abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106295938
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:58 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wil call Brock a can?

Hoe vertaal ik dit naar het Nederlands? Iemand een kan noemen :')_?
pi_106296173
Een ingedeukt blikjuh.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_106296261
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 00:08 schreef Verwerker het volgende:

[..]

They wil call Brock a can?

Hoe vertaal ik dit naar het Nederlands? Iemand een kan noemen :')_?
Can = blikje = Iemand die je makkelijk kan kapot maken = geen goeie tegenstander
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_106296655
Ai tnx :)
  maandag 2 januari 2012 @ 00:27:35 #180
147172 THEFXR
Alpha Bear
  maandag 2 januari 2012 @ 02:11:47 #181
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106300107
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:29 schreef kevin_ het volgende:

[..]

De reacties daaronder. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')_______________!
Dat soort mensen snappen het volgens mij echt niet en vinden het al erg als je godverdomme zegt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106300877
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:54 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Ik denk/hoop dat Lesnar nog wel een of twee keer terug komt, maar niet meer als contender. Tegen een Kongo,Mitrione of een Struve kan hij nog voor vuurwerk zorgen.
Het zou heel erg kut zijn voor Stefan als dat zou gebeuren, ik zou met mijn handen voor mijn ogen kijken :D
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  maandag 2 januari 2012 @ 09:14:55 #183
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106302361
Weten jullie waarom Overeem onder de britse vlag vocht? Hij heeft toch altijd onder Nederlandse vlag gevochten? Of zou dit voor de UFC een poging zijn om de UK markt wat meer te voeden?

Op the underground zie je nu wanhopige Engelsen die Overeem nu gaan claimen vanwege die vlag die je zag op het versusscherm.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  maandag 2 januari 2012 @ 09:21:34 #184
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106302470
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 02:11 schreef Smoofie het volgende:

[..]

:')_______________!
Dat soort mensen snappen het volgens mij echt niet en vinden het al erg als je godverdomme zegt.
Enkele jaren geleden toen ik de sport niet kende, had ik ook eenzelfde reactie kunnen plaatsen. Dat heeft met onwetendheid te maken. De toegankelijkheid van de sport is wat minder dan bijvoorbeeld voetbal. Je moet iets meer weten over de regels en de sport zelf om te begrijpen dat het niet zomaar een ordinaire kloppartij is.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_106303027
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:14 schreef Lesnar het volgende:
Weten jullie waarom Overeem onder de britse vlag vocht? Hij heeft toch altijd onder Nederlandse vlag gevochten? Of zou dit voor de UFC een poging zijn om de UK markt wat meer te voeden?

Op the underground zie je nu wanhopige Engelsen die Overeem nu gaan claimen vanwege die vlag die je zag op het versusscherm.
Puur omdat hij daar geboren is hadden ze de Union Jack er bij gezet neem ik aan.

Of ben ik nu heel captain obvious :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Chase_Utley op 02-01-2012 10:11:58 ]
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 2 januari 2012 @ 10:20:59 #186
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_106303344
quote:
11s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:01 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Puur omdat hij daar geboren is hadden ze de Union Jack er bij gezet neem ik aan.

Of ben ik nu heel captain obvious :')
Hij is er geboren, maar omdat hij altijd is uitgekomen onder de Nederlandse vlag, zie ook zijn walkout shirt met de Nederlandse leeuw vond ik het opvallend.
pi_106303377
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:21 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Enkele jaren geleden toen ik de sport niet kende, had ik ook eenzelfde reactie kunnen plaatsen. Dat heeft met onwetendheid te maken. De toegankelijkheid van de sport is wat minder dan bijvoorbeeld voetbal. Je moet iets meer weten over de regels en de sport zelf om te begrijpen dat het niet zomaar een ordinaire kloppartij is.
Het is net als met zoveel onderwerpen. Vaak hebben mensen die zich ergens nauwelijks in verdiept hebben wel een hele uitgesproken mening over. Absurd, maar zo zijn mensen nu eenmaal.
pi_106303455
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:20 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Hij is er geboren, maar omdat hij altijd is uitgekomen onder de Nederlandse vlag, zie ook zijn walkout shirt met de Nederlandse leeuw vond ik het opvallend.
Op een van de pers conferenties had iemand het er ook over dat hij de eerste "UK born heavyweight champion" kon worden ofzo. Het zal wel, Ali is gewoon Nederlander en zal zelf echt niet met de Union Jack gaan lopen, maar als z'n afkomst help om wat meer centjes te verdienen zal hij het ook niet erg vinden dat ze het aanhalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door psychosomatic op 02-01-2012 11:13:22 ]
pi_106304108
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:21 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Voetbal is juist een van de meest achterlijke agressieve sporten die nog worden toegelaten, al die hooligans die met elkaar vechten, voetballers die jankend op de grond vallen en hun benen/ellebogen breken :'( En wat zagen we laatst bij AZ?

Nog erger dan een Apache in Irak :(

Soberso als een hond rennen achter een bal en het niet met je handen aan mogen raken :')
pi_106305264
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:27 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Op een van de pers conferenties had iemand het er ook over dat hij de eerste "UK born heavyweight champion" kon worden ofzo. Het zal wel, Ali is gewoon Nederlander en zal zelf echt niet met de Union Jack gaan lopen, maar als z'n afkomst help om wat meer centjes te verdienen zal hij het ook niet erg vinden dat ze het aanhalen.
En dat terwijl Alistair's vader Jamaicaan is, hij heeft verder weinig met de UK te maken.

Mousasi is in Iran geboren en die komt ook niet uit voor Iran omdat hij Armeense ouders heeft en in Nederland is opgegroeid.
pi_106305269
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:14 schreef Lesnar het volgende:

Dat is voor de Britse markt neem ik aan, die wil de UFC niet verliezen nu Dan Hardy in de vergetelheid raakt lijkt mij zo.
pi_106305327
Op Wikipedia was Alistairs nationaliteit ook een keer veranderd naar Brits. Dat was een paar maanden terug. Was ook weer snel weggehaald trouwens.

Cees is van ons :'( :P
pi_106305365
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:50 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat is voor de Britse markt neem ik aan, die wil de UFC niet verliezen nu Dan Hardy in de vergetelheid raakt lijkt mij zo.
Bisping loopt ook nog rond.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_106305456
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:54 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Bisping loopt ook nog rond.
Maar hij is lang niet zo likeable als Overeem en Hardy..
pi_106305688
Overeem vocht toch helemaal niet onder de Britse vlag? In de tale of the tape, stond er alleen bij het vakje 'born' de Union Jack. Maar tijdens het omroepen, zei Buffer toch echt: Fighting out of Amsterdam, the Netherlands.
pi_106305903
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:02 schreef Brawler het volgende:
Overeem vocht toch helemaal niet onder de Britse vlag? In de tale of the tape, stond er alleen bij het vakje 'born' de Union Jack. Maar tijdens het omroepen, zei Buffer toch echt: Fighting out of Amsterdam, the Netherlands.
Dat is niet hetzelfde.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:10:28 #197
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_106306030
Vind het maar een load of horse shit. Er zijn zat goeie vechters in NL vergeleken met de UK, maar de centjes moeten uit Engeland gehaalt worden vanwege de fanbase..?

Een poging om een event in Nederland te gaan houden zouden ze eens moeten "proberen"
MMA groeit... ook ons nuchtere landje moet daar zich eens voor openstellen.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_106306710
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:50 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

En dat terwijl Alistair's vader Jamaicaan is, hij heeft verder weinig met de UK te maken.

Mousasi is in Iran geboren en die komt ook niet uit voor Iran omdat hij Armeense ouders heeft en in Nederland is opgegroeid.
Heeft ook niks met z'n vader te maken denk ik, maar met het feit dat Ali in de UK is geboren zoals ik al zei. Zou overigens best kunnen dat hij een dubbele nationaliteit heeft. Ik weet niet hoe het in Engeland gaat, maar in de VS bijvoorbeeld ben je gewoon Amerikaan als je daar geboren bent, ongeacht de nationaliteit van je ouders. Ik vind het eerlijk gezegd ook weinig interessant allemaal.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:33:08 #199
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_106306736
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd ook weinig interessant allemaal.
Het is ook gewoon wat die domme amerikanen liever willen horen... Engeland of The Netherlands wat voor hun nog steeds klinkt als een provincie in Duitsland...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_106306824
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:33 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Het is ook gewoon wat die domme amerikanen liever willen horen... Engeland of The Netherlands wat voor hun nog steeds klinkt als een provincie in Duitsland...
Ik word altijd een beetje moe van mensen die de doorsnee Amerikaan dom noemen terwijl de doorsnee Nederlander echt niet slimmer is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')