SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandermar
Kijken op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door vandermar op 31-12-2011 19:28:20 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Had je maar geen dubbel post moeten makenquote:
Dit dus, opbokken en ga fijn MW3 spelenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus, opbokken en ga fijn MW3 spelen
ditquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:34 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen alvast een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:34 schreef tliciouz het volgende:
Same 2 u tittytamsquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:34 schreef tliciouz het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:41 schreef Tauchmeister het volgende:
wel raar man onze laatste oud en nieuw
[ afbeelding ]
3,5 keutel en countingquote:
En samen skyrimmend 2012 in gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:30 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand zin in een potje Skyrim Co-op?
Pc only biatchquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:30 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand zin in een potje Skyrim Co-op?
quote:Op zondag 1 januari 2012 09:14 schreef Kutstudent het volgende:
ik hoef die uitgelebberde poes van jou niet.
tijd voor een pollquote:Op zondag 1 januari 2012 09:10 schreef Kutstudent het volgende:
Vooral voor titty, 2012 is het jaar dat titty gepaald gaat worden door een random lid van de Mw2sc crew.
kk zijn kans is wegquote:Op zondag 1 januari 2012 09:14 schreef Kutstudent het volgende:
ik hoef die uitgelebberde poes van jou niet.
god wat gaan we weer lkkr het nieuwe jaar in.
Wtf?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Holy fuck, ik mis gewoon een stuk van mn tand.
Yeah buddyquote:Op zondag 1 januari 2012 12:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Holy fuck, ik mis gewoon een stuk van mn tand.
wtf, wat een triest gedoe is dat toch altijd he. Andermans spullen vernielen.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:00 schreef badboynova het volgende:
beste wensen allemaal, mijn jaar is goed begonnen 4 lek gestoken banden.
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb m gevijld zodat ie beetje glad is.
hhaha met de nagelvijl?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb m gevijld zodat ie beetje glad is.
quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:38 schreef Doopy-X- het volgende:
Henk is echt nog een zeldzame kleuter..
Ik had echt verwacht dat jij zou winnen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:41 schreef Kutstudent het volgende:
Wel voorspelbaar dat stoma en fs het hoogste stonden.
Zo was het niet bedoeld en dat weet jij zelf ook wel, maargoed. Iedereen in dit topic wordt in de zeik genomen, maar dit kan dan weer niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:52 schreef tliciouz het volgende:
En over je edit, ik kan prima tegen grapjes dat weet je zelf ook maar vind dit gewoon respectloos naar mij toe.
Dit! Ik eis een recapquote:Op zondag 1 januari 2012 17:15 schreef Fsmxi het volgende:
Altijd leuk, drama om shit die je gemist hebt
quote:Op zondag 1 januari 2012 09:10 schreef Kutstudent het volgende:
Vooral voor titty, 2012 is het jaar dat titty gepaald gaat worden door een random lid van de Mw2sc crew.
En there you have it.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tijd voor een poll
[..]
kk zijn kans is weg
Schaamteloos gestolenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld en dat weet jij zelf ook wel, maargoed. Iedereen in dit topic wordt in de zeik genomen, maar dit kan dan weer niet.
[ afbeelding ]
Beter goed gestolen dan slecht gejat.quote:
Stuur ze een email.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:38 schreef Doopy-X- het volgende:
12 minuten geleden een nieuw xbox gold abbo gekocht en nog niets binnen
Geen geduld?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:38 schreef Doopy-X- het volgende:
12 minuten geleden een nieuw xbox gold abbo gekocht en nog niets binnen
Ik heb dus een poll gemistquote:
Ik heb 'm wel opgeslagen hoor dus maak je niet druk. Insert trollface.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb dus een poll gemist. Kan ik nog niet op mezelf stemmen
![]()
hehequote:Op zondag 1 januari 2012 20:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel opgeslagen hoor dus maak je niet druk. Insert trollface.
Het was een poll met alle namen van jullie met de tekst wie mij gaat ''palen''. Kan prima tegen grapjes maar dit soort dingen zijn gewoon sad. Maar goed we zijn ook niet anders gewend van KK.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe, nja had hem niet eens gezien, maar de poll zal wel niet zo netjes zijn geweest
Wat we ook niet anders gewend zijn is dat jij ook gewoon over van alles en nog wat "leuke" grapjes maakt, maar als het dan een keer over jou gaat, is het topic ineens te klein.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was een poll met alle namen van jullie met de tekst wie mij gaat ''palen''. Kan prima tegen grapjes maar dit soort dingen zijn gewoon sad. Maar goed we zijn ook niet anders gewend van KK.
Nee dat is helemaal niet waar want er worden zo vaak grapjes gemaakt over mij waar ik gewoon over mee kan lachen. Maar vind zo'n poll gewoon respectloos naar mij toe dat is het. Je opmerking over mijn uitgelubberde kut kon ik ook gewoon om lachen hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat we ook niet anders gewend zijn is dat jij ook gewoon over van alles en nog wat "leuke" grapjes maakt, maar als het dan een keer over jou gaat, is het topic ineens te klein.
Maargoed, ik maak er geen woorden meer aan vuil.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was een poll met alle namen van jullie met de tekst wie mij gaat ''palen''. Kan prima tegen grapjes maar dit soort dingen zijn gewoon sad. Maar goed we zijn ook niet anders gewend van KK.
Ja Mich, aan jou maak ik al helemaal geen woorden meer vuil. Echt zeg kan nooit een keer normaal gaan hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Daar wil ik nog wel even een kleine opmerking bij maken, en dit is helemaal niet lullig of flauw of respectloos bedoeld, maar je roept het wel een klein beetje over je zelf af door je reacties hier
Dit is een goede, inhoudelijke reactie op een post van mij waarin ik je iets probeer duidelijk te maken om je te helpen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja Mich, aan jou maak ik al helemaal geen woorden meer vuil. Echt zeg kan nooit een keer normaal gaan hier.
Wat is er niet normaal aan kritiek hebben op anderen?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja Mich, aan jou maak ik al helemaal geen woorden meer vuil. Echt zeg kan nooit een keer normaal gaan hier.
Als enige vrouw tussen al deze gekken hier, die het trollen tot beroep hebben gemaakt en deze 24/7 uitvoerenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vind het knap dat je hier nog altijd post Tams
Wel een mooie omschrijving van het topic.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als enige vrouw tussen al deze gekken hier, die het trollen tot beroep hebben gemaakt en deze 24/7 uitvoeren
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef Doopy-X- het volgende:
Luister even naar deze volwassen ouwe bok, ik zie het zo:
Tams vindt het volgens mij gewoon gezellig hier en soms daagt ze een beetje uit met haar vrouwelijkheid. Ze geeft nu echter duidelijk haar grens aan en ook al zijn hypersexuele studentjes het daar niet mee eens, die hebben jullie maar te respecteren.
Ik heb gesproken.
De objectiviteit en onafhankelijkheid van je mening druipt van deze post af.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef Doopy-X- het volgende:
Luister even naar deze volwassen ouwe bok, ik zie het zo:
Tams vindt het volgens mij gewoon gezellig hier en soms daagt ze een beetje uit met haar vrouwelijkheid. Ze geeft nu echter duidelijk haar grens aan en ook al zijn hypersexuele studentjes het daar niet mee eens, die hebben jullie maar te respecteren.
Ik heb gesproken.
We zijn met z'n allen keihard aan het bloeden en janken tegen elkaar. Maandelijkse feestjes for the win.quote:
Oh, ik ben natuurlijk een tijdje weggeweest maar wat ik de afgelopen weken lees vind ik redelijk onschuldig...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens weet ik niet wat jouw definitie van 'een beetje uitdagen' is, maar het gaat toch wel wat verder dan dat
Genoeg erover.
Ik maak wel eens een opmerking tegen iemand maar dat is gewoon getroll, en verder kan ik ook altijd lachen om reacties van andere. Ik vond die poll die je plaatste gewoon veel te ver gaan en ik hoop dat je dat zelf ook door hebt. Maar laten we er alsjeblieft over ophouden, want dit gaat zo nergens meer over ..quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De objectiviteit en onafhankelijkheid van je mening druipt van deze post af.
Daarnaast heeft Michhas al meerdere keren kenbaar gemaakt dat tams ook over een grens ging, en blijft ze het doen. Dat heeft verder weinig betrekking op mij maar het feit blijft dat als tams andermans grenzen dus consequent niet respecteert, dat resulteert in hetzelfde gedrag de andere kant op.
Ik heb gesproken.
Als jij Tams nou eens een maandje ging negeren, volgens mij wordt de sfeer hier dan meteen een stuk beter. Heeft Michas ook weinig om te happen...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Michhas al meerdere keren kenbaar gemaakt dat tams ook over een grens ging, en blijft ze het doen. Dat heeft verder weinig betrekking op mij maar het feit blijft dat als tams andermans grenzen dus consequent niet respecteert, dat resulteert in hetzelfde gedrag de andere kant op.
Ik heb gesproken.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
We zijn met z'n allen keihard aan het bloeden en janken tegen elkaar. Maandelijkse feestjes for the win.
Weet ik ook wel, maar als michhas dat te ver vindt gaan, dan negeer je dat gewoon. En vervolgens verwacht je wel dat als jij iets "te ver" vindt gaan, iets wat ook maar een grapje was a la minuut wordt weggehaald.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik maak wel eens een opmerking tegen iemand maar dat is gewoon getroll, en verder kan ik ook altijd lachen om reacties van andere. Ik vond die poll die je plaatste gewoon veel te ver gaan en ik hoop dat je dat zelf ook door hebt. Maar laten we er alsjeblieft over ophouden, want dit gaat zo nergens meer over ..
Ben ik bij.quote:
Je wilt het nog steeds niet begrijpen helaas, laat maar KK.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar als michhas dat te ver vindt gaan, dan negeer je dat gewoon. En vervolgens verwacht je wel dat als jij iets "te ver" vindt gaan, iets wat ook maar een grapje was a la minuut wordt weggehaald.Beetje kromme wereld he?
Jij ook niet. Steek je kop maar in het zand. Dat doe je bij elke discussie.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je wilt het nog steeds niet begrijpen helaas, laat maar KK.
Nee ik steek mijn kop niet in het zand, maar je leest telkens over mijn punt heen lijkt het wel. Ik heb geen zin om met deze bullshit het hele topic te gaan verpesten.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij ook niet. Steek je kop maar in het zand. Dat doe je bij elke discussie.
http://www.dramabutton.com/
Imageshack werkt niet manquote:Op zondag 1 januari 2012 22:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ http://img593.imageshack.us/img593/9587/bball24gif7.gif (copy/paste deze link) ]
Ik denk niet dat het echt je bedoeling was, maar ik moest echt keihard lachen om deze post. Je lijkt net een mongool man met die dure woorden. Serieus, waar de fuck gaat dit in godsnaam over?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb gesproken.
Inderdaad, gewoon uit het niets.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt je bedoeling was, maar ik moest echt keihard lachen om deze post. Je lijkt net een mongool man met die dure woorden. Serieus, waar de fuck gaat dit in godsnaam over?
Dat is pas vuurwerk!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_in_hilversum.html
Holy sheeiit!
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:22 schreef Pixell het volgende:
[..]
Maar ging er iets mis of was er gewoon een dwaas die de boel wou opblazen?
quote:Drie mensen zijn afgelopen nacht gewond geraakt toen in Hilversum een gigantische vuurwerkbom ontplofte. De politie heeft een 40-jarige verdachte aangehouden.
De bom explodeerde iets voor half één op het plein voor het Gooiland, aldus de Gooi- en Eemlander. Daar was op dat moment een feest bezig met zo’n 600 bezoekers. Door rondvliegend glas moesten drie omstanders voor behandeling naar het ziekenhuis.
De politie rukte massaal uit en hield de 40-jarige man aan als verdachte. Hij is verhoord. Een eethuis aan het plein werd afgezet uit vrees dat loslatend glas voor meer slachtoffers zou zorgen.
De paniek en verontwaardiging na de explosie was zo groot dat burgemeester Pieter Broertjes persoonlijk poolshoogte kwam nemen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus valt zo'n poll eigenlijk nog wel mee? Maar goed, zand erover danquote:Op zondag 1 januari 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat is helemaal niet waar want er worden zo vaak grapjes gemaakt over mij waar ik gewoon over mee kan lachen. Maar vind zo'n poll gewoon respectloos naar mij toe dat is het. Je opmerking over mijn uitgelubberde kut kon ik ook gewoon om lachen hoor.
En je haat wel op Brabant?quote:
Ach gister was het hier ook raak, brandweer en alles, maar brandweer had niet door dat ze een dorp verder moesten zijnquote:
Ik dacht dat het misschien een ongeluk was, omdat je eerst normaal vuurwerk ziet afgaan en daarna ineens die knal, kan zijn dat het niet wegschoot maar in de pijp bleef hangen.quote:
Nee vond die poll gewoon respectloos naar mij toe. Maar laten we er alsjeblieft niet weer over beginnen.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Dus valt zo'n poll eigenlijk nog wel mee? Maar goed, zand erover dan
[..]
En je haat wel op Brabant?
Nja ik zei toch zand eroverquote:Op zondag 1 januari 2012 23:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee vond die poll gewoon respectloos naar mij toe. Maar laten we er alsjeblieft niet weer over beginnen.
Ja ik zat net ook al te kijken omdat je eerst al dat siervuurwerk ziet en dan op dezelfde plek opeens die knal.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik dacht dat het misschien een ongeluk was, omdat je eerst normaal vuurwerk ziet afgaan en daarna ineens die knal, kan zijn dat het niet wegschoot maar in de pijp bleef hangen.
Ja maar, ik was er toen straks niet. Dus zei ik zand erover, en dan begin jij weerquote:Op zondag 1 januari 2012 23:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja jij moest er weer over beginnen.
Ja had dan gewoon je mond gehouden godverdomme.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar, ik was er toen straks niet. Dus zei ik zand erover, en dan begin jij weer
Het zit diep dusquote:Op zondag 1 januari 2012 23:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja had dan gewoon je mond gehouden godverdomme.
Daar bedoel ik jou niet mee hè, voor de duidelijkheid.quote:
Hallo, dat ik met KK het nou niet goed kan vinden door bepaalde opmerkingen wil niet zeggen dat er niets meer gezegd kan worden tegen mij hoor, dat weet je zelf ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daar bedoel ik jou niet mee hè, voor de duidelijkheid.
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:46 schreef KoningStoma het volgende:
HAHA TLICIOUZ HEEFT TIETEN HAHAHAHAHA
Weet ik, deed ik ook expres.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hallo, dat ik met KK het nou niet goed kan vinden door bepaalde opmerkingen wil niet zeggen dat er niets meer gezegd kan worden tegen mij hoor, dat weet je zelf ook.En er hoeft ook niet bij elke opmerking uitleg gegeven te worden.
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Dus valt zo'n poll eigenlijk nog wel mee? Maar goed, zand erover dan
[..]
En je haat wel op Brabant?
Daarom vond ik het ook zo raarquote:Op maandag 2 januari 2012 01:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Wat? Ik kom zelf uit Brabant, grapjas.
Nah, maar ben te lam om terug te zoeken, en de fok search is sowieso baggerquote:
Huh?quote:Op maandag 2 januari 2012 06:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nieuwe jaar is iig goed begonnen want ik ben weer vrijgezel dus al er iemand hier zin heeft om met mij vanaf donderdag tot maandag naar Parijs te gaan moet je het maar laten horen
Wtf man, wat klote!quote:Op maandag 2 januari 2012 06:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ruzie gehad tijdens het uitgaan zij te veel gezopen neemt mij dat kwalijk. Als zij een relatie wil weg gooien om zoiets dan is het maar beter dat het voorbij is misschien. Ben ook nog gewoon wakker sinds eergisteren kon niet slapen dus ik ben er aardig kapot van
quote:Op maandag 2 januari 2012 06:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ruzie gehad tijdens het uitgaan zij te veel gezopen neemt mij dat kwalijk. Als zij een relatie wil weg gooien om zoiets dan is het maar beter dat het voorbij is misschien. Ben ook nog gewoon wakker sinds eergisteren kon niet slapen dus ik ben er aardig kapot van
Het ergste van het verhaal is dat de tv weg isquote:Op maandag 2 januari 2012 06:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Thanks weet je wat het ergste aan het hele verhaal is de TV was van haar dus ik kan geeneens xboxen
Fucked up manquote:Op maandag 2 januari 2012 06:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja dit dus, er zal wel wat meer achter zitten, dat kan niet anders.quote:Op maandag 2 januari 2012 07:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Over het algemeen maken vrouwen niet om 1 avond een relatie van 2 jaar uit dus er moet iets anders spelen, daar zou ik even achter proberen te komen!
Succes man!
Damn, lekker begin van het jaar zo... Hoop dat het allemaal een misverstand was man...quote:Op maandag 2 januari 2012 06:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
wtf! Succes er mee manquote:Op maandag 2 januari 2012 06:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is deze ?quote:
Aha, dat idee had ik al jaquote:
CTRL+Aquote:
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welkom in de Gay SC, lekkere moorkop van me.
*insert simpson "haha" img*quote:Op maandag 2 januari 2012 13:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Twitpics werken blijkbaar niet hier....
Sterf: http://twitpic.com/826zua
Gewoon weggooien! Koop elk jaar nieuwe, gaat stukken snellerquote:Op maandag 2 januari 2012 13:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Twitpics werken blijkbaar niet hier....
Sterf: http://twitpic.com/826zua
wie wattus?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:35 schreef dreamzk het volgende:
Praeses van Minerva (corps van Leiden) is overleden, acute leverkankerBizar om op zo'n jonge leeftijd al aan kanker te overlijden.
Studentenvereniging in Leiden, hun oud-voorzitter is overleden. 22 jaar is ie geworden.quote:
Triest is dat. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Studentenvereniging in Leiden, hun oud-voorzitter is overleden. 22 jaar is ie geworden.
Ik ga hier maar niet op in, op 22ste al kanker krijgen van alcoholquote:Op maandag 2 januari 2012 15:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Triest is dat. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
Nee, ik lees dat het in de meeste gevallen door hepatitis of alcohol wordt veroorzaakt, daar kan ik ook niets aan doen. Kanker krijg je niet spontaan. Maar het heeft inderdaad geen zin om daar over te discussiëren, 22 jaar blijft veel te jong.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet op in, op 22ste al kanker krijgen van alcoholMayb iets teveel SIRE reclames gekeken?
zonde, maar wel echt een kutnaam zegquote:Op maandag 2 januari 2012 14:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Studentenvereniging in Leiden, hun oud-voorzitter is overleden. 22 jaar is ie geworden.
Misschien moet jij je even beter inlezen voor je hier zo'n reactie plaatst.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, ik lees dat het in de meeste gevallen door hepatitis of alcohol wordt veroorzaakt, daar kan ik ook niets aan doen. Kanker krijg je niet spontaan. Maar het heeft inderdaad geen zin om daar over te discussiëren, 22 jaar blijft veel te jong.
Jawel, maar goed het is hier zo over met de pretquote:Op maandag 2 januari 2012 15:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee man, we mogen toch wel discussiëren?
Ik citeer ook alleen maar van de website van het UMC St Radboud, want ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal niets van weet. Maar als zij het fout hebben dan hoor ik graag van je hoe het wel zit.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet jij je even beter inlezen voor je hier zo'n reactie plaatst.Want het raakt kant noch wal.
Jij vraagt er gewoon (letterlijk) om...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:35 schreef Kutstudent het volgende:
Het escaleert ook zo snel hier.Nu valt het mee maar voor hetzelfde (munt)geld...
Nee weet ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik citeer ook alleen maar van de website van het UMC St Radboud, want ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal niets van weet. Maar als zij het fout hebben dan hoor ik graag van je hoe het wel zit.
Oh ja, het was trouwens helemaal niet bedoeld als sneer of zo als dat zo leek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ben lui zoals stoma voor.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij vraagt er gewoon (letterlijk) om...
Weg.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is er met deze gebeurt?!?!?!
Waar is de gezelligheid?
Ik doe alleen "troll" (quote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik ben lui zoals stoma voor.
In Nieuw Zeeland.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is er met deze gebeurt?!?!?!
Waar is de gezelligheid?
Ik koop niet aan de deur.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:45 schreef Bozz187 het volgende:
*ding ding ding*
Dit is een mededeling voor alle geinterreseerde.
"I fucking hate my job"
Einde mededeling.
Laatst een fiets gekocht aan de deur voor 20 euro van een of andere junk.quote:
20!?!??quote:Op maandag 2 januari 2012 15:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Laatst een fiets gekocht aan de deur voor 20 euro van een of andere junk.
Met kabels is ie ook al niet goedquote:Op maandag 2 januari 2012 15:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
20!?!??
lol genaaid door een junk, whaha
Het was een gloednieuwe fiets. Zo'n old dutch ding. Zat alleen geen slot op.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
20!?!??
lol genaaid door een junk, whaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |