Beter je best doen jochie!!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Sta ik wéér gelijk met Taz
[ afbeelding ]
Pleeaase laat Jajong nog 2 weken wegblijven, Geo for champ!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Stand per UFC 141
[ afbeelding ]
Alle picks zijn nu verwerkt, nog 3 events en het seizoen is weer om (zijn overigens alle 3 in januari)
Lombard, mee eensquote:Op maandag 2 januari 2012 16:55 schreef McNulty het volgende:
Welke vechter zien jullie nu het liefst in de UFC, nu dat Overeem de overstap eindelijk heeft gemaakt? Ik kan niet wachten om Hector Lombard in de UFC te zien, damn wat een powerhouse is hij.
Hij verliest pas zijn 2de partij van de laatste 10 en hij dropt naar een lagere divisie?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:04 schreef Lesnar het volgende:
WTF! Dennis Siver gaat een divisie lager naar featherweight. Die gast was al groot voor een lightweight
quote:Siver is een BEEST! Hoe the fuck gaat hij FW halen?
Viel me ook op, hij negeert hem volkomen. JDS kwam helemaal voor niets in de kooiquote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Keek net weer naar Brock VS Alistair en op het einde zie ik Alistair niet even naar JDS lopen om een handje te schudden.Hij kijkt gewoon zowat door hem heen..
Wel wat slordig van de organisatie hoor, JDS kwam niet op eigen houtje naar de cage lijkt me. Vervolgens laten ze hem daar staan en de rest loopt rustig de cage uit. Zelfs Joe Rogan liep langs hem zonder iets om te roepen. Mooie manier om je nieuwe HW champ te promotenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Viel me ook op, hij negeert hem volkomen. JDS kwam helemaal voor niets in de kooi
Hij had nog zo geoefend op "I am not impressed by your performance"quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wel wat slordig van de organisatie hoor, JDS kwam niet op eigen houtje naar de cage lijkt me. Vervolgens laten ze hem daar staan en de rest loopt rustig de cage uit. Zelfs Joe Rogan liep langs hem zonder iets om te roepen. Mooie manier om je nieuwe HW champ te promoten
"for sure we will have good fight. For sure. I sink my boxing is very good and for sure I will knock him out."quote:Op maandag 2 januari 2012 23:39 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hij had nog zo geoefend op "I am not impressed by your performance"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |