Houthakkersquote:
Hellup.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef TC03 het volgende:
Episch topic! Ik erger me hier sinds kort ook aan. Fijn dat er op Fok altijd mensen zijn die normaal gebleven zijn.
jaaahaaa! Gooeoeoeooeeoeoeeeiemiddaaaag!quote:
Die meid denkt: "NEUK ME NAAR DE ZEVENDE HEMEL NU!!"quote:
fixed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die meid denkt: "NEUK ME NAAR DE ZEVENDE HEMEL NU!! BEN IK HOER GEWORDEN OM EENS FLINK GENEUKT TE WORDEN, ZIT IK OPGESCHEEPT MET EEN HOMO!!!"
Nou, de volgende twee zie je best wel vaak:quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:02 schreef Nezhi het volgende:
Dit is imo wel nice, erin stoppen niet (kon geen goed voorbeeld vinden)
[ afbeelding ]
De man is te druk met praten dus hij merkt het niet.quote:
Die man is hoogstwaarschijnlijk science aan het bespreken, bitch moet dan even oprotten met haar hormonen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De man is te druk met praten dus hij merkt het niet.
Het bewijs! Echte mannen dragen laarzen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De vikingen hadden deze stijl trouwens ook al en de zou ik toch geen mooiboys noemen
Da's bij het fietsen wel handig, want dan komt je broek niet onder het kettingsmeerquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:10 schreef Argo het volgende:
Ik doe wel mijn broekpijpen in mijn sokken.
Klopt, en het is ook nog knus en warm. Maja haters gonna hate.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Da's bij het fietsen wel handig, want dan komt je broek niet onder het kettingsmeer
En die sokken weer in je sandalen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:10 schreef Argo het volgende:
Ik doe wel mijn broekpijpen in mijn sokken.
Alleen in de zomer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En die sokken weer in je sandalen?
Haha, maar zulksoortige mannen rijden echt niet op fietsen met een open kettingkast. Die rijden op zo'n hippe bakkersfiets.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Da's bij het fietsen wel handig, want dan komt je broek niet onder het kettingsmeer
Sowieso mode.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ts is een boer, dus totaal niet modebewust
Net zo mooi als geruite golfbroeken met een pastelkleurige trui over je schouders, mickey mouse stropdas bij een button down shirt en beige ribfluweel voor een pak, waarbij de broek ook het vest is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:48 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Vachtlaarzen met je broek er in zijn dé trend van 2011/2012 TS.
Als ik in de bagger sta heb ik ook mijn kaplaarzen aan, maar dat is geen fashion statement.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wacht maar tot het water eens een keertje hoog in de straat staat. Dan gaat ook TS zijn broekspijpen in de rubberlaarzen proppen...
Gay wil niet dood gevonden worden in Uggsquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:12 schreef UpsideDown het volgende:
Ik zie ook wel eens mannen met Uggs lopen. Ik zou ze zelf nooit aandoen maar om het nou heul vreemd te vinden, hooguit wat gay.
Nou, net bedacht:quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:17 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Fed.
Heb je nog een slechte zelfverzonnen garp?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, net bedacht:
Henk en Eva gaan met hun twee kinderen van twaalf, Bep en Jan, naar oma toe.
Zegt Jan op een gegeven moment: "Oma, mogen we Wordfeud spelen?"
Zegt oma: "Ik weet niet wat je zegt. Maar laten we lekker gaan scrabbelen."
Zegt Jan: "Nee da's zo'n saai spel."
Twee mannen zitten aan de telefoon op 31 december 2011 om 23.58 uur.quote:
het is niet eens een grapquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Twee mannen zitten aan de telefoon op 31 december 2011 om 23.58 uur.
Zegt de een: "Hé, ik krijg net een sms'je en ik moet even iemand bellen. Kan ik je over vijf minuten even terugbellen?"
Zegt die ander lachend: "Oké, tot volgend jaar."
Jawel, door dat woord 'lachend' erin.quote:
trollquote:Op maandag 2 januari 2012 23:14 schreef mister.bucket het volgende:
hahaha, leuk om dit te lezen, heb net nieuwe schoenen laarzen tot net boven mn enkels, lekker mn broek er in. zit lekker en vind het er gewoon vet uitzien. zat nog te twijfelen om ook een beige broek met bretels te kopen maar vond het iets te veel van 't goede om in 1 dag en dat soort schoenen en zo'n broek te kopen.
Door de sneeuw enzo zou het kunnen, maar gewoon op straat toch nietquote:Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waarom zouden mannen geen uggs kunnen dragen ik heb zelf deze en ben er erg tevreden overheerlijk warm:
[ afbeelding ]
Al deze groepen zijn vaak betrokken bij vechtpartijen. Hulpverleners die in elkaar geslagen worden, gay-bashing en gabbers en rockers natuurlijk ook....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:04 schreef hardcore-gabber het volgende:
ts haat politie,brandweer en het leger. gabbers en rockers, homo's en manwijven...
chimeids diggen t serieus t heeft mn leven gewoon btje veranderdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:07 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Door de sneeuw enzo zou het kunnen, maar gewoon op straat toch niet
Soms straalt het er wel vanaf idd dat ze zich niet eens prettig/zeker voelen met hun broek in de laarzen. Echter een man ( dus niet jongetjes of mannen zonder uitstraling ) kan het zeker modieus en mannelijk staanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:17 schreef GroenerDanGras het volgende:
Terechte klacht!
Ik heb zelfs een beetje medelijden met dat soort mensen. En dan vooral als diegene zich er eigenlijk helemaal niet prettig bij voelt maar het alleen doet omdat het in schijnt te zijn..
Kansloos.
nope, kom af van m'n zomer vans en elke ochtend waren m'n voeten zowat bevroren, dit is echt fijn.quote:
Gay mode .... meteen een indicatie wat de geaardheid van de betreffende passant is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
WTF is dat nou weer. Ik zie opeens allemaal mannen op hun straat met hun broek in hun laarzen/hoge schoenen. Denk steeds eerst dat het vrouwen zijn maar dan blijken het toch mannen te zijn. Ik vind het daadwerkelijk geen gezicht. Wat vinden jullie hiervan?
Du bist gay!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waarom zouden mannen geen uggs kunnen dragen ik heb zelf deze en ben er erg tevreden overheerlijk warm:
[ afbeelding ]
dat jij te onzeker bent om zoiets te dragen hoef je je hommotjesgevoelens niet op mij te projecteerenquote:
Dat heeft niets met wel of niet onzeker zijn te maken. Dat soort schoeisel valt toch echt in de categorie homo-smaak. Ook jouw term "hommotjesgevoelens" doet me nog meer vermoeden dat jij toch wel erg gecharmeerd bent van George Michael-fanclubquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dat jij te onzeker bent om zoiets te dragen hoef je je hommotjesgevoelens niet op mij te projecteeren
Moet jij mij uitleggen waarom als die chimeids diggend naar me toekomen met een natte grotquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Dat heeft niets met wel of niet onzeker zijn te maken. Dat soort schoeisel valt toch echt in de categorie homo-smaak. Ook jouw term "hommotjesgevoelens" doet me nog meer vermoeden dat jij toch wel erg gecharmeerd bent van George Michael-fanclub
idd of asics of nog erger pumasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik doe dat ook, kom haten dan, met jullie Le Coq Sportif schoenen
Tevens binnenkort ook even uggs kopen.
Die natte grotten komen slechts door die regen, niet door jou .....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Moet jij mij uitleggen waarom als die chimeids diggend naar me toekomen met een natte grotweinig homo aan mattie
Ai ai deze boy weet duidelijk wat geen swag is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
idd of asics of nog erger pumasof boerennikes allemaal zeker
je bent wel verwoed bezig met mij uit de kast krijgen he wat is dat bang voor concurrentie of wil je liever zo veel mogelijk hommos zo meer voor jou?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:18 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Die natte grotten komen slechts door die regen, niet door jou .....![]()
Sowieso denken dat je aandacht krijgt vanwege schoenen/laarzen .... weer zoiets uber-gays! Heteromannen hebben geen laarzen nodig om aan de vrouw te raken.
Komt uit de kast, gozer!!
Broeken zijn ook altijd goede indicatie van die mensen met broeken tot hun enkelsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ai ai deze boy weet duidelijk wat geen swag is.
Eens.
Of sowieso broeken met zwaar lelijke wassing.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je bent wel verwoed bezig met mij uit de kast krijgen he wat is dat bang voor concurrentie of wil je liever zo veel mogelijk hommos zo meer voor jou?
[..]
Broeken zijn ook altijd goede indicatie van die mensen met broeken tot hun enkelsof juist weer veel te lange
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |