Bij een goede juwelier hebben ze zat horloges liggen voor vrouwen.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:26 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik wil wel nog steeds een horloge maar nog geen mooie gevonden voor kleine polsen..
Volgen van Dale wel!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha je bent een STUDENT? (ik hoop dat agentperry mee leest)
Ik moet ook eerlijk zeggen ben pas 1 juweliertje binnen geweest waar ze het niet hadden. Maar ik wil ook liever een niet te duur horloge, maar wel met zilver. :pquote:Op zondag 1 januari 2012 18:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Bij een goede juwelier hebben ze zat horloges liggen voor vrouwen.
Dan koop je gewoon in de sale, ik vind edelstaal prima, soms is titanium ook wel mooi voor mannen dan, maar leer is ook perfect.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:29 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen ben pas 1 juweliertje binnen geweest waar ze het niet hadden. Maar ik wil ook liever een niet te duur horloge, maar wel met zilver. :p
Veeleisend i know.
quote:
Ik ben dan ook vaak te laat op afsprakenquote:
Maar dit is ook zeer herkenbaar inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:09 schreef Argo het volgende:
Ik ben erg blij met mijn horloges, de enige klacht zou kunnen zijn is dat horloges verslavend zijn, je wilt er gewoon meer.
De meeste laptops houden het ook geen 3uur vol nee, sommige niet eens een uur.. Logisch dus.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Bekend fenomeen, studenten in de collegezaal willen bij het stopcontact zitten om allerhande randapparatuur op te laden...
Pulsar heeft aardig spul voor een redelijke prijs, ook voor vrouwen. Je hebt niet het hipste horloge, maar wel prima kwaliteit.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon in de sale, ik vind edelstaal prima, soms is titanium ook wel mooi voor mannen dan, maar leer is ook perfect.
[..]
Ik heb nu een Seiko en een Pulsar (vol krassen, gedegradeerd tot werkhorloge...) maar ik zou er zo nog een paar bij willen kopen!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:33 schreef Desunoto het volgende:
Horloges
[..]
Maar dit is ook zeer herkenbaar inderdaad.
Mijn laptop houdt het gewoon 5 tot 6 uur vol. Pas als je er films op gaat kijken of spelletjes op gaat spelen wordt dat verkort tot 3 uur.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
De meeste laptops houden het ook geen 3uur vol nee, sommige niet eens een uur.. Logisch dus.
Seiko heeft wel een aantal mooie horloges in de prijsklasse 80 tot 150 euro, zo ongeveer. Pulsar ben ik niet bekend mee.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb nu een Seiko en een Pulsar (vol krassen, gedegradeerd tot werkhorloge...) maar ik zou er zo nog een paar bij willen kopen!Een duiker bijvoorbeeld, en een horloge met leren band!
Leer is wel tof, ik heb een bruin vintage horloge, van Roots erg mooi.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb nu een Seiko en een Pulsar (vol krassen, gedegradeerd tot werkhorloge...) maar ik zou er zo nog een paar bij willen kopen!Een duiker bijvoorbeeld, en een horloge met leren band!
Jammer man, na alle props die ik voor je hebt opgebouwd breek je het weer zo snel af met deze opmerking.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:30 schreef Jahr00n het volgende:
En dan zelf een Seiko misbaksel dragen.Ik draag gewoon een Patek Philippe van 2000 euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |