Maar dat deed hij niet zelf.quote:
De poes van Majoquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:56 schreef Karina het volgende:
Ik probeerde net ook mee te fluiten, maar het werd een soort geblaas.
Beetje uitgekauwd alleen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:54 schreef Homdeck het volgende:
Dit is echt zo'n nummer dat je gewoon niet slecht kunt vinden. Kan me het niet voorstellen iig.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
83 Klein Orkest Over de muur![]()
82 Rolling Stones Paint it black![]()
81 Amazing Stroopwafels Oude Maasweg![]()
80 Prince & the Revolution Purple rain![]()
79 Bob Marley & the Wailers No woman no cry![]()
78 Beatles A day in the life![]()
77 Creedence Clearwater Revival I put a spell on you![]()
76 Cure A forest![]()
75 Queen Love of my life![]()
74 Coldplay Paradise![]()
73 Jeff Buckley Hallelujah![]()
Ik voorzie een oudejaarsconference voor je, ik kom niet meer bij!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:56 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Jammer voor de anderen, maar je kan gewoon niet om Adele heen
Nummer is wel goed....niks mis mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Norrage het volgende:
Echt die Coldplay is amper een maand uit ofzo en nu al in deze lijst...toch te triest
Ik snap nog steeds niet dat mensen dit niet snappen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Norrage het volgende:
Echt die Coldplay is amper een maand uit ofzo en nu al in deze lijst...toch te triest
Vind er geen bal aanquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Norrage het volgende:
En Stroopwafels is ook een leuk nummer he!!! Verdorie. Waarom kent niemand het toch ondanks dat er elk jaar instaat?
Geen fan van Radio Tour de France?quote:
Ik ken het en heb precies de goeie smileyquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Norrage het volgende:
En Stroopwafels is ook een leuk nummer he!!! Verdorie. Waarom kent niemand het toch ondanks dat er elk jaar instaat?
The Cure leuk maar A Forest? Ik kan daar nooit inkomen....quote:
Ik ken het wel hoor. Ik vind het alleen niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Norrage het volgende:
Ach joh, ze heeft toch 10 vingers...quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
Huh, er staat een meisje voor de deur vuurwerk af te steken en volgens mij rookt ze het aansteeklont. Of het is een rode sigaret.![]()
Je was er dan ook veul te laat.quote:
Joequote:Op zaterdag 31 december 2011 15:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik voorzie een oudejaarsconference voor je, ik kom niet meer bij!
Ja ik snap ook niet echt waarom het zo hoog staat, nooit echt heel populair geweest toch? Beetje soort van Avond verhaal...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken het wel hoor. Ik vind het alleen niet zo bijzonder.
Dat had je wel eerder kunnen zeggen danquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je was er dan ook veul te laat.En je weet toch: na vannacht is er voorlopig niets meer te koop in de winkel. Dus hamsteren!
Even uitgezocht, en blijkbaar inderdaad wel.quote:
Ik ben toch ook eerder gegaan. Je had mijn voorbeeld moeten volgen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had je wel eerder kunnen zeggen dan
Jij bent ook zo'n stemmer die met de meute mee stemt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
A Forest heb ik op gestemd
Hierna nog 2 van mijn stemmen.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet echt waarom het zo hoog staat, nooit echt heel populair geweest toch? Beetje soort van Avond verhaal...
De mijne had geen grolsch meerquote:
WTF dudequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Nanuq het volgende:
78 Beatles A day in the life
73 Jeff Buckley Hallelujah
Als je misantropisch ingesteld bent, ja weet niet. Vond het meteen een goed nummer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
The Cure leuk maar A Forest? Ik kan daar nooit inkomen....
Ow dat is erg. Peace had vorige week al 3 kratten gekocht. Dus dat was al geregeld.quote:
Misschien ben jij verwekt in 'a forest'?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:02 schreef Bos81 het volgende:
a forest is een jaar te vroeg uitgebracht![]()
Basline is zwaar goed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
The Cure leuk maar A Forest? Ik kan daar nooit inkomen....
Zoals iemand al eerder terecht opmerkte kun je ook ergens de kwaliteit van inzien zonder er persoonlijk fan van te zijn.quote:
Ik wilde er al niets over zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
De TT worden wel steeds lamer naarmate de nr 1 dichterbij komt
Hij zal iig nooit je kaartje inpikken voor een concert van The Beatles of Jeff Buckley.quote:
Als je bedoelt dat mijn smaak mainstream is, ja. maar van de top 100 staan er van mij 2 keuzes inquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:02 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n stemmer die met de meute mee stemt?
Prachtig nummer juistquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Norrage het volgende:
Oh bah zie nu pas dat Hallelujah in dit uur zit. Wat een kut overhyped zaadnummer is dat toch. Terwijl de rest van Buckley echt helemaal geweldig is
Sowieso hoef je je daar geen zorgen over te maken bij Jeffquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij zal iig nooit je kaartje inpikken voor een concert van The Beatles of Jeff Buckley.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Prachtig nummer juist![]()
Vind ik de beste versie van Hallelujah
Klinkt aannemelijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij zal iig nooit je kaartje inpikken voor een concert van The Beatles of Jeff Buckley.
Ware het niet dat a day in the life gewoon fucking briljant isquote:
Zal je net zien dat 'ie m'n kaartje voor Nirvana net inpiktquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoewel ook kut vind ik die van Cohen nog wel mooier, is tenminste nog een beetje ingetogen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Prachtig nummer juist![]()
Vind ik de beste versie van Hallelujah
Zou goed kunnen dat ik ben verwekt tijdens dat nummer.. Ik kom uit Maart 81. Ben dus in Juni verwekt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien ben jij verwekt in 'a forest'?
Dat is meestal rond het hele uur.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef Norrage het volgende:
Zet ik de radio aan hoor ik alleen nog maar reclame. Slechte timing
Ha! Ik vond laatst nog iets..ff zoekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zal je net zien dat 'ie m'n kaartje voor Nirvana net inpikt
Ja ik weet het maar geen idee dat het zo lang duurt...Vroeger, toen ik de top 2000 nog luisterde en alle muziek erin nog niet kende., duurde het korter...denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is meestal rond het hele uur.
Dadelijk wel Klein Orkest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |