CTRL+Aquote:
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welkom in de Gay SC, lekkere moorkop van me.
*insert simpson "haha" img*quote:Op maandag 2 januari 2012 13:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Twitpics werken blijkbaar niet hier....
Sterf: http://twitpic.com/826zua
Gewoon weggooien! Koop elk jaar nieuwe, gaat stukken snellerquote:Op maandag 2 januari 2012 13:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Twitpics werken blijkbaar niet hier....
Sterf: http://twitpic.com/826zua
wie wattus?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:35 schreef dreamzk het volgende:
Praeses van Minerva (corps van Leiden) is overleden, acute leverkankerBizar om op zo'n jonge leeftijd al aan kanker te overlijden.
Studentenvereniging in Leiden, hun oud-voorzitter is overleden. 22 jaar is ie geworden.quote:
Triest is dat. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Studentenvereniging in Leiden, hun oud-voorzitter is overleden. 22 jaar is ie geworden.
Ik ga hier maar niet op in, op 22ste al kanker krijgen van alcoholquote:Op maandag 2 januari 2012 15:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Triest is dat. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
Nee, ik lees dat het in de meeste gevallen door hepatitis of alcohol wordt veroorzaakt, daar kan ik ook niets aan doen. Kanker krijg je niet spontaan. Maar het heeft inderdaad geen zin om daar over te discussiëren, 22 jaar blijft veel te jong.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet op in, op 22ste al kanker krijgen van alcoholMayb iets teveel SIRE reclames gekeken?
zonde, maar wel echt een kutnaam zegquote:Op maandag 2 januari 2012 14:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Studentenvereniging in Leiden, hun oud-voorzitter is overleden. 22 jaar is ie geworden.
Misschien moet jij je even beter inlezen voor je hier zo'n reactie plaatst.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, ik lees dat het in de meeste gevallen door hepatitis of alcohol wordt veroorzaakt, daar kan ik ook niets aan doen. Kanker krijg je niet spontaan. Maar het heeft inderdaad geen zin om daar over te discussiëren, 22 jaar blijft veel te jong.
Jawel, maar goed het is hier zo over met de pretquote:Op maandag 2 januari 2012 15:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee man, we mogen toch wel discussiëren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |