abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 januari 2012 @ 21:25:29 #151
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_106289403
quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:13 schreef roepdeman het volgende:
Zeker eens! Maar zijn hele carriere.....daar heb ik toch wel alle respect van de wereld voor.
Er zal nooit meer iemand komen die uit het niets zo ver kwam binnen de UFC.
Brock was en is gewoon een freak. Het is uberhaupt bizar dat hij na zijn laatste operatie weer goed genoeg was om te vechten. Hij heeft verloren, maar je kon echt wel zien dat hij er klaar voor was. Zenuwachtig uiteraard, maar zijn stand-up was al veel beter (alleen die Overeem gewoon nog veel en veel beter). Goede jab, je zag gewoon dat ze een tactiek hadden, maar Overeem kwam met een hele rare stand uit, waar gewoon niet op getraind was waardoor Brock half in paniek raakte. Zeker na die eerste mislukte takedown zag je het zelfvertrouwen wegvloeien.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 1 januari 2012 @ 21:30:06 #152
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_106289604
Meanwhile in Stary Oskol
[youtube]kn3HKDZhFg8[/youtube]
  zondag 1 januari 2012 @ 21:48:34 #153
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106290382
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:25 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Er zal nooit meer iemand komen die uit het niets zo ver kwam binnen de UFC.
Brock was en is gewoon een freak. Het is uberhaupt bizar dat hij na zijn laatste operatie weer goed genoeg was om te vechten. Hij heeft verloren, maar je kon echt wel zien dat hij er klaar voor was. Zenuwachtig uiteraard, maar zijn stand-up was al veel beter (alleen die Overeem gewoon nog veel en veel beter). Goede jab, je zag gewoon dat ze een tactiek hadden, maar Overeem kwam met een hele rare stand uit, waar gewoon niet op getraind was waardoor Brock half in paniek raakte. Zeker na die eerste mislukte takedown zag je het zelfvertrouwen wegvloeien.
Die stand was echt geniaal, daar leek hij een trein mee te kunnen stoppen.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_106290458
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:30 schreef n00cL30n het volgende:
Meanwhile in Stary Oskol
[youtube]kn3HKDZhFg8[/youtube]
Een skateviddy plaatsen in een MMA topic o|O

Het viel me wel op dat Dana er weinig moeite mee had dat Brock ermee ging stoppen. Ik had verwacht hij wel meer moeite zou doen om zijn cashcow te behouden, ookal is Brock zijn Stock erg omlaag gegaan.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 1 januari 2012 @ 21:51:35 #155
20925 n00cL30n
pi_106290514
Hahaha, vond het gewoon zo opvallend dat het ook in Stary Oskol was. En ja, Fedor was van huis, dus dansen de muizen op tafel. ;)
  zondag 1 januari 2012 @ 21:54:36 #156
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106290648
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef McNulty het volgende:

[..]

Een skateviddy plaatsen in een MMA topic o|O

Het viel me wel op dat Dana er weinig moeite mee had dat Brock ermee ging stoppen. Ik had verwacht hij wel meer moeite zou doen om zijn cashcow te behouden, ookal is Brock zijn Stock erg omlaag gegaan.
Ik denk/hoop dat Lesnar nog wel een of twee keer terug komt, maar niet meer als contender. Tegen een Kongo,Mitrione of een Struve kan hij nog voor vuurwerk zorgen.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_106290841
Ik hoop het. Lesnar is wat dat betreft net als Kimbo Slice voor mij: ze verliezen wel eens, maar toch kijk ik wanneer ze weer vechten.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 1 januari 2012 @ 22:02:48 #158
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_106290977
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:54 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Ik denk/hoop dat Lesnar nog wel een of twee keer terug komt, maar niet meer als contender. Tegen een Kongo,Mitrione of een Struve kan hij nog voor vuurwerk zorgen.
Brock gaat voor episch, niet voor winnen tegen matige gasten. Die zien we niet meer terug en ik vind dat oprecht jammer, maar wel begrijpelijk :)
pi_106291095
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef McNulty het volgende:

Wellicht dat Brock al eerder wilde stoppen en dat hij op aandringen van Dana nog 1x zijn kunstje wilde doen, na winst was hij wellicht dan wel weer door gegaan.
pi_106291103
En tegen Kongo moet je hem niet zetten als je wilt dat hij een 'easy win' krijgt.. ;)
pi_106291213
Zijn bijna dood ervaring i.c.m. het hebben van kids en een vrouw zal hier ook wel een rol in hebben gespeeld. Brock is een competetief mannetje, als hij het begint te missen komt hij misschien wel terug. Misschien vind hij wel een andere sport om een baas in te zijn, zoals speerwerpen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_106291327
In de WWE kan hij vast ook wel weer terecht, schijnt ook goed geld te zijn.
  zondag 1 januari 2012 @ 22:18:00 #163
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106291570
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:12 schreef WammesWaggel het volgende:
In de WWE kan hij vast ook wel weer terecht, schijnt ook goed geld te zijn.
Dat wil uncle Dana dus niet. Hij mag stoppen, maar heeft nog steeds een contract bij de UFC. Dus dat contract zorgt ervoor dat een terugkeer naar de WWE uitgesloten is.
  zondag 1 januari 2012 @ 22:30:19 #164
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_106292050
^^ ik las dat z'n Overeem partij het laatste gevecht op z'n contract was. Of zou er soms een clausule in zitten dat zelfs na afloop daarvan hij nog gebonden is aan UFC?
pi_106292190
Wellicht dat Brock zijn contract bij de UFC dan kan afkopen...

http://www.wrestlinginc.c(...)548148/brock-lesnar/ deze lui lijken hem binnenkort bij de WWE te verwachten.
  zondag 1 januari 2012 @ 22:35:27 #166
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106292251
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:30 schreef slashdotter3 het volgende:
^^ ik las dat z'n Overeem partij het laatste gevecht op z'n contract was. Of zou er soms een clausule in zitten dat zelfs na afloop daarvan hij nog gebonden is aan UFC?
Hij heeft nog een paar partijen te gaan. Dana heeft dit ook verklaard
  zondag 1 januari 2012 @ 22:40:14 #167
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_106292419
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Zelfs al is het contract afgelopen dan zit er een clausule in alle contracten dat de eerste 6 maanden alleen Zuffa (UFC + Strikeforce) mag onderhandelen met vechter in kwestie.
  zondag 1 januari 2012 @ 22:49:25 #168
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106292724
Ik ben benieuwd of overeem zijn purse snel terug krijgt. Vanwege de claim van golden glory is zijn purse achter gehouden.
  zondag 1 januari 2012 @ 22:59:34 #169
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_106293094
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:49 schreef Lesnar het volgende:
Ik ben benieuwd of overeem zijn purse snel terug krijgt. Vanwege de claim van golden glory is zijn purse achter gehouden.
Gezien waar de rechtzaak om gaat is dat niet meer dan logisch hoor.
  zondag 1 januari 2012 @ 22:59:53 #170
147172 THEFXR
Alpha Bear
  zondag 1 januari 2012 @ 23:00:55 #171
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_106293148
pi_106294377
quote:
De reacties daaronder. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 januari 2012 @ 23:29:54 #173
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_106294508
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef kevin_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze vond ik daarentegen wel "sterk":
quote:
Elke sport is feitelijk een krachtmeting tussen 2 personen/teams. Dit is een krachtmeting in zijn puurste vorm. Het speelt zich af in een gecontroleerde omgeving, met duidelijke regels. Is het gebaseerd op een primitieve drang? Vast wel. Is daar iets mis mee? Ik mag aannemen dat de mensen die er zo over denken ook geen seks hebben.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_106294553
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Deze vond ik daarentegen wel "sterk":

[..]

Dat is een mooie ja. :D
pi_106295938
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:58 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

SPOILER
They wil call Brock a can?

Hoe vertaal ik dit naar het Nederlands? Iemand een kan noemen :')_?
pi_106296173
Een ingedeukt blikjuh.
pi_106296261
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 00:08 schreef Verwerker het volgende:

[..]

They wil call Brock a can?

Hoe vertaal ik dit naar het Nederlands? Iemand een kan noemen :')_?
Can = blikje = Iemand die je makkelijk kan kapot maken = geen goeie tegenstander
pi_106296655
Ai tnx :)
  maandag 2 januari 2012 @ 00:27:35 #180
147172 THEFXR
Alpha Bear
  maandag 2 januari 2012 @ 02:11:47 #181
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106300107
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef kevin_ het volgende:

[..]

SPOILER
:')_______________!
Dat soort mensen snappen het volgens mij echt niet en vinden het al erg als je godverdomme zegt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106300877
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:54 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Het zou heel erg kut zijn voor Stefan als dat zou gebeuren, ik zou met mijn handen voor mijn ogen kijken :D
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  maandag 2 januari 2012 @ 09:14:55 #183
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106302361
Weten jullie waarom Overeem onder de britse vlag vocht? Hij heeft toch altijd onder Nederlandse vlag gevochten? Of zou dit voor de UFC een poging zijn om de UK markt wat meer te voeden?

Op the underground zie je nu wanhopige Engelsen die Overeem nu gaan claimen vanwege die vlag die je zag op het versusscherm.
  maandag 2 januari 2012 @ 09:21:34 #184
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106302470
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 02:11 schreef Smoofie het volgende:

[..]

:')_______________!
Dat soort mensen snappen het volgens mij echt niet en vinden het al erg als je godverdomme zegt.
Enkele jaren geleden toen ik de sport niet kende, had ik ook eenzelfde reactie kunnen plaatsen. Dat heeft met onwetendheid te maken. De toegankelijkheid van de sport is wat minder dan bijvoorbeeld voetbal. Je moet iets meer weten over de regels en de sport zelf om te begrijpen dat het niet zomaar een ordinaire kloppartij is.
pi_106303027
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:14 schreef Lesnar het volgende:
Weten jullie waarom Overeem onder de britse vlag vocht? Hij heeft toch altijd onder Nederlandse vlag gevochten? Of zou dit voor de UFC een poging zijn om de UK markt wat meer te voeden?

Op the underground zie je nu wanhopige Engelsen die Overeem nu gaan claimen vanwege die vlag die je zag op het versusscherm.
Puur omdat hij daar geboren is hadden ze de Union Jack er bij gezet neem ik aan.

Of ben ik nu heel captain obvious :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Chase_Utley op 02-01-2012 10:11:58 ]
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 2 januari 2012 @ 10:20:59 #186
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106303344
quote:
11s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:01 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Puur omdat hij daar geboren is hadden ze de Union Jack er bij gezet neem ik aan.

Of ben ik nu heel captain obvious :')
Hij is er geboren, maar omdat hij altijd is uitgekomen onder de Nederlandse vlag, zie ook zijn walkout shirt met de Nederlandse leeuw vond ik het opvallend.
pi_106303377
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:21 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Enkele jaren geleden toen ik de sport niet kende, had ik ook eenzelfde reactie kunnen plaatsen. Dat heeft met onwetendheid te maken. De toegankelijkheid van de sport is wat minder dan bijvoorbeeld voetbal. Je moet iets meer weten over de regels en de sport zelf om te begrijpen dat het niet zomaar een ordinaire kloppartij is.
Het is net als met zoveel onderwerpen. Vaak hebben mensen die zich ergens nauwelijks in verdiept hebben wel een hele uitgesproken mening over. Absurd, maar zo zijn mensen nu eenmaal.
pi_106303455
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:20 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Hij is er geboren, maar omdat hij altijd is uitgekomen onder de Nederlandse vlag, zie ook zijn walkout shirt met de Nederlandse leeuw vond ik het opvallend.
Op een van de pers conferenties had iemand het er ook over dat hij de eerste "UK born heavyweight champion" kon worden ofzo. Het zal wel, Ali is gewoon Nederlander en zal zelf echt niet met de Union Jack gaan lopen, maar als z'n afkomst help om wat meer centjes te verdienen zal hij het ook niet erg vinden dat ze het aanhalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door psychosomatic op 02-01-2012 11:13:22 ]
pi_106304108
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:21 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Voetbal is juist een van de meest achterlijke agressieve sporten die nog worden toegelaten, al die hooligans die met elkaar vechten, voetballers die jankend op de grond vallen en hun benen/ellebogen breken :'( En wat zagen we laatst bij AZ?

Nog erger dan een Apache in Irak :(

Soberso als een hond rennen achter een bal en het niet met je handen aan mogen raken :')
pi_106305264
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:27 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Op een van de pers conferenties had iemand het er ook over dat hij de eerste "UK born heavyweight champion" kon worden ofzo. Het zal wel, Ali is gewoon Nederlander en zal zelf echt niet met de Union Jack gaan lopen, maar als z'n afkomst help om wat meer centjes te verdienen zal hij het ook niet erg vinden dat ze het aanhalen.
En dat terwijl Alistair's vader Jamaicaan is, hij heeft verder weinig met de UK te maken.

Mousasi is in Iran geboren en die komt ook niet uit voor Iran omdat hij Armeense ouders heeft en in Nederland is opgegroeid.
pi_106305269
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:14 schreef Lesnar het volgende:

Dat is voor de Britse markt neem ik aan, die wil de UFC niet verliezen nu Dan Hardy in de vergetelheid raakt lijkt mij zo.
pi_106305327
Op Wikipedia was Alistairs nationaliteit ook een keer veranderd naar Brits. Dat was een paar maanden terug. Was ook weer snel weggehaald trouwens.

Cees is van ons :'( :P
pi_106305365
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:50 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat is voor de Britse markt neem ik aan, die wil de UFC niet verliezen nu Dan Hardy in de vergetelheid raakt lijkt mij zo.
Bisping loopt ook nog rond.
pi_106305456
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:54 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Bisping loopt ook nog rond.
Maar hij is lang niet zo likeable als Overeem en Hardy..
pi_106305688
Overeem vocht toch helemaal niet onder de Britse vlag? In de tale of the tape, stond er alleen bij het vakje 'born' de Union Jack. Maar tijdens het omroepen, zei Buffer toch echt: Fighting out of Amsterdam, the Netherlands.
pi_106305903
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:02 schreef Brawler het volgende:
Overeem vocht toch helemaal niet onder de Britse vlag? In de tale of the tape, stond er alleen bij het vakje 'born' de Union Jack. Maar tijdens het omroepen, zei Buffer toch echt: Fighting out of Amsterdam, the Netherlands.
Dat is niet hetzelfde.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:10:28 #197
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_106306030
Vind het maar een load of horse shit. Er zijn zat goeie vechters in NL vergeleken met de UK, maar de centjes moeten uit Engeland gehaalt worden vanwege de fanbase..?

Een poging om een event in Nederland te gaan houden zouden ze eens moeten "proberen"
MMA groeit... ook ons nuchtere landje moet daar zich eens voor openstellen.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_106306710
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:50 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

En dat terwijl Alistair's vader Jamaicaan is, hij heeft verder weinig met de UK te maken.

Mousasi is in Iran geboren en die komt ook niet uit voor Iran omdat hij Armeense ouders heeft en in Nederland is opgegroeid.
Heeft ook niks met z'n vader te maken denk ik, maar met het feit dat Ali in de UK is geboren zoals ik al zei. Zou overigens best kunnen dat hij een dubbele nationaliteit heeft. Ik weet niet hoe het in Engeland gaat, maar in de VS bijvoorbeeld ben je gewoon Amerikaan als je daar geboren bent, ongeacht de nationaliteit van je ouders. Ik vind het eerlijk gezegd ook weinig interessant allemaal.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:33:08 #199
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_106306736
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd ook weinig interessant allemaal.
Het is ook gewoon wat die domme amerikanen liever willen horen... Engeland of The Netherlands wat voor hun nog steeds klinkt als een provincie in Duitsland...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_106306824
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:33 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Het is ook gewoon wat die domme amerikanen liever willen horen... Engeland of The Netherlands wat voor hun nog steeds klinkt als een provincie in Duitsland...
Ik word altijd een beetje moe van mensen die de doorsnee Amerikaan dom noemen terwijl de doorsnee Nederlander echt niet slimmer is.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:37:47 #201
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_106306863
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:36 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik word altijd een beetje moe van mensen die de doorsnee Amerikaan dom noemen terwijl de doorsnee Nederlander echt niet slimmer is.
In dat opzicht wel.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 2 januari 2012 @ 12:41:21 #202
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_106306974
Mensen die hier bekend zijn met Michael Kuiper?
Hij gaat zijn debuut maken @ UFC 143 met een clean 11-0 record. (black belt in Judo, purple in BJJ)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 2 januari 2012 @ 12:58:12 #203
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106307618
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:41 schreef incognitoomuch het volgende:
Mensen die hier bekend zijn met Michael Kuiper?
Hij gaat zijn debuut maken @ UFC 143 met een clean 11-0 record. (black belt in Judo, purple in BJJ)
Ik ben benieuwd, ik ken die gast verder niet. Maar zijn grondwerk zal in orde zijn, zo te lezen op zijn wiki.
pi_106308218
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:52 schreef Hooidraad het volgende:
Op Wikipedia was Alistairs nationaliteit ook een keer veranderd naar Brits. Dat was een paar maanden terug. Was ook weer snel weggehaald trouwens.

Cees is van ons :'( :P
Waarom noem je hem nou de hele tijd Cees?
pi_106308416
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef McNulty het volgende:

[..]

Waarom noem je hem nou de hele tijd Cees?
Omdat hij zo heet?
pi_106308606
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:19 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Omdat hij zo heet?
Cees closed.
pi_106309195
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:06 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat is niet hetzelfde.
Nee, dat snap ik. Maar uit wat zou dan blijken dat Alistair onder Britse vlag vocht? De tale of the tape gaf alleen aan dat hij in de UK is geboren. Vecht je automatisch onder de vlag van het land waarin je bent geboren?
  maandag 2 januari 2012 @ 14:07:05 #208
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_106310264
Nog mensen die op Paul Harris gaan inzetten voor UFC 142?
Method: by Break-a-leg :P
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_106310343
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Eerst de odds zien :P
pi_106310937
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Heeft ook niks met z'n vader te maken denk ik, maar met het feit dat Ali in de UK is geboren zoals ik al zei. Zou overigens best kunnen dat hij een dubbele nationaliteit heeft. Ik weet niet hoe het in Engeland gaat, maar in de VS bijvoorbeeld ben je gewoon Amerikaan als je daar geboren bent, ongeacht de nationaliteit van je ouders. Ik vind het eerlijk gezegd ook weinig interessant allemaal.
Dat klopt wel, hij heeft ook een Brits paspoort dus is ook Brits.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:27:25 #211
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106310989
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb net 7 euro gezet op Anthony Johnson die in mijn ogen Vitor gaat ownen.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:29:07 #212
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_106311046
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:27 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Heb net 7 euro gezet op Anthony Johnson die in mijn ogen Vitor gaat ownen.
7 eurootjes? :') je hebt er vertrouwen in!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 2 januari 2012 @ 14:44:39 #213
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106311627
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:29 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

7 eurootjes? :') je hebt er vertrouwen in!
hehe, veel he! Ik plaats af en toe een klein betje puur voor de fun.
pi_106312338
Zei dana nou op de persco en in de laatste Reem aflevering dat alistair uit zweden kwam ? :)
pi_106313805
Viel mij ook al op, hij was enthousiast en gaf aan dat ze snel naar Zweden kwamen. Waarschijnlijk denkt hij net als vrijwel elke amerikaan dat Zweden en Nederland voor elkaar inwisselbaar zijn.
pi_106313995
Z'n chickie komt toch uit Zweden? Misschien dat Dana het daarom aan Overeem linkte?
pi_106314011
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:50 schreef pwned het volgende:
Z'n chickie komt toch uit Zweden? Misschien dat Dana het daarom aan Overeem linkte?
Nee joh, alle Amerikanen zijn dom.
pi_106316488
Welke vechter zien jullie nu het liefst in de UFC, nu dat Overeem de overstap eindelijk heeft gemaakt? Ik kan niet wachten om Hector Lombard in de UFC te zien, damn wat een powerhouse is hij.
  maandag 2 januari 2012 @ 17:08:23 #219
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_106317011
Ik zou het leuk vinden om Barnett naar de UFC te zien gaan, alleen al om hem een flinke asswhoopin te laten krijgen van Teh Reem!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_106317331
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:08 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik zou het leuk vinden om Barnett naar de UFC te zien gaan, alleen al om hem een flinke asswhoopin te laten krijgen van Teh Reem!
Barnette zal niet snel meer in de UFC komen met zijn verleden, gezeur met Dana en 3x gepakt op roids.. maar hij is een gevaar voor elke HW in de wereld. Ik moet nog maar eens zien of The Reem kans heeft, zou me niks verbazen als Ubereem in de eerste ronde gesubbed/tko'd wordt :P

Voor mij denk ik toch Cormier, weer een aanwinst voor de HW division.
pi_106317391
Paul Harris opent op 1.18 op unibet :P dan maar wachten op de methods....

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2012 17:18:44 ]
  maandag 2 januari 2012 @ 17:28:02 #222
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106317750
ik zou ook Lombard graag zien, maar de heavyweights van Strikeforce zijn ook een aanvulling. Bigfoot versus Roy Nelson?

oh ja, bijna vergeten Ben Askren heb ik ook hoog zitten!
  maandag 2 januari 2012 @ 17:44:23 #223
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_106318307
Hier kijk ik naar uit!

http://www.fightlife.tv/

the Stockton brothers
  maandag 2 januari 2012 @ 17:51:45 #224
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106318591
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:44 schreef THEFXR het volgende:
Hier kijk ik naar uit!

http://www.fightlife.tv/

the Stockton brothers
In Stockton you get slapped for that.
  maandag 2 januari 2012 @ 17:57:28 #225
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_106318846
Barnett is top 5 hands down, lekker opbouwen en zo ver als mogelijk van Overeem weg houden
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 2 januari 2012 @ 18:00:45 #226
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_106318994
*dubbel*

[ Bericht 100% gewijzigd door Tazmaniac op 02-01-2012 18:06:46 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  maandag 2 januari 2012 @ 18:06:34 #227
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_106319302
Featherweight: Pat Curran
Lightweight: Chandler en Eddie Alvarez
Welterweight: Ben Askren
Middleweight: Mamed Khalidov
Light Heavyweight: -
Heavyweight: Fedor Emelianenko (omdat hij nog steeds top 15 is)

Mensen onder contract bij Strikeforce niet opgenomen in mijn rijtje :P
pi_106319402
Ik zou Kharitonov nog eens in de UFC zien en dan rubber match met Overeem.
pi_106320188
Barnett vind ik ook wel een leuke voor de UFC, ja. Groot en skilled.
  maandag 2 januari 2012 @ 18:29:33 #230
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_106320375
  maandag 2 januari 2012 @ 18:42:19 #231
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_106320924
Stand per UFC 141

Alle picks zijn nu verwerkt, nog 3 events en het seizoen is weer om (zijn overigens alle 3 in januari)
pi_106321084
Sta ik wéér gelijk met Taz
18.gif
  maandag 2 januari 2012 @ 18:47:39 #233
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_106321158
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Sta ik wéér gelijk met Taz
[ afbeelding ]
Beter je best doen jochie!! ;)

Denk echter niet dat ik dit jaar weer eerste wordt
pi_106321171
Sta ik wéér gelijk met Hoogstaande
18.gif
  maandag 2 januari 2012 @ 19:03:39 #236
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106321828
Overeem is Nederlands.
Zijn vriendin ook.

Hij had een dubbele nationaliteit.
HIj heeft een NL paspoort.

Mousasi is Armeens, maar heeft een NL paspoort. Hij wilde zelfs voor NL uitkomen op de OL2012 in London.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 2 januari 2012 @ 19:04:27 #237
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106321871
WTF! Dennis Siver gaat een divisie lager naar featherweight. Die gast was al groot voor een lightweight
pi_106322082
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Stand per UFC 141
[ afbeelding ]
Alle picks zijn nu verwerkt, nog 3 events en het seizoen is weer om (zijn overigens alle 3 in januari)
Pleeaase laat Jajong nog 2 weken wegblijven, Geo for champ!
pi_106322584
Siver is een BEEST! Hoe the fuck gaat hij FW halen?
pi_106322591

[ Bericht 100% gewijzigd door roepdeman op 02-01-2012 19:18:37 (ik weer..) ]
pi_106322680
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:55 schreef McNulty het volgende:
Welke vechter zien jullie nu het liefst in de UFC, nu dat Overeem de overstap eindelijk heeft gemaakt? Ik kan niet wachten om Hector Lombard in de UFC te zien, damn wat een powerhouse is hij.
Lombard, mee eens :Y

En Cormier.
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:04 schreef Lesnar het volgende:
WTF! Dennis Siver gaat een divisie lager naar featherweight. Die gast was al groot voor een lightweight
Hij verliest pas zijn 2de partij van de laatste 10 en hij dropt naar een lagere divisie? :')

+
quote:
Siver is een BEEST! Hoe the fuck gaat hij FW halen?
pi_106323335
Siver gewoon is geen (ufc) championship material, niet op LW niet op WW en ook niet op FW als hij die cut al haalt..

Verder leuke fighter :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2012 20:30:18 ]
  maandag 2 januari 2012 @ 22:12:17 #243
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_106331815
Keek net weer naar Brock VS Alistair en op het einde zie ik Alistair niet even naar JDS lopen om een handje te schudden. :P Hij kijkt gewoon zowat door hem heen.. :D
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 2 januari 2012 @ 22:16:49 #244
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106332057
Kuuut, vergeten te stemmen :'(

En Alexander Gustafsson is goed bezig, hard aan het groeien die gast
pi_106334357
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Keek net weer naar Brock VS Alistair en op het einde zie ik Alistair niet even naar JDS lopen om een handje te schudden. :P Hij kijkt gewoon zowat door hem heen.. :D
Viel me ook op, hij negeert hem volkomen. JDS kwam helemaal voor niets in de kooi :P
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_106334777
Vergeleken Cees en Brock is JDS maar een iel ventje, dat zij in dezelfde klasse vallen is in die zin ook wonderlijk. :P
pi_106335391
Gotver, ik kijk op Alistair z'n wiki blijkt hij nog echt Cees te heten ook! Ik dacht wat lullen jullie nou de hele tijd met dat gecees.
pi_106335622
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Viel me ook op, hij negeert hem volkomen. JDS kwam helemaal voor niets in de kooi :P
Wel wat slordig van de organisatie hoor, JDS kwam niet op eigen houtje naar de cage lijkt me. Vervolgens laten ze hem daar staan en de rest loopt rustig de cage uit. Zelfs Joe Rogan liep langs hem zonder iets om te roepen. Mooie manier om je nieuwe HW champ te promoten :')
  maandag 2 januari 2012 @ 23:39:52 #249
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106336649
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Wel wat slordig van de organisatie hoor, JDS kwam niet op eigen houtje naar de cage lijkt me. Vervolgens laten ze hem daar staan en de rest loopt rustig de cage uit. Zelfs Joe Rogan liep langs hem zonder iets om te roepen. Mooie manier om je nieuwe HW champ te promoten :')
Hij had nog zo geoefend op "I am not impressed by your performance"
  maandag 2 januari 2012 @ 23:45:23 #250
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_106337037
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:39 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Hij had nog zo geoefend op "I am not impressed by your performance"
"for sure we will have good fight. For sure. I sink my boxing is very good and for sure I will knock him out."
  maandag 2 januari 2012 @ 23:48:15 #251
20925 n00cL30n
pi_106337212
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef Paxlie het volgende:

[..]

"for sure we will have good fight. For sure. I sink my boxing is very good and for sure I will knock him out."
Dit wilde ik ook gaan aanvoeren. ;)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 00:03:20 #252
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_106338029
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef McNulty het volgende:
Gotver, ik kijk op Alistair z'n wiki blijkt hij nog echt Cees te heten ook! Ik dacht wat lullen jullie nou de hele tijd met dat gecees.
wat dacht jij nou? ik lul echt niet uit mijn nek,hoor >:)
pi_106338420
Goeie actie hoor FXR, dat scheelt voortaan weer een paar letters typwerk :P
  dinsdag 3 januari 2012 @ 00:13:56 #254
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_106338486
quote:

[..]

Je vergeet 'man' na elke zin :D
pi_106339217
quote:

[..]

:D
pi_106345061
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_106346502
Mooie zaak :)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:46:56 #258
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106347882
ik krijg toch een steeds misselijker gevoel bij golden glory. Een dag voor de wedstrijd een claim neerleggen, direct geld incasseren van de vechtorganisatie en een belachelijk hoog percentage achterhouden. Goed dat Overeem daar weg is.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:48:14 #259
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_106347930
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:46 schreef Lesnar het volgende:
ik krijg toch een steeds misselijker gevoel bij golden glory. Een dag voor de wedstrijd een claim neerleggen, direct geld incasseren van de vechtorganisatie en een belachelijk hoog percentage achterhouden. Goed dat Overeem daar weg is.
Dat is politiek, daar moet je je niet op blind staren. Dit hoort gewoon bij dit soort zaken :)
pi_106349726
Dan zie je hoe snel 15 jaar (ofso?) vriendschap verdwijnt en mensen alles van je af willen pakken uit woede/wraak of hebzucht..
pi_106350093
pi_106351468
quote:
Zeer mooie highlight!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:53:12 #263
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106355624
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:13:20 #264
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_106356562
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:11 schreef Hooidraad het volgende:
Goeie actie hoor FXR, dat scheelt voortaan weer een paar letters typwerk :P
hoe is het met je schoenen? >:)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:14:15 #265
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_106356607
Ik denk echt dat onze Cees JDS gaat slopen! En hopelijk heel lang champ blijft :)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_106356736
Weet niet, JDS heeft wel veel snelheid :P zou wel tof zijn :)
Denk dat legkicks wel een grote factor zullen zijn in dat gevecht.
pi_106357140
Diazbrothers.com
Top 10 Reasons Nick Diaz Winning the UFC Belt is a Good Thing
10) Nick would take the Anderson Silva fight…anytime
9) Nick fights to finish, not win on points
8) Nick Ain’t Scared Homie
7) Nick doesn’t do gymnastics
6) Nick won’t tap to strikes
5) Nick doesn’t fight in bike shorts
4) Nick doesn’t “play the game”
3) Nick will box you up and choke you with a gogo
2) Nick doesn’t speak French
1) And the #1 reason Nick Diaz should be the new UFC Champ….he Ain’t No Bitch!
pi_106357599
Nick doesn’t speak French.

#1 voor mij. :D
pi_106357942
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoe is het met je schoenen? >:)
Shit, dat was ik alweer vergeten :')
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:21:01 #270
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_106359790
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
Diazbrothers.com
4) Nick doesn’t “play the game”
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:45:07 #271
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_106363177
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Weet niet, JDS heeft wel veel snelheid :P zou wel tof zijn :)
Denk dat legkicks wel een grote factor zullen zijn in dat gevecht.
The reem moet gewoon weer clinchen en wat knees landen.
Wie heeft er eigenlijk een reach advantage?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
pi_106363469
pi_106368101
Iemand geïnteresseerd in deze bluray box?

http://ecx.images-amazon.(...)vL._SL500_AA300_.jpg
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:08:01 #275
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_106368578
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
Diazbrothers.com
4) Nick doesn’t “play the gameâ€
Hahahahaha ben benieuwd of hij GSP kan verslaan..
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:12:17 #276
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106368779
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef leeroy het volgende:

[..]

Hahahahaha ben benieuwd of hij GSP kan verslaan..
Ik denk niet dat GSP in de standup en antwoord op de Stockton slap heeft, ik zie alleen een kans voor GSP om te winnen als human blanket.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:29:23 #277
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_106369600
pi_106370890
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:55 schreef Disorder het volgende:

[..]

Wat kost dat?
40 exclusief verzenden, maar het is een vraagprijs.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:56:52 #280
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_106373911
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Ik denk niet dat GSP in de standup en antwoord op de Stockton slap heeft, ik zie alleen een kans voor GSP om te winnen als human blanket.
Ik dacht dat GSP zijn standup alles behalve slecht was, hij sloeg BJ Penn toen ook helemaal aan gort en van Nick Diaz weet ik niet zo heel veel.. gewonnen van BJ voor de rest geen idee :P
pi_106374445
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Nick GSP zo makkelijk kan Stockton slappen, gezien het feit dat ze dezelfde reach hebben. GSP is daarnaast ook erg explosief en weet veel afstand te overbruggen. Hij kan dus lekker uit reach blijven.

Ik hoop trouwens wel dat Nick zo onder GSP's huid weet te kruipen, dat GSP uit zijn Canandese slofjes schiet en Nick spontaan K.O. slaat. Hoe geweldig zou dat zijn :7
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:59:11 #282
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_106377656
quote:
Scherpe knieën, maar ik zou haar niet mijn bed uittrappen, nee.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:17:44 #284
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_106377997
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 23:10 schreef Verwerker het volgende:

[..]

Scherpe knieën, maar ik zou haar niet mijn bed uittrappen, nee.
gast, die knieën zie je niet, and yeah, Gina bytes her lip :P
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:29:21 #285
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_106378647
medical suspensions:

Former UFC heavyweight champion Brock Lesnar announced his retirement after his loss to UFC newcomer Alistair Overeem, but as proper procedure was handed a medical suspension anyway. Lesnar must have his abdominal injury cleared by a doctor or he will not be permitted to compete until June 28.

Lesnar missed the post-fight press conference and was transported to the hospital after complaining of possible broken ribs from Overeem's knee strikes.

The rest of the UFC 141 medical suspensions are below.

Alistair Overeem - Suspended until Feb. 14 with no contact until Jan. 30 for cuts near his right eye.

Nate Diaz - Must be cleared by ophthalmologist or no contest until June 28. Minimum suspension of no contest until Jan. 30. No contact until Jan. 21 for a right eye injury.

Donald Cerrone - Suspended until Feb. 14 with no contact until Jan. 30 for a cut on his lower lip.

Jon Fitch - Suspended until Feb. 29 with no contest until Feb. 14.

Vladimir Matyushenko - Must have his left knee cleared by an orthopedic doctor or no contest until June 28. Minimum suspension of no contest until Feb. 14 with no contact until Jan. 30.

Alexander Gustafsson - Suspended until Jan. 30 with no contact until Jan. 21 for a right tibia (shinbone) contusion.

Nam Phan - Suspended until Feb. 29 with no contact until Feb. 14 for a cut near his right eye.

Junior Assuncao - Suspended until Jan. 30 with no contact until Jan. 21 for a cut on his right cheek.

Dong Hyun Kim - Suspended until Jan. 30 with no contact until Jan. 21 for a left foot contusion.

Manny Gamburyan - Must have his right shoulder x-rayed and cleared by an orthopedic doctor or no contest until June 28. Minimum suspension of no contest until Jan. 30 and no contact until Jan. 21.

Diego Nunes - Suspended until Feb. 14 with no contact until Jan. 30 for a cut near his left eye.
pi_106379587
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 23:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bites.. :P
pi_106380006
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 23:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ze heeft zeker jeuk van de herpes :P :) :{ ;( :r
  woensdag 4 januari 2012 @ 00:01:22 #288
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_106380297
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 23:56 schreef Verwerker het volgende:

[..]

Ze heeft zeker jeuk van de herpes :P :) :{ ;( :r
no way, dat mijn vrouwtje een SOA heeft :(
pi_106380603
Gina is een onontgonnen akker, een maagdelijke amazone die op ons wacht :s)
pi_106380820
Ariel krijgt een knuffel :P lucky bastard.
Ze is wel een beetje verlegen, plus ik heb haar in een interview horen zeggen dat ze eigenlijk nerds moet daten ipv stoere boys omdat die eerlijk zijn en niet alleen met der gaan voor de looks e.d.

Dus.. fokkers.. :D volgende maand is het Valentijnsdag .. je weet nooit.
pi_106381124
Weet iemand naar welk interview Ariel refereerde, toen hij vertelde dat ze een "moment" hadden.
pi_106381202
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 00:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Gina is een onontgonnen akker, een maagdelijke amazone die op ons wacht :s)
Op ons wacht? Het klinkt net alsof je zit te wachten op sloppy seconds in een Gina gangbang.
pi_106381404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 00:19 schreef McNulty het volgende:

[..]

Op ons wacht? Het klinkt net alsof je zit te wachten op sloppy seconds in een Gina gangbang.
Natuurlijk ben ik de eerste man op de grote meet van de lieden van MMA maar maak je geen zorgen: er is genoeg Gina voor iedereen _O-
pi_106381883
Ik geloof het best. Aan je avatar te zien lust je er wel pap van :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 01:20:00 #295
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_106383089
pi_106385393
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Stand per UFC 141
[ afbeelding ]
Logisch. 8-)
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_106385984
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 05:03 schreef Jajong het volgende:

[..]

Logisch. 8-)
Haha guess who's back....
Wat vond je van 141? :)
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:34:27 #298
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_106386981
Michael Kuiper vecht 4 februari tegen een braziliaan, aldus een teamgenoot van hem.
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:47:13 #299
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106387171
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:34 schreef Paxlie het volgende:
Michael Kuiper vecht 4 februari tegen een braziliaan, aldus een teamgenoot van hem.
Tegen Rafael Natal inderdaad.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_106387246
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 01:20 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
:D :D :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: