zonde, maar wel echt een kutnaam zegquote:Op maandag 2 januari 2012 14:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Studentenvereniging in Leiden, hun oud-voorzitter is overleden. 22 jaar is ie geworden.
Misschien moet jij je even beter inlezen voor je hier zo'n reactie plaatst.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, ik lees dat het in de meeste gevallen door hepatitis of alcohol wordt veroorzaakt, daar kan ik ook niets aan doen. Kanker krijg je niet spontaan. Maar het heeft inderdaad geen zin om daar over te discussiėren, 22 jaar blijft veel te jong.
Jawel, maar goed het is hier zo over met de pretquote:Op maandag 2 januari 2012 15:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee man, we mogen toch wel discussiėren?
Ik citeer ook alleen maar van de website van het UMC St Radboud, want ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal niets van weet. Maar als zij het fout hebben dan hoor ik graag van je hoe het wel zit.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet jij je even beter inlezen voor je hier zo'n reactie plaatst.Want het raakt kant noch wal.
Jij vraagt er gewoon (letterlijk) om...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:35 schreef Kutstudent het volgende:
Het escaleert ook zo snel hier.Nu valt het mee maar voor hetzelfde (munt)geld...
Nee weet ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik citeer ook alleen maar van de website van het UMC St Radboud, want ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal niets van weet. Maar als zij het fout hebben dan hoor ik graag van je hoe het wel zit.
Oh ja, het was trouwens helemaal niet bedoeld als sneer of zo als dat zo leek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ben lui zoals stoma voor.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij vraagt er gewoon (letterlijk) om...
Weg.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is er met deze gebeurt?!?!?!
Waar is de gezelligheid?
Ik doe alleen "troll" (quote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik ben lui zoals stoma voor.
In Nieuw Zeeland.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is er met deze gebeurt?!?!?!
Waar is de gezelligheid?
Ik koop niet aan de deur.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:45 schreef Bozz187 het volgende:
*ding ding ding*
Dit is een mededeling voor alle geinterreseerde.
"I fucking hate my job"
Einde mededeling.
Laatst een fiets gekocht aan de deur voor 20 euro van een of andere junk.quote:
20!?!??quote:Op maandag 2 januari 2012 15:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Laatst een fiets gekocht aan de deur voor 20 euro van een of andere junk.
Met kabels is ie ook al niet goedquote:Op maandag 2 januari 2012 15:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
20!?!??
lol genaaid door een junk, whaha
Het was een gloednieuwe fiets. Zo'n old dutch ding. Zat alleen geen slot op.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
20!?!??
lol genaaid door een junk, whaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |