Het ergste van het verhaal is dat de tv weg isquote:Op maandag 2 januari 2012 06:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Thanks weet je wat het ergste aan het hele verhaal is de TV was van haar dus ik kan geeneens xboxen
Fucked up manquote:Op maandag 2 januari 2012 06:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ruzie gehad tijdens het uitgaan zij te veel gezopen neemt mij dat kwalijk. Als zij een relatie wil weg gooien om zoiets dan is het maar beter dat het voorbij is misschien. Ben ook nog gewoon wakker sinds eergisteren kon niet slapen dus ik ben er aardig kapot van
Ja dit dus, er zal wel wat meer achter zitten, dat kan niet anders.quote:Op maandag 2 januari 2012 07:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Over het algemeen maken vrouwen niet om 1 avond een relatie van 2 jaar uit dus er moet iets anders spelen, daar zou ik even achter proberen te komen!
Succes man!
Damn, lekker begin van het jaar zo... Hoop dat het allemaal een misverstand was man...quote:Op maandag 2 januari 2012 06:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ruzie gehad tijdens het uitgaan zij te veel gezopen neemt mij dat kwalijk. Als zij een relatie wil weg gooien om zoiets dan is het maar beter dat het voorbij is misschien. Ben ook nog gewoon wakker sinds eergisteren kon niet slapen dus ik ben er aardig kapot van
wtf! Succes er mee manquote:Op maandag 2 januari 2012 06:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is deze ?quote:
Aha, dat idee had ik al jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |