In dat opzicht wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:36 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe van mensen die de doorsnee Amerikaan dom noemen terwijl de doorsnee Nederlander echt niet slimmer is.
Ik ben benieuwd, ik ken die gast verder niet. Maar zijn grondwerk zal in orde zijn, zo te lezen op zijn wiki.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:41 schreef incognitoomuch het volgende:
Mensen die hier bekend zijn met Michael Kuiper?
Hij gaat zijn debuut maken @ UFC 143 met een clean 11-0 record. (black belt in Judo, purple in BJJ)
Waarom noem je hem nou de hele tijd Cees?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:52 schreef Hooidraad het volgende:
Op Wikipedia was Alistairs nationaliteit ook een keer veranderd naar Brits. Dat was een paar maanden terug. Was ook weer snel weggehaald trouwens.
Cees is van ons![]()
Omdat hij zo heet?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom noem je hem nou de hele tijd Cees?
Nee, dat snap ik. Maar uit wat zou dan blijken dat Alistair onder Britse vlag vocht? De tale of the tape gaf alleen aan dat hij in de UK is geboren. Vecht je automatisch onder de vlag van het land waarin je bent geboren?quote:
Eerst de odds zienquote:Op maandag 2 januari 2012 14:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog mensen die op Paul Harris gaan inzetten voor UFC 142?
Method: by Break-a-leg
Dat klopt wel, hij heeft ook een Brits paspoort dus is ook Brits.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Heeft ook niks met z'n vader te maken denk ik, maar met het feit dat Ali in de UK is geboren zoals ik al zei. Zou overigens best kunnen dat hij een dubbele nationaliteit heeft. Ik weet niet hoe het in Engeland gaat, maar in de VS bijvoorbeeld ben je gewoon Amerikaan als je daar geboren bent, ongeacht de nationaliteit van je ouders. Ik vind het eerlijk gezegd ook weinig interessant allemaal.
Heb net 7 euro gezet op Anthony Johnson die in mijn ogen Vitor gaat ownen.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog mensen die op Paul Harris gaan inzetten voor UFC 142?
Method: by Break-a-leg
7 eurootjes?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:27 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Heb net 7 euro gezet op Anthony Johnson die in mijn ogen Vitor gaat ownen.
hehe, veel he! Ik plaats af en toe een klein betje puur voor de fun.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:29 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
7 eurootjes?je hebt er vertrouwen in!
Nee joh, alle Amerikanen zijn dom.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:50 schreef pwned het volgende:
Z'n chickie komt toch uit Zweden? Misschien dat Dana het daarom aan Overeem linkte?
Barnette zal niet snel meer in de UFC komen met zijn verleden, gezeur met Dana en 3x gepakt op roids.. maar hij is een gevaar voor elke HW in de wereld. Ik moet nog maar eens zien of The Reem kans heeft, zou me niks verbazen als Ubereem in de eerste ronde gesubbed/tko'd wordtquote:Op maandag 2 januari 2012 17:08 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik zou het leuk vinden om Barnett naar de UFC te zien gaan, alleen al om hem een flinke asswhoopin te laten krijgen van Teh Reem!
In Stockton you get slapped for that.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:44 schreef THEFXR het volgende:
Hier kijk ik naar uit!
http://www.fightlife.tv/
the Stockton brothers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |