Maar dat deed hij niet zelf.quote:
De poes van Majoquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:56 schreef Karina het volgende:
Ik probeerde net ook mee te fluiten, maar het werd een soort geblaas.
Beetje uitgekauwd alleen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:54 schreef Homdeck het volgende:
Dit is echt zo'n nummer dat je gewoon niet slecht kunt vinden. Kan me het niet voorstellen iig.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
83 Klein Orkest Over de muur![]()
82 Rolling Stones Paint it black![]()
81 Amazing Stroopwafels Oude Maasweg![]()
80 Prince & the Revolution Purple rain![]()
79 Bob Marley & the Wailers No woman no cry![]()
78 Beatles A day in the life![]()
77 Creedence Clearwater Revival I put a spell on you![]()
76 Cure A forest![]()
75 Queen Love of my life![]()
74 Coldplay Paradise![]()
73 Jeff Buckley Hallelujah![]()
Ik voorzie een oudejaarsconference voor je, ik kom niet meer bij!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:56 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Jammer voor de anderen, maar je kan gewoon niet om Adele heen
Nummer is wel goed....niks mis mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Norrage het volgende:
Echt die Coldplay is amper een maand uit ofzo en nu al in deze lijst...toch te triest
Ik snap nog steeds niet dat mensen dit niet snappen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Norrage het volgende:
Echt die Coldplay is amper een maand uit ofzo en nu al in deze lijst...toch te triest
Vind er geen bal aanquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Norrage het volgende:
En Stroopwafels is ook een leuk nummer he!!! Verdorie. Waarom kent niemand het toch ondanks dat er elk jaar instaat?
Geen fan van Radio Tour de France?quote:
Ik ken het en heb precies de goeie smileyquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Norrage het volgende:
En Stroopwafels is ook een leuk nummer he!!! Verdorie. Waarom kent niemand het toch ondanks dat er elk jaar instaat?
The Cure leuk maar A Forest? Ik kan daar nooit inkomen....quote:
Ik ken het wel hoor. Ik vind het alleen niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Norrage het volgende:
Ach joh, ze heeft toch 10 vingers...quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
Huh, er staat een meisje voor de deur vuurwerk af te steken en volgens mij rookt ze het aansteeklont. Of het is een rode sigaret.![]()
Je was er dan ook veul te laat.quote:
Joequote:Op zaterdag 31 december 2011 15:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik voorzie een oudejaarsconference voor je, ik kom niet meer bij!
Ja ik snap ook niet echt waarom het zo hoog staat, nooit echt heel populair geweest toch? Beetje soort van Avond verhaal...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken het wel hoor. Ik vind het alleen niet zo bijzonder.
Dat had je wel eerder kunnen zeggen danquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je was er dan ook veul te laat.En je weet toch: na vannacht is er voorlopig niets meer te koop in de winkel. Dus hamsteren!
Even uitgezocht, en blijkbaar inderdaad wel.quote:
Ik ben toch ook eerder gegaan. Je had mijn voorbeeld moeten volgen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had je wel eerder kunnen zeggen dan
Jij bent ook zo'n stemmer die met de meute mee stemt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
A Forest heb ik op gestemd
Hierna nog 2 van mijn stemmen.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet echt waarom het zo hoog staat, nooit echt heel populair geweest toch? Beetje soort van Avond verhaal...
De mijne had geen grolsch meerquote:
WTF dudequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Nanuq het volgende:
78 Beatles A day in the life
73 Jeff Buckley Hallelujah
Als je misantropisch ingesteld bent, ja weet niet. Vond het meteen een goed nummer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
The Cure leuk maar A Forest? Ik kan daar nooit inkomen....
Ow dat is erg. Peace had vorige week al 3 kratten gekocht. Dus dat was al geregeld.quote:
Misschien ben jij verwekt in 'a forest'?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:02 schreef Bos81 het volgende:
a forest is een jaar te vroeg uitgebracht![]()
Basline is zwaar goed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
The Cure leuk maar A Forest? Ik kan daar nooit inkomen....
Zoals iemand al eerder terecht opmerkte kun je ook ergens de kwaliteit van inzien zonder er persoonlijk fan van te zijn.quote:
Ik wilde er al niets over zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
De TT worden wel steeds lamer naarmate de nr 1 dichterbij komt
Hij zal iig nooit je kaartje inpikken voor een concert van The Beatles of Jeff Buckley.quote:
Als je bedoelt dat mijn smaak mainstream is, ja. maar van de top 100 staan er van mij 2 keuzes inquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:02 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n stemmer die met de meute mee stemt?
Prachtig nummer juistquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Norrage het volgende:
Oh bah zie nu pas dat Hallelujah in dit uur zit. Wat een kut overhyped zaadnummer is dat toch. Terwijl de rest van Buckley echt helemaal geweldig is
Sowieso hoef je je daar geen zorgen over te maken bij Jeffquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij zal iig nooit je kaartje inpikken voor een concert van The Beatles of Jeff Buckley.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Prachtig nummer juist![]()
Vind ik de beste versie van Hallelujah
Klinkt aannemelijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij zal iig nooit je kaartje inpikken voor een concert van The Beatles of Jeff Buckley.
Ware het niet dat a day in the life gewoon fucking briljant isquote:
Zal je net zien dat 'ie m'n kaartje voor Nirvana net inpiktquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoewel ook kut vind ik die van Cohen nog wel mooier, is tenminste nog een beetje ingetogen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Prachtig nummer juist![]()
Vind ik de beste versie van Hallelujah
Zou goed kunnen dat ik ben verwekt tijdens dat nummer.. Ik kom uit Maart 81. Ben dus in Juni verwekt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien ben jij verwekt in 'a forest'?
Dat is meestal rond het hele uur.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef Norrage het volgende:
Zet ik de radio aan hoor ik alleen nog maar reclame. Slechte timing
Ha! Ik vond laatst nog iets..ff zoekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zal je net zien dat 'ie m'n kaartje voor Nirvana net inpikt
Ja ik weet het maar geen idee dat het zo lang duurt...Vroeger, toen ik de top 2000 nog luisterde en alle muziek erin nog niet kende., duurde het korter...denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is meestal rond het hele uur.
Dadelijk wel Klein Orkest.
Wat mij betreft mag dit rap richting uitgang top 100..en Oude Maasweg met hen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef FritsFlits het volgende:
Een van de beste Nederlandse nummers ooit
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag dit rap richting uitgang top 100..en Oude Maasweg met hen.
quote:
Het heeft zeker bijgedragen aan mijn fascinatie voor de stad. Probeer er toch minstens nog een maal per jaar naartoe te gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef fratsman het volgende:
Mooi nummer. Ik ben 12 jaar geleden in Berlijn geweest en wil ooit nog een keer terug naar deze stad.
Echt zo'n prototype Jan-Douwe Kroeske artiest.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Norrage het volgende:
Oh bah zie nu pas dat Hallelujah in dit uur zit. Wat een kut overhyped zaadnummer is dat toch. Terwijl de rest van Buckley echt helemaal geweldig is
En als ze de Amazing Oliebollen hadden geheten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel beter dan die stroopwafels zometeen
Ik ben daar in 91 nog geweest. Was echt indrukwekkend toen, voor mij als 12 jarige.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef Timo20 het volgende:
Oost-Berlijn, Under Den Linden![]()
Prachtig lied, met nu een extra lading:dit jaar voor `t eerst in Berlijn geweest. Erg indrukwekkend. "raar" ook om langs plaatsen te komen die je in deze plaat hoort
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Cee het volgende:
Wil ook nog eens naar Berlijn. Ben er nog nooit geweest, hoor er veel mooie verhalen over.
Dan nog niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
En als ze de Amazing Oliebollen hadden geheten?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Cee het volgende:
Wil ook nog eens naar Berlijn. Ben er nog nooit geweest, hoor er veel mooie verhalen over.
Ik voel een nieuwe TT aankomenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
En als ze de Amazing Oliebollen hadden geheten?
Nooit gebruikt. Of ingeruild.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ha! Ik vond laatst nog iets..ff zoeken
Ik voel de de kwaliteit van de TT's verder achteruit lopenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe TT aankomen
Wow!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nooit gebruikt. Of ingeruild.
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat shockerender is, het feit dat het nooit is gebruikt of het feit dat het omgerekend 15 euro kostte.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Potsdammer platz is erg mooi, maar je moet ook in de TV Toren gaan. erg mooi om die indeling van de stad in oost en west te zien. dat verschil zie je nog steedsquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef FritsFlits het volgende:
Eind april gaan we met onze vakklas naar Potsdam. Wil ook wel een kijkje nemen dieper in Berlijn
Fijne Jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef djenneke het volgende:
Ik ga jullie nu verlaten, misschien tot niet meer posts. Iedereen in dat geval (en anders ook) een hele fijne jaarwisseling gewenst en een fantastisch 2012. Misschien tot volgend jaar!
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef djenneke het volgende:
Ik ga jullie nu verlaten, misschien tot niet meer posts. Iedereen in dat geval (en anders ook) een hele fijne jaarwisseling gewenst en een fantastisch 2012. Misschien tot volgend jaar!
Baasquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's idd best aan de prijsquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat shockerender is, het feit dat het nooit is gebruikt of het feit dat het omgerekend 15 euro kostte.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef djenneke het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef djenneke het volgende:
Ontzettend herkenbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Tour of Duty!Vroeger als klein Daywalk3rtje super laat opblijven om Tour of Duty te kijken.
Gimme Shelterquote:
Jij ook fijne allesquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef djenneke het volgende:
Wel alleen de Decca-periodequote:
Niet lekker fout, gewoon foutquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef Norrage het volgende:
Jaaaa lekker fout maar ik vind het best fijn. Stroopwafels
Neequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef Cee het volgende:
Dit is een engels nummer met nederlandse titel?
Da's ook mijn Stones-favoriet.quote:
Het gaat nog over in het Nederlandsquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef Cee het volgende:
Tweetaligquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef Cee het volgende:
Komt dadelijk nog het nederlandse stukquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef Cee het volgende:
Het nederlandse gedeelte komt nogquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef Cee het volgende:
Ah, oké. Ik laat me graag verrassen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gaat nog over in het Nederlands
stairway to heaven en veel van Pink Floyd toch ook niet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef Norrage het volgende:
MAar waarom staat het zo hoog? Het is toch nooit een hit geweest?
Velen waren niet eens een single.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef ß het volgende:
[..]
stairway to heaven en veel van Pink Floyd toch ook niet?
Moet het dan een hit zijn geweestquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef Norrage het volgende:
Ik vroeg me af wat de 3J's sowieso in de Top 2000 doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef Norrage het volgende:
Wel als ik probeer te verklaren waarom dit zo hoog staat....quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Moet het dan een hit zijn geweest
quote:
Ja, jammer he dat er alleen maar moderne gebouwen staan. Hoe zou dat nou komen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet zeggen dat, sinds ik in Rotterdam werk, hier wel iets meer mee heb. De Maashaven enzo..maar toch..t blijft een grijze stad en t nummer is ook enigszins grijs.
Ik heb de Stroopwafels inderdaad een keer live gezien op een bruiloftquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit eh... een beetje... tjsa. Wat zal ik zeggen. Je moet erbij geweest zijn?
En Brabant moet nog komen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Jane het volgende:
Regiomuziek uit Rotterdam. Waarom ook niet na Rowwen Heze, De Kast, Blof, Skik enz, enz.
Oude Maasweg is een toch een stukje uit de richting van de Maashavenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet zeggen dat, sinds ik in Rotterdam werk, hier wel iets meer mee heb. De Maashaven enzo..maar toch..t blijft een grijze stad en t nummer is ook enigszins grijs.
Relax gozer, ik mag er toch gewoon niets mee hebben?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, jammer he dat er alleen maar moderne gebouwen staan. Hoe zou dat nou komen?
Tja, smaken verschillenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef Jane het volgende:
Zeiknummer van Prince. En waarom zo hoog, terwijl hij ook toffe nummers heeft gemaakt?
Ik word altijd zo pissig als mensen Rotterdam sfeerloos noemen. Het is tijd dat iemand eens een loflied over Rotterdam schrijft. Hoe knap het is dat ze zo snel er weer iets van gemaakt hebben daar. Het is makkelijk om kritiek te leveren en het te vergelijken met de mooie binnensteden van Amsterdam, Delft, Leiden of Utrecht. Maar dat het überhaupt weer iets is, verdient al het respect van de wereld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Relax gozer, ik mag er toch gewoon niets mee hebben?
groot en Prince in 1 zinquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef Cee het volgende:
Ik zie tot m'n grootste afgrijzen dat Gold van Prince niet in de top 2000 staat.
Rotterdam is tof!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
Ik word altijd zo pissig als mensen Rotterdam sfeerloos noemen. Het is tijd dat iemand eens een loflied over Rotterdam schrijft. Hoe knap het is dat ze zo snel er weer iets van gemaakt hebben daar. Het is makkelijk om kritiek te leveren en het te vergelijken met de mooie binnensteden van Amsterdam, Delft, Leiden of Utrecht. Maar dat het überhaupt weer iets is, verdient al het respect van de wereld.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Homdeck het volgende:
Zijn dit niet wat mannen van fungus of zit ik helemaal mis?
quote:The Amazing Stroopwafels werden op 21 maart 1979 opgericht door Wim Kerkhof en Fred Piek (Fungus), die de groep in 1981 verliet.
Dan heb je waarschijnlijk wel iets met deze, want dit is geen Princequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb niks met de muziek van Prince.
quote:
Speciaal voor jou!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik word altijd zo pissig als mensen Rotterdam sfeerloos noemen. Het is tijd dat iemand eens een loflied over Rotterdam schrijft. Hoe knap het is dat ze zo snel er weer iets van gemaakt hebben daar. Het is makkelijk om kritiek te leveren en het te vergelijken met de mooie binnensteden van Amsterdam, Delft, Leiden of Utrecht. Maar dat het überhaupt weer iets is, verdient al het respect van de wereld.
The Arms of Orionquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dat Batmanliedje van Prince met Sheena Easton wel mooi
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Da's Prince heul niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
-foei-
geen tetten posten
http://4.bp.blogspot.com/(...)s1600/apollonia3.jpg
Precies!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Het heeft iets Manhattan-achtigs en ik houd van Manhattan, ik ben liever in Rotterdam dan in Amsterdam.
Frederique Spigt heeft een heel mooi lied geschreven. En Rotterdam is nou eenmaal een andere stad, ook al voor de oorlog, dan bijvoorbeeld Amsterdam. De haven neemt een belangrijke plaats in in het karakter van de stad. Ik zeg toch ook niet dat ik disrespect toon aan de opbouw van de stad? Hebben ze kwam gedaan ja. Maar ik vind het geen gezellig stad. Mag ik dat vinden? Ja dat mag ik vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
Ah thanks. Had ik zelf ook kunnen opzoeken maar is teveel gedoe op de telefoonquote:
Wholla.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
Ok Mart, het is goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag ik dat vinden? Ja dat mag ik vinden.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit vind ik één van de mindere van Bob Marley![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef jrk1990 het volgende:
Bob Marley, mochtwilde niet vanwege zijn geloof behandeld worden aan de kanker in zijn grote teen
Zonder twijfel: Redemption Song. Wat mij betreft dan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Terreros85 het volgende:
Last om te zeggen welk nummer van Marley dan wel in de top 100 moet. Dit is ook niet mijn favoriete nummer.
Ik hou niet van mainstream.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef D. het volgende:
[..]
Al denkt mainstream NL daar kennelijk anders over
Hij heeft zich vlak voor zijn dood nog bekeerd. Te laat en zeg het niet tegen een Rastafarian.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef jrk1990 het volgende:
Bob Marley, mocht niet vanwege zijn geloof behandeld worden aan de kanker in zijn grote teen
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zonder twijfel: Redemption Song. Wat mij betreft dan.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zonder twijfel: Redemption Song. Wat mij betreft dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |