Dat kan met Tuxguitar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Als je daar GuitarPro tabs mee kan openen is het prima
Ja, rare eigenschap van de camera. Al mijn gitaren staan er in spiegelbeeld op.quote:
Kopen?quote:
Absoluut, veel mooier worden ze nietquote:
Je zou nog een set neck of een neck tru kunnen hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut, veel mooier worden ze niet
Nee, niet met een body van black korina. Een neck tru ziet er dan niet uit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Je zou nog een set neck of een neck tru kunnen hebben
Maar je hebt dan wel een unieke gitaar.quote:
Dat snap ik, maar welk gedeelte van "geen geld" snap je niet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar je hebt dan wel een unieke gitaar.
Hoeveul mot je lenequote:Op donderdag 5 januari 2012 11:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar welk gedeelte van "geen geld" snap je niet?
Geld is altijd aan te komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar welk gedeelte van "geen geld" snap je niet?
Je kunt bijvoorbeeld ook een nier verkopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"Limburger gearresteerd bij bankoverval"
Warezquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt bijvoorbeeld ook een nier verkopen.
Voor zelfbouw lijkt me dat inderdaad ook niet echt iets, maar als je er een zou kopen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, niet met een body van black korina. Een neck tru ziet er dan niet uit.
Een set neck zou inderdaad nog wel een optie kunnnen zijn maar dat is lastiger in elkaar te zetten.
Vintage is wel aardig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:24 schreef Epii het volgende:
Ik heb net mijn versterker verkocht, en nu wil ik een nieuwe gitaar kopen. Het wordt sowieso een strat, maar ik wil niet meer dan 300 euro uitgeven. Iemand tips voor lowbudget maar toch redelijk goed klinkend?
Ook als ik er een zou kopen, zou ik waarschijnlijk nog niet voor een neck tru gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Voor zelfbouw lijkt me dat inderdaad ook niet echt iets, maar als je er een zou kopen...
voor mij nu wel een must om het zo te hebben dat het doorloopt in 1 geheel.
ieder zo zijn ding, ik zou het nu niet weten, ook nog geen nieuwe op het oogquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook als ik er een zou kopen, zou ik waarschijnlijk nog niet voor een neck tru gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 12:51:52 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |