Lavender vind ik mooierquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goh. Zat net te kijken wanneer Kayleigh eigenlijk zou komen, maar die staat tegenwoordig ook al in de 200..
Echt bizar ja, richting deze kant ook alquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:09 schreef Olga het volgende:
Als ze hier overigens ff doorgaan is er straks om 00:00 uur geen vuurwerk meer om af te steken
Hier heb ik nog helemaal niks gehoord of gezien.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Echt bizar ja, richting deze kant ook al
Vleesvervangersquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Voor elk nummer van Adele is er wel een vervanger te vinden
Ik las gisteren iets in een krant van een man over zijn overleden vrouw.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:09 schreef Olga het volgende:
Als ze hier overigens ff doorgaan is er straks om 00:00 uur geen vuurwerk meer om af te steken
Ja, ik ook wel. Maar Kayleigh was altijd zo'n Top100 Allertijden klassieker.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:12 schreef Aalbers het volgende:
Ik ga er definitief van tussen, goed uiteinde ieder.
Fijn uiteinde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:12 schreef Aalbers het volgende:
Ik vind vuurwerk wel leuk om te zien, maar zelf zou ik het nooit kopen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik las gisteren iets in een krant van een man over zijn overleden vrouw.
Die vond vuurwerk zonde geld, maar als het dan 12 uur geweest was, vond ze het vuurwerk toch altijd weer tegenvallen.
Zo typisch vrouwelijk
Doeg en doe voorzichtig met vuurwerkquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:12 schreef Aalbers het volgende:
Terechte post.quote:
U2 Aalbersquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:12 schreef Aalbers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH VIND JE ECHT ? NOU DAT VIND IK NIET!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:14 schreef ß het volgende:
Wow, dit is echt het beste wat ik ooit gehoord heb. Ik snap niet dat dit niet hoger staat.
Not sure if serious or not.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:14 schreef ß het volgende:
Wow, dit is echt het beste wat ik ooit gehoord heb. Ik snap niet dat dit niet hoger staat.
Zou ik niet doen, heet ironie (of zoals het hier genoemd wordt: trollen).quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Not sure if serious or not.
Troll, je meende het wel gewoon.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:16 schreef ß het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, heet ironie (of zoals het hier genoemd wordt: trollen).
Het stond zelfs hoger...quote:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit niets, maar dat zeg ik bijna bij alle DS nummers.
HALLOquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit niets vinden
Damn, dat kan echt niet.
Jij vraagt echt om billenkoek, kleine meid.quote:
Smaken verschillen en zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit niets vinden
Damn, dat kan echt niet.
NONONONOquote:
NONONONOOquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij vraagt echt om billenkoek, kleine meid.
Als je dit niets vindt heb je gewoon überhaupt geen smaak.quote:
Dat mag niet hoor. We moeten allemaal van hetzelfde houdenquote:
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:22 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat mag niet hoor. We moeten allemaal van hetzelfde houden
Fijne avondquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, na dit nummer ga ik het altaar opbouwen, de kruizen omdraaien en er een gezellige avond van maken.
Goed uiteindequote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, na dit nummer ga ik het altaar opbouwen, de kruizen omdraaien en er een gezellige avond van maken.
Tnx. de jouwe mag er ook zijn.quote:
Fijne jaarwisseling! Bedankt voor de gezelligheid!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |