Hmm gemeen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, ik heet ook niet Carolina. Mijn naam komt voor in de tekst van het liedje.
Spoorquote:
Iddquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:23 schreef Norrage het volgende:
Leuke R.E.M. maar tevaak gehoord. Maar niet zo erg als Everybody Hurts gelukkig.
serieus? de opbouw van `t nummer vind ik echt geniaalquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dit misschien nog wel de ergste van Coldplay, na de eerste noten zang haak ik compleet af
quote:
Bekend/geliefd bij het grote publiek vrees ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:25 schreef Homdeck het volgende:
Snap ook niet zo goed waarom dit nummer altijd zo hoog staat
Was pas mijn eerste zeik opmerking vandaag. Verder alleen maar positivo geweest.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Homdeck het volgende:
Tong komt ook weer eens langs als er wat te zeiken valt
Een voorstelling? In het Speelhuis?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag ik een voorstelling doen? Dit gaat ook in 2012 het meest gedraaide Veronicanummer worden!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een voorstelling? In het Speelhuis?
Hahaha typo'squote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een voorstelling? In het Speelhuis?
Ik weet nog niet hoe ik een nummer als ringtone op mn iPhone moet/kan instellen.quote:
Je vorige post ging over fools overture van supertrampquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was pas mijn eerste zeik opmerking vandaag. Verder alleen maar positivo geweest.
En Coldplay verdient alle kritiek.
Daar zijn apps voorquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ik een nummer als ringtone op mn iPhone moet/kan instellen.
Ik vind m behooorlijk minder dan deze.quote:
Tell me welke... ik heb me er nog niet echt in verdiept. Ik weet wel dat ze er zijn.quote:
Nopequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:30 schreef Norrage het volgende:
Het enige goede nummer dat GNR ooit gemaakt heeft
Inderdaad. Verschrikkelijk uurtje. Blij dat ik dan weg benquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind m behooorlijk minder dan deze.
Lekker man die rauwe stem!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:31 schreef Bos81 het volgende:
Dit gitaarwerk blijft mooi. Axl is gewoon een schreeuwerd
Estranged is ook gewoon meesterlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nope
CNN + Golfoorlog I. + Krat bier
Beter krijg je het niet.
Dat is van de Stones. Satisfaction.quote:
Daarom zeg ik ook Misschienquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is van de Stones. Satisfaction.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Je vorige post ging over fools overture van supertramp
Ringtone designer heet hetquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tell me welke... ik heb me er nog niet echt in verdiept. Ik weet wel dat ze er zijn.
Ik vind op zich rauw niet erg, maar dit is zo schreeuwerig bij vlagen vooral in dit nummerquote:
Dat gezegd hebbende, wilde ik nog zeggen dat ik mijn zegje gedaan heb.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb hier eigenlijk niet zo veel over te zeggen. En daar wil ik het bij laten.
Vind Het Dorp echt een verschrikkelijk nummer. 'Vroeger was alles beter'quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:35 schreef Karina het volgende:
Wim Sonneveld volgende uur: ik kan die man echt niet hebben, ik weet niet wat het is, maar hij werkt me op de zenuwen.
Osdorp Posse quotequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vind Het Dorp echt een verschrikkelijk nummer. 'Vroeger was alles beter'
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gebeurde er wat die zondag ofzo?
quote:Nog even over die top 2000:
in de top 100 komen de Beatles en fokking Coldplay 5x voor, en Adele, Pink Floyd, Queen, Dire Straits en de verzamelde non-caucasische wereldbevolking elk 4x (als je Michael Jackson helemaal meetelt)
Queen is 13 x beter dan de Queen of Soul
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Osdorp Posse quote
Des te ouder je wordt man, des te vaker je hoort van: Vroeger was het beter.
Je wordt er gestoord van, want alles was beter, en mooier en heter, goedkoper en doper, en ook nog langer open.
Stop met zeiken en bedenk eens even dat je blij mag zijn dat je dit mag beleven, of heb je het moeilijk nou ouwe, echt?
OJa, vroeger in de oorlog was het lang niet slecht. Vroeger is niet beter, maar op in rook, en dat vroeger beter was, zeiden ze vroeger ook, en daarvoor ook al, en zelfs daarvoor, want elke tijd is uniek, heb je 'm door?
Hier zijn ze sinds vanmorgen vroeg al bezig en ik wilde uitslapenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:38 schreef FritsFlits het volgende:
Kei grote knal in Alkmaar opeenswtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |