Klopt, en het is ook nog knus en warm. Maja haters gonna hate.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Da's bij het fietsen wel handig, want dan komt je broek niet onder het kettingsmeer
En die sokken weer in je sandalen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:10 schreef Argo het volgende:
Ik doe wel mijn broekpijpen in mijn sokken.
Alleen in de zomer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En die sokken weer in je sandalen?
Haha, maar zulksoortige mannen rijden echt niet op fietsen met een open kettingkast. Die rijden op zo'n hippe bakkersfiets.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Da's bij het fietsen wel handig, want dan komt je broek niet onder het kettingsmeer
Sowieso mode.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ts is een boer, dus totaal niet modebewust
Net zo mooi als geruite golfbroeken met een pastelkleurige trui over je schouders, mickey mouse stropdas bij een button down shirt en beige ribfluweel voor een pak, waarbij de broek ook het vest is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:48 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Vachtlaarzen met je broek er in zijn dé trend van 2011/2012 TS.
Als ik in de bagger sta heb ik ook mijn kaplaarzen aan, maar dat is geen fashion statement.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wacht maar tot het water eens een keertje hoog in de straat staat. Dan gaat ook TS zijn broekspijpen in de rubberlaarzen proppen...
Gay wil niet dood gevonden worden in Uggsquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:12 schreef UpsideDown het volgende:
Ik zie ook wel eens mannen met Uggs lopen. Ik zou ze zelf nooit aandoen maar om het nou heul vreemd te vinden, hooguit wat gay.
Nou, net bedacht:quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:17 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Fed.
Heb je nog een slechte zelfverzonnen garp?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, net bedacht:
Henk en Eva gaan met hun twee kinderen van twaalf, Bep en Jan, naar oma toe.
Zegt Jan op een gegeven moment: "Oma, mogen we Wordfeud spelen?"
Zegt oma: "Ik weet niet wat je zegt. Maar laten we lekker gaan scrabbelen."
Zegt Jan: "Nee da's zo'n saai spel."
Twee mannen zitten aan de telefoon op 31 december 2011 om 23.58 uur.quote:
het is niet eens een grapquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Twee mannen zitten aan de telefoon op 31 december 2011 om 23.58 uur.
Zegt de een: "Hé, ik krijg net een sms'je en ik moet even iemand bellen. Kan ik je over vijf minuten even terugbellen?"
Zegt die ander lachend: "Oké, tot volgend jaar."
Jawel, door dat woord 'lachend' erin.quote:
trollquote:Op maandag 2 januari 2012 23:14 schreef mister.bucket het volgende:
hahaha, leuk om dit te lezen, heb net nieuwe schoenen laarzen tot net boven mn enkels, lekker mn broek er in. zit lekker en vind het er gewoon vet uitzien. zat nog te twijfelen om ook een beige broek met bretels te kopen maar vond het iets te veel van 't goede om in 1 dag en dat soort schoenen en zo'n broek te kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |