Dude! PM gestuurd, wat mij betreft kan het welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die heb ik een kleine 4 maanden geleden verkocht omdat ik het gled wat harder nodig had!
@Dean, waar blijft den DM?
Klinkt echt lekker man. Heb er van genoten vannacht om half 6quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Midden in de nacht rondfucken op de gitaar omdat je niet kan slapen is okee
Helemaal top man!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude! PM gestuurd, wat mij betreft kan het wel
Ik heb hem redelijk hard gezet rond die tijd, klonk echt fijn!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Klinkt echt lekker man. Heb er van genoten vannacht om half 6
Nicequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx, ja kan kloppen hij is neit helemaal goed geintoneerd en afgesteld nu (andere set snaren)
Straks nog een skrillex cover
Klinkt nice zoals altijdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Midden in de nacht rondfucken op de gitaar omdat je niet kan slapen is okee
Sweet Child O Mine, Paradise City, Knocking On Heavens Door, Don`t Cry, het Rock intro van Bohemian Rhapsody is ook niet heel moeilijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef ElmoFan het volgende:
Weet iemand nog leuke en (redelijk) eenvoudige solo's/intros, andere dingen voor een beginner?
Met Deadmau5 wil ook prima.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje meejammen op dit soort tracks is okee
Maar die solo daarin is wel lastigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:28 schreef The_Dean het volgende:
Vind Fear of the Dark van Iron Maiden wel gaaf.
No shit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar die solo daarin is wel lastig
Iron maiden heeft geen enkele makkelijke solo
Ik kan tot nu toe maar 1 maiden soloquote:
Hey niet zeuren, ik geen een.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan tot nu toe maar 1 maiden solo
Ik ken maar 1 solo, die van sum41quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan tot nu toe maar 1 maiden solo
Je liegt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:16 schreef stefanhaan het volgende:
en ik kan de solo van stairway to heaven mja. Dies ook te makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |