Ik denk niet dat GSP in de standup en antwoord op de Stockton slap heeft, ik zie alleen een kans voor GSP om te winnen als human blanket.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef leeroy het volgende:
[..]
Hahahahaha ben benieuwd of hij GSP kan verslaan..
Wat kost dat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Iemand geïnteresseerd in deze bluray box?
http://ecx.images-amazon.(...)vL._SL500_AA300_.jpg
40 exclusief verzenden, maar het is een vraagprijs.quote:
Ik dacht dat GSP zijn standup alles behalve slecht was, hij sloeg BJ Penn toen ook helemaal aan gort en van Nick Diaz weet ik niet zo heel veel.. gewonnen van BJ voor de rest geen ideequote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat GSP in de standup en antwoord op de Stockton slap heeft, ik zie alleen een kans voor GSP om te winnen als human blanket.
Ik denk niet dat Nick GSP zo makkelijk kan Stockton slappen, gezien het feit dat ze dezelfde reach hebben. GSP is daarnaast ook erg explosief en weet veel afstand te overbruggen. Hij kan dus lekker uit reach blijven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat GSP in de standup en antwoord op de Stockton slap heeft, ik zie alleen een kans voor GSP om te winnen als human blanket.
Scherpe knieën, maar ik zou haar niet mijn bed uittrappen, nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:59 schreef THEFXR het volgende:
Interview Gina:
http://www.mmafighting.co(...)re-and-ronda-rousey/
gast, die knieën zie je niet, and yeah, Gina bytes her lipquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:10 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Scherpe knieën, maar ik zou haar niet mijn bed uittrappen, nee.
bites..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, die knieën zie je niet, and yeah, Gina bytes her lip
Ze heeft zeker jeuk van de herpesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, die knieën zie je niet, and yeah, Gina bytes her lip
no way, dat mijn vrouwtje een SOA heeftquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:56 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Ze heeft zeker jeuk van de herpes![]()
![]()
![]()
![]()
Op ons wacht? Het klinkt net alsof je zit te wachten op sloppy seconds in een Gina gangbang.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Gina is een onontgonnen akker, een maagdelijke amazone die op ons wacht
Natuurlijk ben ik de eerste man op de grote meet van de lieden van MMA maar maak je geen zorgen: er is genoeg Gina voor iedereenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Op ons wacht? Het klinkt net alsof je zit te wachten op sloppy seconds in een Gina gangbang.
Logisch.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Stand per UFC 141
[ afbeelding ]
Alle picks zijn nu verwerkt, nog 3 events en het seizoen is weer om (zijn overigens alle 3 in januari)
Haha guess who's back....quote:
Tegen Rafael Natal inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:34 schreef Paxlie het volgende:
Michael Kuiper vecht 4 februari tegen een braziliaan, aldus een teamgenoot van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |