Nee, ik heb een onespot. Bevalt me meer dan prima.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef The_Dean het volgende:
Dat denk ik ook
Of had jij hem weer nodig?
Dat snap ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:05 schreef The_Dean het volgende:
Lijkt me stug als daar geen gitaarzaak zou zijn.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is Tuxguitar ook een alternatief voor je? Doet in principe hetzelfde als GuitarPro.
Als je daar GuitarPro tabs mee kan openen is het primaquote:
Dat kan met Tuxguitar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Als je daar GuitarPro tabs mee kan openen is het prima
Ja, rare eigenschap van de camera. Al mijn gitaren staan er in spiegelbeeld op.quote:
Kopen?quote:
Absoluut, veel mooier worden ze nietquote:
Je zou nog een set neck of een neck tru kunnen hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut, veel mooier worden ze niet
Nee, niet met een body van black korina. Een neck tru ziet er dan niet uit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Je zou nog een set neck of een neck tru kunnen hebben
Maar je hebt dan wel een unieke gitaar.quote:
Dat snap ik, maar welk gedeelte van "geen geld" snap je niet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar je hebt dan wel een unieke gitaar.
Hoeveul mot je lenequote:Op donderdag 5 januari 2012 11:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar welk gedeelte van "geen geld" snap je niet?
Geld is altijd aan te komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar welk gedeelte van "geen geld" snap je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |