De objectiviteit en onafhankelijkheid van je mening druipt van deze post af.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:39 schreef Doopy-X- het volgende:
Luister even naar deze volwassen ouwe bok, ik zie het zo:
Tams vindt het volgens mij gewoon gezellig hier en soms daagt ze een beetje uit met haar vrouwelijkheid. Ze geeft nu echter duidelijk haar grens aan en ook al zijn hypersexuele studentjes het daar niet mee eens, die hebben jullie maar te respecteren.
Ik heb gesproken.
We zijn met z'n allen keihard aan het bloeden en janken tegen elkaar. Maandelijkse feestjes for the win.quote:
Oh, ik ben natuurlijk een tijdje weggeweest maar wat ik de afgelopen weken lees vind ik redelijk onschuldig...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens weet ik niet wat jouw definitie van 'een beetje uitdagen' is, maar het gaat toch wel wat verder dan dat
Genoeg erover.
Ik maak wel eens een opmerking tegen iemand maar dat is gewoon getroll, en verder kan ik ook altijd lachen om reacties van andere. Ik vond die poll die je plaatste gewoon veel te ver gaan en ik hoop dat je dat zelf ook door hebt. Maar laten we er alsjeblieft over ophouden, want dit gaat zo nergens meer over ..quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De objectiviteit en onafhankelijkheid van je mening druipt van deze post af.
Daarnaast heeft Michhas al meerdere keren kenbaar gemaakt dat tams ook over een grens ging, en blijft ze het doen. Dat heeft verder weinig betrekking op mij maar het feit blijft dat als tams andermans grenzen dus consequent niet respecteert, dat resulteert in hetzelfde gedrag de andere kant op.
Ik heb gesproken.
Als jij Tams nou eens een maandje ging negeren, volgens mij wordt de sfeer hier dan meteen een stuk beter. Heeft Michas ook weinig om te happen...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De objectiviteit en onafhankelijkheid van je mening druipt van deze post af.
Daarnaast heeft Michhas al meerdere keren kenbaar gemaakt dat tams ook over een grens ging, en blijft ze het doen. Dat heeft verder weinig betrekking op mij maar het feit blijft dat als tams andermans grenzen dus consequent niet respecteert, dat resulteert in hetzelfde gedrag de andere kant op.
Ik heb gesproken.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
We zijn met z'n allen keihard aan het bloeden en janken tegen elkaar. Maandelijkse feestjes for the win.
Weet ik ook wel, maar als michhas dat te ver vindt gaan, dan negeer je dat gewoon. En vervolgens verwacht je wel dat als jij iets "te ver" vindt gaan, iets wat ook maar een grapje was a la minuut wordt weggehaald.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik maak wel eens een opmerking tegen iemand maar dat is gewoon getroll, en verder kan ik ook altijd lachen om reacties van andere. Ik vond die poll die je plaatste gewoon veel te ver gaan en ik hoop dat je dat zelf ook door hebt. Maar laten we er alsjeblieft over ophouden, want dit gaat zo nergens meer over ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |