Ben ik bij.quote:
Je wilt het nog steeds niet begrijpen helaas, laat maar KK.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar als michhas dat te ver vindt gaan, dan negeer je dat gewoon. En vervolgens verwacht je wel dat als jij iets "te ver" vindt gaan, iets wat ook maar een grapje was a la minuut wordt weggehaald.Beetje kromme wereld he?
Jij ook niet. Steek je kop maar in het zand. Dat doe je bij elke discussie.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je wilt het nog steeds niet begrijpen helaas, laat maar KK.
Nee ik steek mijn kop niet in het zand, maar je leest telkens over mijn punt heen lijkt het wel. Ik heb geen zin om met deze bullshit het hele topic te gaan verpesten.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij ook niet. Steek je kop maar in het zand. Dat doe je bij elke discussie.
http://www.dramabutton.com/
Imageshack werkt niet manquote:Op zondag 1 januari 2012 22:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ http://img593.imageshack.us/img593/9587/bball24gif7.gif (copy/paste deze link) ]
Ik denk niet dat het echt je bedoeling was, maar ik moest echt keihard lachen om deze post. Je lijkt net een mongool man met die dure woorden. Serieus, waar de fuck gaat dit in godsnaam over?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De objectiviteit en onafhankelijkheid van je mening druipt van deze post af.
Daarnaast heeft Michhas al meerdere keren kenbaar gemaakt dat tams ook over een grens ging, en blijft ze het doen. Dat heeft verder weinig betrekking op mij maar het feit blijft dat als tams andermans grenzen dus consequent niet respecteert, dat resulteert in hetzelfde gedrag de andere kant op.
Ik heb gesproken.
Inderdaad, gewoon uit het niets.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt je bedoeling was, maar ik moest echt keihard lachen om deze post. Je lijkt net een mongool man met die dure woorden. Serieus, waar de fuck gaat dit in godsnaam over?
Dat is pas vuurwerk!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_in_hilversum.html
Holy sheeiit!
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:22 schreef Pixell het volgende:
[..]
Maar ging er iets mis of was er gewoon een dwaas die de boel wou opblazen?
quote:Drie mensen zijn afgelopen nacht gewond geraakt toen in Hilversum een gigantische vuurwerkbom ontplofte. De politie heeft een 40-jarige verdachte aangehouden.
De bom explodeerde iets voor half één op het plein voor het Gooiland, aldus de Gooi- en Eemlander. Daar was op dat moment een feest bezig met zo’n 600 bezoekers. Door rondvliegend glas moesten drie omstanders voor behandeling naar het ziekenhuis.
De politie rukte massaal uit en hield de 40-jarige man aan als verdachte. Hij is verhoord. Een eethuis aan het plein werd afgezet uit vrees dat loslatend glas voor meer slachtoffers zou zorgen.
De paniek en verontwaardiging na de explosie was zo groot dat burgemeester Pieter Broertjes persoonlijk poolshoogte kwam nemen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was een poll met alle namen van jullie met de tekst wie mij gaat ''palen''. Kan prima tegen grapjes maar dit soort dingen zijn gewoon sad. Maar goed we zijn ook niet anders gewend van KK.
Dus valt zo'n poll eigenlijk nog wel mee? Maar goed, zand erover danquote:Op zondag 1 januari 2012 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat is helemaal niet waar want er worden zo vaak grapjes gemaakt over mij waar ik gewoon over mee kan lachen. Maar vind zo'n poll gewoon respectloos naar mij toe dat is het. Je opmerking over mijn uitgelubberde kut kon ik ook gewoon om lachen hoor.
En je haat wel op Brabant?quote:
Ach gister was het hier ook raak, brandweer en alles, maar brandweer had niet door dat ze een dorp verder moesten zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |