Klinkt nice zoals altijdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Midden in de nacht rondfucken op de gitaar omdat je niet kan slapen is okee
Sweet Child O Mine, Paradise City, Knocking On Heavens Door, Don`t Cry, het Rock intro van Bohemian Rhapsody is ook niet heel moeilijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef ElmoFan het volgende:
Weet iemand nog leuke en (redelijk) eenvoudige solo's/intros, andere dingen voor een beginner?
Met Deadmau5 wil ook prima.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje meejammen op dit soort tracks is okee
Maar die solo daarin is wel lastigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:28 schreef The_Dean het volgende:
Vind Fear of the Dark van Iron Maiden wel gaaf.
No shit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar die solo daarin is wel lastig
Iron maiden heeft geen enkele makkelijke solo
Ik kan tot nu toe maar 1 maiden soloquote:
Hey niet zeuren, ik geen een.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan tot nu toe maar 1 maiden solo
Ik ken maar 1 solo, die van sum41quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan tot nu toe maar 1 maiden solo
Je liegt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:16 schreef stefanhaan het volgende:
en ik kan de solo van stairway to heaven mja. Dies ook te makkelijk
Ahzo. Ja die valt wel mee idd. Maar toch kan ik hem nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:20 schreef stefanhaan het volgende:
Verwarde hem met knocking on heavens door
?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ahzo. Ja die valt wel mee idd. Maar toch kan ik hem niet.
Nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
?
De eerste is toch wel te doen.
de 1e solo is redelijk eenvoudig, zelfs een beetje saai. 2e solo is best pittig vooral door de bends waarbij je met je pink die andere 2 snaren moet pakken. Ik heb een redelijk spastische pinkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:21 schreef Braddie het volgende:
Aha, Knocking on heavens is niet heel lastig, maar volgens mij, als je nog niet echt goed bent qua bends is het wel een tricky solotje..
Klopt dat stukje is wat lastiger. Maar wel goed te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
de 1e solo is redelijk eenvoudig, zelfs een beetje saai. 2e solo is best pittig vooral door de bends waarbij je met je pink die andere 2 snaren moet pakken. Ik heb een redelijk spastische pink
Alleen de timing is wel tricky, paar triolen enzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:20 schreef Braddie het volgende:
Mag hopen dat je hem verwart met Bohemian Rhapsody.. die is vrij eenvoudig.. grotendeels toonladders..
Klopt, het vereist wat oefening maar dan is ie ook goed te doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Klopt dat stukje is wat lastiger. Maar wel goed te doen.
Klopt, net zoals de A Kind Of Magic solo, èigenlijk stelt het helemaal niks voor, maar die Timing maakt het cruciaal, als je dat niet goed hebt kan je fluiten naar je soloquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Alleen de timing is wel tricky, paar triolen enzo.
Mijn Pink is ook de spasme itself, ik kan hem pas sinds een half jaartje ongeveer redelijk gebruiken, bij solo`s lukte het me al wel(snaren opdrukken + hoge E bijvoorbeeld met pink) maar nu lukt het me ook redelijk met gewoon een toonladder of dergelijk... dat ik daar nooit eerder op heb geoefend is eigenlijk best wel stom.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
de 1e solo is redelijk eenvoudig, zelfs een beetje saai. 2e solo is best pittig vooral door de bends waarbij je met je pink die andere 2 snaren moet pakken. Ik heb een redelijk spastische pink
Je weet tenminste iets om te proberen. Ik raak te snel verveeld, en weet niks meer.quote:
Nee, ook bij punk moet je toch wel redelijk zuiver zingen. En no offence maar zingen is bij jou ook een groot woord het is eerder wat in de microfoon murmelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:43 schreef Trollscience het volgende:
Tevens een nieuwe video. Ik mag vals zingen want het is punk. Denk ik.
Bob Dylan is er groot mee gewordenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:59 schreef Trollscience het volgende:
Maakt niet uit hoor, ik weet wel hoe slecht ik "zing"
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bob Dylan is er groot mee geworden
Bob Dylan ooit horen zingen?quote:
Is toch gewoon zuiver ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:43 schreef Trollscience het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een string dampener?
quote:
Nou vooruit. Omdat het bij je opvoeding hoort....quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ach, ik heb toch geen verstand van zaken
Mijn oren!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou vooruit. Omdat het bij je opvoeding hoort....
Oh God.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou vooruit. Omdat het bij je opvoeding hoort....
Je hebt in ieder geval een probleem met je aarde.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:15 schreef Braddie het volgende:
Heel fijn dit.. sluit ik net m`n Strat aan op m`n pedaal, doet ie helemaal niks meer.... Als ik m`n hand van de hals afhaal geeft ie een brom(Dat hoort, deed ie hier voor ook) maar zodra ik m`n vingers er op leg is de gitaar stil, en ik kan aan knoppen draaien wat ik wil, maar geluidgeven ho maar...
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:15 schreef Braddie het volgende:
Heel fijn dit.. sluit ik net m`n Strat aan op m`n pedaal, doet ie helemaal niks meer.... Als ik m`n hand van de hals afhaal geeft ie een brom(Dat hoort, deed ie hier voor ook) maar zodra ik m`n vingers er op leg is de gitaar stil, en ik kan aan knoppen draaien wat ik wil, maar geluidgeven ho maar...
De connectors van de Jack zitten nog vast dat is het probleem niet, ook de pick-ups geven nog gewoon tikjesquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:32 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een probleem met je aarde.
Daar heb ik het niet over?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
De connectors van de Jack zitten nog vast dat is het probleem niet, ook de pick-ups geven nog gewoon tikjes
Ik hoor de gitaar als ik speel amper, ik hoor hem heel erg in de verte.. met m`n Versterker op 1/4e en de GT-6 op 100%
Is Tuxguitar ook een alternatief voor je? Doet in principe hetzelfde als GuitarPro.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:03 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand hier met een bruikbare versie van GuitarPro voor Lion?
Ja, moet gewoon gaan werken. Anders kun je ook nog aan een onespot denken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:30 schreef Spelvout het volgende:
Vraagje:
Heb een adapter nodig voor m'n Boss ME-70. Nu staat er op thomann een boss adapter voor ¤29. Ze hebben echter ook een van huismerk voor ¤9,80. Beide 9v/500mA en center negatieve polariteit. Dat el cheapo ding is toch gewoon voldoende?
Powertab kan volgens mij het guitarpro formaat niet aan.quote:
Ja. Heb nog een liggen, als ik vandeweek de kabelbreuk even oplos mag je die wel voor een tientje. Originele Boss.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:30 schreef Spelvout het volgende:
Vraagje:
Heb een adapter nodig voor m'n Boss ME-70. Nu staat er op thomann een boss adapter voor ¤29. Ze hebben echter ook een van huismerk voor ¤9,80. Beide 9v/500mA en center negatieve polariteit. Dat el cheapo ding is toch gewoon voldoende?
Ik denk dat die mij heel erg bekend voorkomtquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Heb nog een liggen, als ik vandeweek de kabelbreuk even oplos mag je die wel voor een tientje. Originele Boss.
Nee, ik heb een onespot. Bevalt me meer dan prima.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef The_Dean het volgende:
Dat denk ik ook
Of had jij hem weer nodig?
Dat snap ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:05 schreef The_Dean het volgende:
Lijkt me stug als daar geen gitaarzaak zou zijn.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is Tuxguitar ook een alternatief voor je? Doet in principe hetzelfde als GuitarPro.
Als je daar GuitarPro tabs mee kan openen is het primaquote:
Dat kan met Tuxguitar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Als je daar GuitarPro tabs mee kan openen is het prima
Ja, rare eigenschap van de camera. Al mijn gitaren staan er in spiegelbeeld op.quote:
Kopen?quote:
Absoluut, veel mooier worden ze nietquote:
Je zou nog een set neck of een neck tru kunnen hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut, veel mooier worden ze niet
Nee, niet met een body van black korina. Een neck tru ziet er dan niet uit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Je zou nog een set neck of een neck tru kunnen hebben
Maar je hebt dan wel een unieke gitaar.quote:
Dat snap ik, maar welk gedeelte van "geen geld" snap je niet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar je hebt dan wel een unieke gitaar.
Hoeveul mot je lenequote:Op donderdag 5 januari 2012 11:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar welk gedeelte van "geen geld" snap je niet?
Geld is altijd aan te komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar welk gedeelte van "geen geld" snap je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |