Door de sneeuw enzo zou het kunnen, maar gewoon op straat toch nietquote:Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waarom zouden mannen geen uggs kunnen dragen ik heb zelf deze en ben er erg tevreden overheerlijk warm:
[ afbeelding ]
Al deze groepen zijn vaak betrokken bij vechtpartijen. Hulpverleners die in elkaar geslagen worden, gay-bashing en gabbers en rockers natuurlijk ook....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:04 schreef hardcore-gabber het volgende:
ts haat politie,brandweer en het leger. gabbers en rockers, homo's en manwijven...
chimeids diggen t serieus t heeft mn leven gewoon btje veranderdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:07 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Door de sneeuw enzo zou het kunnen, maar gewoon op straat toch niet
Soms straalt het er wel vanaf idd dat ze zich niet eens prettig/zeker voelen met hun broek in de laarzen. Echter een man ( dus niet jongetjes of mannen zonder uitstraling ) kan het zeker modieus en mannelijk staanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:17 schreef GroenerDanGras het volgende:
Terechte klacht!
Ik heb zelfs een beetje medelijden met dat soort mensen. En dan vooral als diegene zich er eigenlijk helemaal niet prettig bij voelt maar het alleen doet omdat het in schijnt te zijn..
Kansloos.
nope, kom af van m'n zomer vans en elke ochtend waren m'n voeten zowat bevroren, dit is echt fijn.quote:
Gay mode .... meteen een indicatie wat de geaardheid van de betreffende passant is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
WTF is dat nou weer. Ik zie opeens allemaal mannen op hun straat met hun broek in hun laarzen/hoge schoenen. Denk steeds eerst dat het vrouwen zijn maar dan blijken het toch mannen te zijn. Ik vind het daadwerkelijk geen gezicht. Wat vinden jullie hiervan?
Du bist gay!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waarom zouden mannen geen uggs kunnen dragen ik heb zelf deze en ben er erg tevreden overheerlijk warm:
[ afbeelding ]
dat jij te onzeker bent om zoiets te dragen hoef je je hommotjesgevoelens niet op mij te projecteerenquote:
Dat heeft niets met wel of niet onzeker zijn te maken. Dat soort schoeisel valt toch echt in de categorie homo-smaak. Ook jouw term "hommotjesgevoelens" doet me nog meer vermoeden dat jij toch wel erg gecharmeerd bent van George Michael-fanclubquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dat jij te onzeker bent om zoiets te dragen hoef je je hommotjesgevoelens niet op mij te projecteeren
Moet jij mij uitleggen waarom als die chimeids diggend naar me toekomen met een natte grotquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Dat heeft niets met wel of niet onzeker zijn te maken. Dat soort schoeisel valt toch echt in de categorie homo-smaak. Ook jouw term "hommotjesgevoelens" doet me nog meer vermoeden dat jij toch wel erg gecharmeerd bent van George Michael-fanclub
idd of asics of nog erger pumasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik doe dat ook, kom haten dan, met jullie Le Coq Sportif schoenen
Tevens binnenkort ook even uggs kopen.
Die natte grotten komen slechts door die regen, niet door jou .....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Moet jij mij uitleggen waarom als die chimeids diggend naar me toekomen met een natte grotweinig homo aan mattie
Ai ai deze boy weet duidelijk wat geen swag is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
idd of asics of nog erger pumasof boerennikes allemaal zeker
je bent wel verwoed bezig met mij uit de kast krijgen he wat is dat bang voor concurrentie of wil je liever zo veel mogelijk hommos zo meer voor jou?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:18 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Die natte grotten komen slechts door die regen, niet door jou .....![]()
Sowieso denken dat je aandacht krijgt vanwege schoenen/laarzen .... weer zoiets uber-gays! Heteromannen hebben geen laarzen nodig om aan de vrouw te raken.
Komt uit de kast, gozer!!
Broeken zijn ook altijd goede indicatie van die mensen met broeken tot hun enkelsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ai ai deze boy weet duidelijk wat geen swag is.
Eens.
Of sowieso broeken met zwaar lelijke wassing.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je bent wel verwoed bezig met mij uit de kast krijgen he wat is dat bang voor concurrentie of wil je liever zo veel mogelijk hommos zo meer voor jou?
[..]
Broeken zijn ook altijd goede indicatie van die mensen met broeken tot hun enkelsof juist weer veel te lange
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |