Ik had echt verwacht dat jij zou winnen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:41 schreef Kutstudent het volgende:
Wel voorspelbaar dat stoma en fs het hoogste stonden.
Zo was het niet bedoeld en dat weet jij zelf ook wel, maargoed. Iedereen in dit topic wordt in de zeik genomen, maar dit kan dan weer niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:52 schreef tliciouz het volgende:
En over je edit, ik kan prima tegen grapjes dat weet je zelf ook maar vind dit gewoon respectloos naar mij toe.
Dit! Ik eis een recapquote:Op zondag 1 januari 2012 17:15 schreef Fsmxi het volgende:
Altijd leuk, drama om shit die je gemist hebt
quote:Op zondag 1 januari 2012 09:10 schreef Kutstudent het volgende:
Vooral voor titty, 2012 is het jaar dat titty gepaald gaat worden door een random lid van de Mw2sc crew.
En there you have it.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tijd voor een poll
[..]
kk zijn kans is weg
Schaamteloos gestolenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld en dat weet jij zelf ook wel, maargoed. Iedereen in dit topic wordt in de zeik genomen, maar dit kan dan weer niet.
[ afbeelding ]
Beter goed gestolen dan slecht gejat.quote:
Stuur ze een email.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:38 schreef Doopy-X- het volgende:
12 minuten geleden een nieuw xbox gold abbo gekocht en nog niets binnen
Geen geduld?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:38 schreef Doopy-X- het volgende:
12 minuten geleden een nieuw xbox gold abbo gekocht en nog niets binnen
Ik heb dus een poll gemistquote:
Ik heb 'm wel opgeslagen hoor dus maak je niet druk. Insert trollface.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb dus een poll gemist. Kan ik nog niet op mezelf stemmen
![]()
hehequote:Op zondag 1 januari 2012 20:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel opgeslagen hoor dus maak je niet druk. Insert trollface.
Het was een poll met alle namen van jullie met de tekst wie mij gaat ''palen''. Kan prima tegen grapjes maar dit soort dingen zijn gewoon sad. Maar goed we zijn ook niet anders gewend van KK.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe, nja had hem niet eens gezien, maar de poll zal wel niet zo netjes zijn geweest
Wat we ook niet anders gewend zijn is dat jij ook gewoon over van alles en nog wat "leuke" grapjes maakt, maar als het dan een keer over jou gaat, is het topic ineens te klein.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was een poll met alle namen van jullie met de tekst wie mij gaat ''palen''. Kan prima tegen grapjes maar dit soort dingen zijn gewoon sad. Maar goed we zijn ook niet anders gewend van KK.
Nee dat is helemaal niet waar want er worden zo vaak grapjes gemaakt over mij waar ik gewoon over mee kan lachen. Maar vind zo'n poll gewoon respectloos naar mij toe dat is het. Je opmerking over mijn uitgelubberde kut kon ik ook gewoon om lachen hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat we ook niet anders gewend zijn is dat jij ook gewoon over van alles en nog wat "leuke" grapjes maakt, maar als het dan een keer over jou gaat, is het topic ineens te klein.
Maargoed, ik maak er geen woorden meer aan vuil.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was een poll met alle namen van jullie met de tekst wie mij gaat ''palen''. Kan prima tegen grapjes maar dit soort dingen zijn gewoon sad. Maar goed we zijn ook niet anders gewend van KK.
Ja Mich, aan jou maak ik al helemaal geen woorden meer vuil. Echt zeg kan nooit een keer normaal gaan hier.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Daar wil ik nog wel even een kleine opmerking bij maken, en dit is helemaal niet lullig of flauw of respectloos bedoeld, maar je roept het wel een klein beetje over je zelf af door je reacties hier
Dit is een goede, inhoudelijke reactie op een post van mij waarin ik je iets probeer duidelijk te maken om je te helpen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja Mich, aan jou maak ik al helemaal geen woorden meer vuil. Echt zeg kan nooit een keer normaal gaan hier.
Wat is er niet normaal aan kritiek hebben op anderen?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja Mich, aan jou maak ik al helemaal geen woorden meer vuil. Echt zeg kan nooit een keer normaal gaan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |