quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:17 schreef FritsFlits het volgende:
Adele heeft alleen remsporen verdiend
Stond 'in mijn tijd' altijd op 1 in de Top 100 Aller Tijden, idd. Maar ja, mijn nr. 1 is het niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Enige ware nummer 1 wat mij betreft.
Trol-stemmen worden kennelijk meegeteldquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar stond Coldplay ook 2 keer in het laatste uur.
Werkelijk? Hmm verdrongen dan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop dat ik over 50 jaar nog leef om de lijst (als die er nog is) te zien en mensen ofwel gelijk te kunnen geven ofwel te zeggen "zie je wel, tand des tijds doorstaan dit nummer uit tweeduizendzoveel!"quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jazeker..kwamen de gaten opvullen die Ramses had achtergelatenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkelijk? Hmm verdrongen dan waarschijnlijk.
Ook 2x achter elkaar zelfs.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkelijk? Hmm verdrongen dan waarschijnlijk.
Goede lijst he! Volg m zijdelings, maar luister wel naar de Top 2000. Morgen de Tijdloze terugluisterenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:17 schreef Flitspaal het volgende:
Korte hallo vanuit de Tijdloze van Studio Brussel
7 jaar achter elkaar op 1quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Stond 'in mijn tijd' altijd op 1 in de Top 100 Aller Tijden, idd. Maar ja, mijn nr. 1 is het niet.
Mute knop heeft vermoedelijk zijn werk goed gedaan!quote:
Staat er vast nog in als rariteit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik over 50 jaar nog leef om de lijst (als die er nog is) te zien en mensen ofwel gelijk te kunnen geven ofwel te zeggen "zie je wel, tand des tijds doorstaan dit nummer uit tweeduizendzoveel!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |