quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze had gewoon Ga-dele moeten heten.
Dat vind ik dat wel weer een goed nummer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Your Latest Trick is (als je een goede versterker / speakers hebt) nummer om te gebruiken als showmateriaalDie Saxofoon
Geen idee. Telegraph Road vind ik wat mager gemixed welquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Your Latest Trick is (als je een goede versterker / speakers hebt) nummer om te gebruiken als showmateriaalDie Saxofoon
Ik gok erop dat dat teveel werk is, maar inderdaad, doe net als in 1999: laat de luisteraars maar met een spontaan lijstje komen. En teveel werk...moet je zien wat het Radio 2 oplevert!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:41 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Gewoon geen keuzelijst, laat mensen zelf maar bedenken welke nummers ze willen
Dat is verreweg 't eerlijkste ja, vraag is of Radio 2 daaraan wil.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:41 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Gewoon geen keuzelijst, laat mensen zelf maar bedenken welke nummers ze willen
Valt wel mee vind ik. Sowieso zijn Dire Straits nummers altijd briljant geproduceerd. Brothers in Arms was volgens mij ook de 1ste volledig digitaal opgenomen CDquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen idee. Telegraph Road vind ik wat mager gemixed wel
Kan de DJ even een peukie rokenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:43 schreef Karina het volgende:
Een nummer van 3 minuten kappen ze af en een nummer van een kwartier laten ze helemaal horen, wat een logica.
Als ze Adele afkappen en deze laten horen is het prima.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:43 schreef Karina het volgende:
Een nummer van 3 minuten kappen ze af en een nummer van een kwartier laten ze helemaal horen, wat een logica.
Heel Love over Gold is heel mager gemixt. Das nou net zo jammer aan de plaat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen idee. Telegraph Road vind ik wat mager gemixed wel
En even Monopoly'en met zijn producer.quote:
gelukkig hebben we de loudness knopquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heel Love over Gold is heel mager gemixt. Das nou net zo jammer aan de plaat.
Heb het beluisterd over Quad elektrostaten. Het klinkt erg smal. Sgt. Peppers, Supertramp en Jean Michel Jarre (Aero) klinken veel en veel beter. Aero is wel erg goed materiaal hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik. Sowieso zijn Dire Straits nummers altijd briljant geproduceerd. Brothers in Arms was volgens mij ook de 1ste volledig digitaal opgenomen CD
Niet vloekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de loudness knop
Dat mag toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:45 schreef Doodloper het volgende:
Ik blijf het allemaal kutnummers vinden, die van MJ, sorry
Inderdaad, super zonderquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heel Love over Gold is heel mager gemixt. Das nou net zo jammer aan de plaat.
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie ik nou goed dat Winter van Tori Amos helemáál niet in de lijst staat?
Dacht al, waar blijft je verhaal bij deze plaatquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:46 schreef Tijn het volgende:
Het echt zo knap gemaakt, dit nummer. Helemaal vol met samples en loops. Tegenwoordig is dat met een computer zo gefixed, maar in de tijd dat deze plaat is gemaakt had je alleen een tape recorder en een mengtafel voor je neus en dan is het helemaal niet zo vanzelfsprekend om dit soort nummers te verzinnen.
Ja ik vind het ook dik terecht dat hij er in staat gezien z'n populariteit, maar ik blijf het niet mooi vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat mag toch?
Maar wat mij betreft staat deze terecht in de top 100.
Hehequote:Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dacht al, waar blijft je verhaal bij deze plaat
Torwie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie ik nou goed dat Winter van Tori Amos helemáál niet in de lijst staat?
Men moet niet stemmen om populariteitquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook dik terecht dat hij er in staat gezien z'n populariteit, maar ik blijf het niet mooi vinden.
Maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |