Ahzo. Ja die valt wel mee idd. Maar toch kan ik hem nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:20 schreef stefanhaan het volgende:
Verwarde hem met knocking on heavens door
?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ahzo. Ja die valt wel mee idd. Maar toch kan ik hem niet.
Nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
?
De eerste is toch wel te doen.
de 1e solo is redelijk eenvoudig, zelfs een beetje saai. 2e solo is best pittig vooral door de bends waarbij je met je pink die andere 2 snaren moet pakken. Ik heb een redelijk spastische pinkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:21 schreef Braddie het volgende:
Aha, Knocking on heavens is niet heel lastig, maar volgens mij, als je nog niet echt goed bent qua bends is het wel een tricky solotje..
Klopt dat stukje is wat lastiger. Maar wel goed te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
de 1e solo is redelijk eenvoudig, zelfs een beetje saai. 2e solo is best pittig vooral door de bends waarbij je met je pink die andere 2 snaren moet pakken. Ik heb een redelijk spastische pink
Alleen de timing is wel tricky, paar triolen enzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:20 schreef Braddie het volgende:
Mag hopen dat je hem verwart met Bohemian Rhapsody.. die is vrij eenvoudig.. grotendeels toonladders..
Klopt, het vereist wat oefening maar dan is ie ook goed te doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Klopt dat stukje is wat lastiger. Maar wel goed te doen.
Klopt, net zoals de A Kind Of Magic solo, èigenlijk stelt het helemaal niks voor, maar die Timing maakt het cruciaal, als je dat niet goed hebt kan je fluiten naar je soloquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Alleen de timing is wel tricky, paar triolen enzo.
Mijn Pink is ook de spasme itself, ik kan hem pas sinds een half jaartje ongeveer redelijk gebruiken, bij solo`s lukte het me al wel(snaren opdrukken + hoge E bijvoorbeeld met pink) maar nu lukt het me ook redelijk met gewoon een toonladder of dergelijk... dat ik daar nooit eerder op heb geoefend is eigenlijk best wel stom.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
de 1e solo is redelijk eenvoudig, zelfs een beetje saai. 2e solo is best pittig vooral door de bends waarbij je met je pink die andere 2 snaren moet pakken. Ik heb een redelijk spastische pink
Je weet tenminste iets om te proberen. Ik raak te snel verveeld, en weet niks meer.quote:
Nee, ook bij punk moet je toch wel redelijk zuiver zingen. En no offence maar zingen is bij jou ook een groot woord het is eerder wat in de microfoon murmelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:43 schreef Trollscience het volgende:
Tevens een nieuwe video. Ik mag vals zingen want het is punk. Denk ik.
Bob Dylan is er groot mee gewordenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:59 schreef Trollscience het volgende:
Maakt niet uit hoor, ik weet wel hoe slecht ik "zing"
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bob Dylan is er groot mee geworden
Bob Dylan ooit horen zingen?quote:
Is toch gewoon zuiver ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:43 schreef Trollscience het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een string dampener?
quote:
Nou vooruit. Omdat het bij je opvoeding hoort....quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ach, ik heb toch geen verstand van zaken
Mijn oren!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou vooruit. Omdat het bij je opvoeding hoort....
Oh God.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou vooruit. Omdat het bij je opvoeding hoort....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |