Zelfs Driving Home for Christmas is spannender.quote:
Dat staat ze nu al niet, hopelijk over 5 jaar ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat staat ook niet ter discussie. Maar zou zij over 5 jaar nog steeds met drie nummers in de top 10 staan?
Adele staat ook niet met 3 nummers in de top 10quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat staat ook niet ter discussie. Maar zou zij over 5 jaar nog steeds met drie nummers in de top 10 staan?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zelfs Driving Home for Christmas is spannender.
Misschien rijden ze op het eind wel een sloot in.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
+1quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:38 schreef D. het volgende:
Ik vind
So far away
On every street
Tunnel of love
Walk of life
Romeo and Juliet
Money for nothing
trouwens beter
Ik Walk of Life, want die had leuke sportbloopers in de clip.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:38 schreef D. het volgende:
Ik vind
So far away
On every street
Tunnel of love
Walk of life
Romeo and Juliet
Money for nothing
trouwens beter
Manuelaquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien rijden ze op het eind wel een sloot in.
Vergeet Brothers in arms nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:38 schreef D. het volgende:
Ik vind
So far away
On every street
Tunnel of love
Walk of life
Romeo and Juliet
Money for nothing
trouwens beter
Vaak op de keuzelijst is niet een verplichting om er vaak op te stemmenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:39 schreef Wilskracht het volgende:
Dat gezeur over Adele komt alleen maar omdat Radio 2 al die liedjes van haar op de keuzelijst hadden gezet. 1 liedje was voldoende geweest
15 minuten om de telegraaf te bezorgen is best snel.quote:
Ik snapte gisteren al niet hoe je kon zeggen dat Eric Clapton het saaiste ooit is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan staat Adele ook nog eens bovenaan de keuzelijst omdat het op alfabetische volgorde staat. Tja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:39 schreef Wilskracht het volgende:
Dat gezeur over Adele komt alleen maar omdat Radio 2 al die liedjes van haar op de keuzelijst hadden gezet. 1 liedje was voldoende geweest
Adele begint met een A, daarom stemt iedereen eropquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef D. het volgende:
[..]
Vaak op de keuzelijst is niet een verplichting om er vaak op te stemmen
De nummers die ik noemde staan lager genoteerdquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:39 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Vergeet Brothers in arms niet
In de keuzelijst moeten gewoon geen platen staan die in het lopende jaar zijn uitgekomen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:39 schreef Wilskracht het volgende:
DAT.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In de keuzelijst moeten gewoon geen platen staan die in het lopende jaar zijn uitgekomen.
Dat was niet mijn mening.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snapte gisteren al niet hoe je kon zeggen dat Eric Clapton het saaiste ooit is.
Ze had gewoon Ga-dele moeten heten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Yuhina het volgende:
[..]
En dan staat Adele ook nog eens bovenaan de keuzelijst omdat het op alfabetische volgorde staat. Tja.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een fucking briljant nummer
Vind je?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In de keuzelijst moeten gewoon geen platen staan die in het lopende jaar zijn uitgekomen.
Your Latest Trick en Theme from Local Hero ontbreken nog in de lijst. Daarvoor mogen Calling Elvis, Why Worry etc. er wel uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:38 schreef D. het volgende:
Ik vind
So far away
On every street
Tunnel of love
Walk of life
Romeo and Juliet
Money for nothing
trouwens beter
want als je een nummer saai vindt, moet je de rest ook saai vinden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:38 schreef SonicVolcano het volgende:
En al die haters staan vast heel hypocriet mee te zingen met Walk of Life en Money For Nothing
Nee maar je maakt het de Adele fans wel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef D. het volgende:
[..]
Vaak op de keuzelijst is niet een verplichting om er vaak op te stemmen
Stoeph*erquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze had gewoon Ga-dele moeten heten.
Eigenlijk heet ze Yessica, maar dit is een marketingtrucquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Adele begint met een A, daarom stemt iedereen erop
Gewoon geen keuzelijst, laat mensen zelf maar bedenken welke nummers ze willenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er zullen er inderdaad meer zijn die er zo over denken.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:39 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Vergeet Brothers in arms niet
Niet Zoe?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk heet ze Yessica, maar dit is een marketingtruc
Of omdat mensen gewoon een kortetermijngeheugen hebben. En hun standaard lijsten altijd willen afwisselen met wat nieuwe nummers en dan de meest voor de hand liggende pakken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:39 schreef Wilskracht het volgende:
Voor de veiligheid 2 jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wie zoal?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er zullen er inderdaad meer zijn die er zo over denken.
*kuch* 10CC *kuch*quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:41 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Nee maar je maakt het de Adele fans wel erg makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |