Hmm gemeen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, ik heet ook niet Carolina. Mijn naam komt voor in de tekst van het liedje.
Spoorquote:
Iddquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:23 schreef Norrage het volgende:
Leuke R.E.M. maar tevaak gehoord. Maar niet zo erg als Everybody Hurts gelukkig.
serieus? de opbouw van `t nummer vind ik echt geniaalquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dit misschien nog wel de ergste van Coldplay, na de eerste noten zang haak ik compleet af
quote:
Bekend/geliefd bij het grote publiek vrees ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:25 schreef Homdeck het volgende:
Snap ook niet zo goed waarom dit nummer altijd zo hoog staat
Was pas mijn eerste zeik opmerking vandaag. Verder alleen maar positivo geweest.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Homdeck het volgende:
Tong komt ook weer eens langs als er wat te zeiken valt
Een voorstelling? In het Speelhuis?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag ik een voorstelling doen? Dit gaat ook in 2012 het meest gedraaide Veronicanummer worden!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een voorstelling? In het Speelhuis?
Hahaha typo'squote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een voorstelling? In het Speelhuis?
Ik weet nog niet hoe ik een nummer als ringtone op mn iPhone moet/kan instellen.quote:
Je vorige post ging over fools overture van supertrampquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was pas mijn eerste zeik opmerking vandaag. Verder alleen maar positivo geweest.
En Coldplay verdient alle kritiek.
Daar zijn apps voorquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ik een nummer als ringtone op mn iPhone moet/kan instellen.
Ik vind m behooorlijk minder dan deze.quote:
Tell me welke... ik heb me er nog niet echt in verdiept. Ik weet wel dat ze er zijn.quote:
Nopequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:30 schreef Norrage het volgende:
Het enige goede nummer dat GNR ooit gemaakt heeft
Inderdaad. Verschrikkelijk uurtje. Blij dat ik dan weg benquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind m behooorlijk minder dan deze.
Lekker man die rauwe stem!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:31 schreef Bos81 het volgende:
Dit gitaarwerk blijft mooi. Axl is gewoon een schreeuwerd
Estranged is ook gewoon meesterlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nope
CNN + Golfoorlog I. + Krat bier
Beter krijg je het niet.
Dat is van de Stones. Satisfaction.quote:
Daarom zeg ik ook Misschienquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is van de Stones. Satisfaction.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Je vorige post ging over fools overture van supertramp
Ringtone designer heet hetquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tell me welke... ik heb me er nog niet echt in verdiept. Ik weet wel dat ze er zijn.
Ik vind op zich rauw niet erg, maar dit is zo schreeuwerig bij vlagen vooral in dit nummerquote:
Dat gezegd hebbende, wilde ik nog zeggen dat ik mijn zegje gedaan heb.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb hier eigenlijk niet zo veel over te zeggen. En daar wil ik het bij laten.
Vind Het Dorp echt een verschrikkelijk nummer. 'Vroeger was alles beter'quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:35 schreef Karina het volgende:
Wim Sonneveld volgende uur: ik kan die man echt niet hebben, ik weet niet wat het is, maar hij werkt me op de zenuwen.
Osdorp Posse quotequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vind Het Dorp echt een verschrikkelijk nummer. 'Vroeger was alles beter'
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gebeurde er wat die zondag ofzo?
quote:Nog even over die top 2000:
in de top 100 komen de Beatles en fokking Coldplay 5x voor, en Adele, Pink Floyd, Queen, Dire Straits en de verzamelde non-caucasische wereldbevolking elk 4x (als je Michael Jackson helemaal meetelt)
Queen is 13 x beter dan de Queen of Soul
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Osdorp Posse quote
Des te ouder je wordt man, des te vaker je hoort van: Vroeger was het beter.
Je wordt er gestoord van, want alles was beter, en mooier en heter, goedkoper en doper, en ook nog langer open.
Stop met zeiken en bedenk eens even dat je blij mag zijn dat je dit mag beleven, of heb je het moeilijk nou ouwe, echt?
OJa, vroeger in de oorlog was het lang niet slecht. Vroeger is niet beter, maar op in rook, en dat vroeger beter was, zeiden ze vroeger ook, en daarvoor ook al, en zelfs daarvoor, want elke tijd is uniek, heb je 'm door?
Hier zijn ze sinds vanmorgen vroeg al bezig en ik wilde uitslapenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:38 schreef FritsFlits het volgende:
Kei grote knal in Alkmaar opeenswtf
Was echt alsof er een depot de lucht in ging.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier zijn ze sinds vanmorgen vroeg al bezig en ik wilde uitslapen
Jawel hequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:35 schreef Karina het volgende:
Wim Sonneveld volgende uur: ik kan die man echt niet hebben, ik weet niet wat het is, maar hij werkt me op de zenuwen.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Historisch dieptepunt voor Procol Harum. Animals ook flink gezakt. Zou de top dan toch wat aan het verjongen zijn?
Ja. Bakvis Adele staat 4x in de top 30.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Historisch dieptepunt voor Procol Harum. Animals ook flink gezakt. Zou de top dan toch wat aan het verjongen zijn?
Geen idee, het is niet HET Dorp, dat was later. Was het niet iets uit een film?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:38 schreef laxus13 het volgende:
Effe een vraag voor iedereen: Over welk dorp zingt Wim in zijn nummer het Dorp
Jammer dat het ten koste van deze nummers gaatquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij mij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:40 schreef tha_dark het volgende:
Deze plaat geeft mij het ultieme Top2000 gevoel!![]()
Oké een hint: het dorp ligt in Brabantquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, het is niet HET Dorp, dat was later. Was het niet iets uit een film?
"De tekst is geschreven in 1965 door Friso Wiegersma (onder het pseudoniem Hugo Verhage), de partner van Sonneveld, op de muziek van La montagne van Jean Ferrat. Sonneveld zingt emotioneel over "zijn dorp" bij het weerzien van het door de vooruitgang gehavende Deurne."quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
Het Dorp gaat over Deurne dacht ik, maar weet ik niet zeker
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
Deurne ja, werd bij mij in college laatst nog gezegd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook ooit gehoordquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
Correct.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
Vast alleen bij mij. Da's vaker zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mij niet. Maar ik was even met wat anders bezig.
Bijna het dubbelequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:44 schreef FritsFlits het volgende:
40 topics meer dan vorig jaar trouwens
Ik hoorde music er in terugquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:44 schreef Doodloper het volgende:
Zelfde intro als Geef mij nu je angst van Guus?
pianodeuntje dan hea
Ja. Vind dit wel een zaadplaat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:44 schreef Doodloper het volgende:
Zelfde intro als Geef mij nu je angst van Guus?
pianodeuntje dan hea
Ik Hard to say I'm sorryquote:
Denk dat het gevoel er aan het begin van de Top2000 minder was.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna het dubbeleHoe kan dat? Meer users? Vorig posten we veel meer songteksten en plaatjes volgens mij.
Meer veelpostersquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna het dubbeleHoe kan dat? Meer users? Vorig posten we veel meer songteksten en plaatjes volgens mij.
Kostte veel opzoektijd. Daarvoor kun je twee posts doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef Bos81 het volgende:
Tja Deurne ligt natuurlijk niet ver van Eindhoven, dus was het voor mij een vrijwel zekerheidje
Haha bij mij ligt deurne ook niet zo ver wegquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef Bos81 het volgende:
Tja Deurne ligt natuurlijk niet ver van Eindhoven, dus was het voor mij een vrijwel zekerheidje
Zekerquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat verklaart het inderdaad. Wel erg gezellig dit jaar. Weer trouwens.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kostte veel opzoektijd. Daarvoor kun je twee posts doen
Samba pa ti?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is eigenlijk het hoogstgenoteerde instrumentale nummer?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
ZekerBen benieuwd hoe het volgend jaar gaat. Misschien dat ik er dan niet bij ben
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Haha bij mij ligt deurne ook niet zo ver weg
Zou wel eens kunnen.quote:
Examenjaar, films maken. Wordt dan ook in de kerstvakantie gedaan. Geen idee wat m'n schema wordt nog.quote:
Ik zie het Someren is nog dichterbij natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Haha bij mij ligt deurne ook niet zo ver weg
Okay. Dat gaat inderdaad voor. Ook wel leuk om te doen lijkt me. Alleen jammer dat je hier dan niet of niet meer zo vaak kunt posten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Examenjaar, films maken. Wordt dan ook in de kerstvakantie gedaan. Geen idee wat m'n schema wordt nog.
Kloptquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie het Someren is nog dichterbij natuurlijk
Ok Kyteman is mooi maar Santana is toch vele malen mooier vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohnee Sorry van Kyteman staat hoger
De versie van Blackout Labs?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ow D. --> ringtone designer geïnstalleerd --> werkt super zo te zienThnx voor de tip.
Ach joh, sta je ook eens bovenaan de statsquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Dat gaat inderdaad voor. Ook wel leuk om te doen lijkt me. Alleen jammer dat je hier dan niet of niet meer zo vaak kunt posten.
Lekker lullen eroverheen..quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:49 schreef fratsman het volgende:
Nou stoppen, anders past Innuendo niet meer!
Kyteman - Sorry zit zo snel in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is eigenlijk het hoogstgenoteerde instrumentale nummer?
Allebei niet mijn muziekquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok Kyteman is mooi maar Santana is toch vele malen mooier vind ik persoonlijk.
Ach jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohnee Sorry van Kyteman staat hoger
Als die afgekapt wordt steek ik dat cafe in de fik daar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:49 schreef fratsman het volgende:
Nou stoppen, anders past Innuendo niet meer!
BEKquote:
Wil ook verhuizen naar Amsterdam voor m'n studie. Misschien permanent blijven wonenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Dat gaat inderdaad voor. Ook wel leuk om te doen lijkt me. Alleen jammer dat je hier dan niet of niet meer zo vaak kunt posten.
Thuisbezorgd.nl?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm shit. De cafetaria is dicht. Wat moeten we nu gaan eten?
Godverdomme, dit!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:51 schreef JaneDoe het volgende:
if there's a god or any kind of justice under the sky
if there's a point, if there's a reason to live or die
if there's an answer to the questions we feel bound to ask
show yourself, destroy our fears, release your mask
![]()
![]()
![]()
![]()
Superstadquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wil ook verhuizen naar Amsterdam voor m'n studie. Misschien permanent blijven wonenKan ik me ook meer settelen en een leventje opbouwen
"Wie weet wat de dagen dat jaar zullen doen.."
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dankjewel Hansie! Voor het 13e jaar bij de top 2000 aanwezig. Standaard top 3 vd DJ's
De Mac is wel open toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm shit. De cafetaria is dicht. Wat moeten we nu gaan eten?
Ben jij nog zo jong?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wil ook verhuizen naar Amsterdam voor m'n studie. Misschien permanent blijven wonenKan ik me ook meer settelen en een leventje opbouwen
"Wie weet wat de dagen dat jaar zullen doen.."
Dat duurt te lang denk ik. Lennon krijgt potje, Twan pap, wij eten wel broodje. qquote:
Die zijn altijd open. Een soort Last Resort voor mensen die echt niet weten wat ze moeten etenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de goeie
Had er een paar getest, en deze werkte het prettigst
Zeker spannend!quote:
Hartstikke handig altijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
M
[..]
Die zijn altijd open. Een soort Last Resort voor mensen die echt niet weten wat ze moeten eten
Maakt het nog leuker vind ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zeker spannend!
Vind de sfeer hier ook altijd leuk tijdens de Top2000. Lekker kletsen en luisteren tegelijkertijd. Dat maakt het ook zo leuk !
Anders ik welquote:
Nou en we hadden niet zo heel veel trek... bij Mac is het vaak wel weer een complete maaltijd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ja, dan is vandaag ook een beetje te goed van het vele
Steve Howe van Yesquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die Spaanse gitaar. Dat kon Brian May zelf niet, hebben ze iemand anders laten doen. Schijnt een wezelijk verschil te zijn tussen het bespelen van elektrische gitaar en Spaanse gitaar.
Dat is een Queen-nummer al snel, vind ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:55 schreef ScottTracy het volgende:
Ook dit vind ik een toffer Queen-nummer dan de #1
47quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:56 schreef Michelangelo2 het volgende:
Gaat wel hard met die topics hier zeg, vorig jaar volgens mij net de 50 gehaald
Dat is het gewoon ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:55 schreef ScottTracy het volgende:
Ook dit vind ik een toffer Queen-nummer dan de #1
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, fijne jaarwisseling iedereen!
Gitarist van Yes toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die Spaanse gitaar. Dat kon Brian May zelf niet, hebben ze iemand anders laten doen. Schijnt een wezelijk verschil te zijn tussen het bespelen van elektrische gitaar en Spaanse gitaar.
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Right back at yaquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja precies.. volgend jaar gewoon met alle FOK!kers deze naar #1 stemmen!quote:
quote:
Je was me net voor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:57 schreef D. het volgende:
62 Billy Joel Goodnight Saigon
61 AC/DC Thunderstruck
60 Acda & De Munnik Het regent zonnestralen
59 R.E.M. Everybody hurts
58 Simon & Garfunkel The sound of silence
57 Wim Sonneveld Het dorp
56 Beatles Let it be
55 Robbie Williams Angels
54 Red Hot Chili Peppers Under the bridge
53 Pink Floyd Another brick in the wall
52 Van Dik Hout Stil in mij
51 Stef Bos Papa
quote:
Juist zijn beste!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Billy Joel heeft prachtige nummers, maar daar hoort de volgende niet bij.
Een draak vind ik het niet, maar vind BoRhap vele malen beterquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, ik vind het nog steeds een draak
Macbook bij de handquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:57 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Ah jaa, toen was jij er ook al tot het einde bij
Dat is zijn bestequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Billy Joel heeft prachtige nummers, maar daar hoort de volgende niet bij.
Ja, dat doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat braaf te wachten tot het afgelopen was
Heel soms wel als 1e hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Vaak staat ie er dan al een keer of 5
staat ze nog steeds te slowen in een brandende kamer?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:58 schreef FritsFlits het volgende:
Gatver, dat hoofd van Do op de stream van Radio2
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben je er een paar uurtjes niet, zitten we ineens op topic #87!![]()
niiiiice![]()
Het was prettig toeven hier in deze topicreeks!!! Lekker ouwehoeren en klagen over afgekapte en kloteliedjes, en over liedjes die niet in de lijst staan: heerlijk!
Fijne jaarwisseling allemaal!!
Mijn laatste post op Fok dit jaar.![]()
Signing off
Nee, keek in de camera. Brrrrquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
staat ze nog steeds te slowen in een brandende kamer?
Mooi gesproken Spijkerbroek.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:00 schreef spijkerbroek het volgende:
niiiiice![]()
Het was prettig toeven hier in deze topicreeks!!! Lekker ouwehoeren en klagen over afgekapte en kloteliedjes, en over liedjes die niet in de lijst staan: heerlijk!
Signing off
zoals een wijs man ooit eens sprak: praat geen poep!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Innuendo is net zoiets als dat fantasy-schilderij in je woonwagen
Doeiquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:00 schreef spijkerbroek het volgende:
niiiiice![]()
Signing off
Dingetje?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zoals een wijs man ooit eens sprak: praat geen poep!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |