swagga deze boi heeft er 3 hilfiger guess en armani
Dat zijn idd gerenommeerde horlogemakers!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
stoer doen met seikowel goede klacht trouwens horloges zijn swagga deze boi heeft er 3 hilfiger guess en armani
HAHAHAHA met je hilfiger en armani horlogesquote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:02 schreef BierKlapper het volgende:
Je draagt toch ook geen rolex broek man
nee klopt maar ze zien er wel supevet uit helemaal die guess en armaniquote:Op zondag 1 januari 2012 18:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte horlogemerken. Seiko is niet het meest hippe merk, en het is ook geen merk met veel status, maar ze leveren kwaliteit voor een redelijke prijs. Maar goed dat je er in ieder geval een draagt!
niks mis mee tochquote:Op zondag 1 januari 2012 18:01 schreef OEM het volgende:
[..]
Dat zijn idd gerenommeerde horlogemakers!
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:02 schreef BierKlapper het volgende:
Je draagt toch ook geen rolex broek man
mijnes ook niet maar styl0wquote:Op zondag 1 januari 2012 18:04 schreef moonmovies het volgende:
Mijn leven is niet gebonden aan tijd, derhalve heb ik geen horloge nodig.
Vieze kut pauperquote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Hahaha, 'shine' jij maar mooi verder dan met je quartz uurwerkjequote:Op zondag 1 januari 2012 18:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
maakt niet uit papi dat je niet genoeg floes hebt niet iedereen kan shinen
Niks mis met Seiko.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:30 schreef Jahr00n het volgende:
En dan zelf een Seiko misbaksel dragen.Ik draag gewoon een Patek Philippe van 2000 euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |