quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met de vlam in pan reis ik door het oude jaar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:03 schreef Tijn het volgende:
Ik kom er net achter dat er helemaal geen Michael Bublé en Bløf meer inzit!
Wie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:03 schreef Tijn het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:03 schreef Tijn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Mafkees.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Veel liever Buble dan die schijt U2
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij ben je knettergekquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Slowly and surely, she drew her plans against us...quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]4x Adele
trolololololl :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeee, weer een nieuw uur dichter bij 2012
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Dan heb ik ze nooit gehad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:01 schreef djenneke het volgende:
Ik kan nooit zoveel medelijden hebben met mensen die domme dingen doen met vuurwerk.
Maar wellicht ben ik gewoon mijn geitenwollensokken en boomknuffels kwijt.
Wieso? Watskeburt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Keiharde faal van de Top 2000 quiz bij dit nummer
Er komt daar vaak een vraag langs over in welke andere taal Sting dit ook gezongen heeft.quote:
Ook Freek de Jonge kan goede teksten schrijvenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:09 schreef tha_dark het volgende:
Vondeling van Ameland, een van mijn favorieten uit de lijst.![]()
Dat café voegt überhaupt weinig toe aan het programma...quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:09 schreef FritsFlits het volgende:
Zo, dat café is ook in dikke mineurstemming
tegen de tijd dat het echt gezellig wordt, zo rond 22 uur, moet iedereen er ook uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat café voegt überhaupt weinig toe aan het programma...
Het is wel tof om er even te zitten! Jammer van de drukte.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar daarmee nog nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:09 schreef peaceman het volgende:
102 U2 I still haven't found what I'm looking for(overgewaardeerd)
quote:
Hartstikke leuk daar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geeft niet, das de leeftijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef LDS het volgende:
[..]
Nee, dit lied is niet iets wat ik echt kan waarderen
eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar daarmee nog nietwaardig
Vind ik wel. Het kan zeker erger: Magnificent, maar deze komt in de buurt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar daarmee nog nietwaardig
Amenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik werk op Ameland. Leuk om dit te horen
En Blof: dit zijn goede Nederlandse teksten.
Mooi, maar ik hoef geen joelende mensen door de uitzending de hele tijdquote:
Je pendelt iedere dag op en neer?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik werk op Ameland. Leuk om dit te horen
En Blof: dit zijn goede Nederlandse teksten.
Stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi, maar ik hoef geen joelende mensen door de uitzending de hele tijd
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik in Hilversum woonde zou ik er ook naar het café gaan en dan de hele tijd dansen zoals de vriendin van Rinus.
Dat is gisteren al geprobeerd. Die man was epicquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik in Hilversum woonde zou ik er ook naar het café gaan en dan de hele tijd dansen zoals de vriendin van Rinus.
Als het bericht slecht is (dood je de boodschapper) is een mooie van hem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De man had gewoon na De Eenzame fietser moeten stoppen..
Haha, gelukkig maarquote:
Twee dagen in de week. Valt mee hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je pendelt iedere dag op en neer?
Beidequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ook lekker gedoucht? of gebaderd?
Zuurpruimquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi, maar ik hoef geen joelende mensen door de uitzending de hele tijd
Ik vind de Ballade van de onsterfelijkheid ook wel grappig. Radio Tour plaatjequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:14 schreef FritsFlits het volgende:
Eeuwige Jeugd is ook een mooi nummer op het album 'Eiland in de Verte' van Boudewijn de Groot, geschreven door Freek de Jonge.
De held van Drachtenquote:
JAquote:
Zanger Rinusquote:
Ik woon op zowat een steenworp afstand, maar heb toch zeker geen zin om uren in de rij te gaan staan voor een half uurtje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik in Hilversum woonde zou ik ook naar het café gaan en dan de hele tijd dansen zoals de vriendin van Rinus.
Of Fliesquote:
Vind ik een van mindere platen. Iets too much. Sonnet Voor A is een erg lief nummertjequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind de Ballade van de onsterfelijkheid ook wel grappig. Radio Tour plaatje
Ja en die staat er niet in Schande!!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:14 schreef FritsFlits het volgende:
Eeuwige Jeugd is ook een mooi nummer op het album 'Eiland in de Verte' van Boudewijn de Groot, geschreven door Freek de Jonge.
Euh... nee?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:16 schreef Cee het volgende:
Er komen best nog een hoop onbekende nummers voorbij.
Ik ken alle nummersquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:16 schreef Cee het volgende:
Welke?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:16 schreef Cee het volgende:
Adele Zekerquote:
Die van Adele.quote:
Ik heb nog steeds geen oudejaarsgevoel. Ook geen kerstgevoel. Ik denk dat kerst nog moet komen voor 2011.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit plaatje maakt nou echt een oudejaarsgevoel los, weet niet hoe t komt, maar
quote:
Jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik ken deze niet. Schande?
Je eigen traditie. Je gaat elkaar jaar tijdens t2000 in bad. Maar dat doe je sowieso wel vaker in het jaar.quote:
Die mensen moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden. En dan heb ik het geluid nog niet eens aangezet...quote:
of niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je eigen traditie. Je gaat elkaar jaar tijdens t2000 in bad. Maar dat doe je sowieso wel vaker in het jaar.
Ik heb het ook wat minder,waarschijnlijk doordat het allemaal in het weekend isquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen oudejaarsgevoel. Ook geen kerstgevoel. Ik denk dat kerst nog moet komen voor 2011.
Vanavond oliebollen met slobbersaus, dan komt het vanzelf.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen oudejaarsgevoel. Ook geen kerstgevoel. Ik denk dat kerst nog moet komen voor 2011.
Dat doe ik een paar keer per weekquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je eigen traditie. Je gaat elkaar jaar tijdens t2000 in bad. Maar dat doe je sowieso wel vaker in het jaar.
Sneeuw enzo?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Erg hè die slobbersaus??quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanavond oliebollen met slobbersaus, dan komt het vanzelf.
Het is onze eerst kerst/o&n zonder mn oma. Dat maakt het allemaal wat anders/vreemd. Misschien dat dat het ook deels is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het ook wat minder,waarschijnlijk doordat het allemaal in het weekend is
Dierenbeulen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)water-van-Maas.dhtml
Echt, aan de hoogste boom met dat soort mensen. En er dan tegenaan laten pissen door 17 drachtige paarden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Achterlijk volk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is onze eerst kerst/o&n zonder mn oma. Dat maakt het allemaal wat anders/vreemd. Misschien dat dat het ook deels is.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is onze eerst kerst/o&n zonder mn oma. Dat maakt het allemaal wat anders/vreemd. Misschien dat dat het ook deels is.
Het is ook heul spannend enzoquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ah vandaar. Elk jaar hebben we het er weer over volgens mij.
Bah zo'n Mensen mogen van mij echt wel dood neervallenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
las het net ook. Walgelijk. Voor straf een dag in een diepvriescel zetten en daarna aan een boom in het bos.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het moet nu wel een beetje eindigen, want het peukie van mijne man is bijna op en dan komt hij weer binnen en wordt stikchagrijnig voor de rest van de dag...quote:
Niet voordat ik er met een roestige spijker nog wat gaatjes in heb getimmerd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:21 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Bah zo'n Mensen mogen van mij echt wel dood neervallen![]()
![]()
Ik heb het niet gekocht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Peaceman het lekker vindt.
Geef hem een beurtquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het moet nu wel een beetje eindigen, want het peukie van mijne man is bijna op en dan komt hij weer binnen en wordt stikchagrijnig voor de rest van de dag...
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik zag dit in de supermarkt net:
[ afbeelding ] WTF momentje.
Ik vind het wat ver gaan...quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet voordat ik er met een roestige spijker nog wat gaatjes in heb getimmerd.
Ga ik liever naar de Kerkquote:
Nee, dit is stilte.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil graag volgend jaar 73 nummers van Alice Cooper nomineren.
Toch nog 100 nummers minder dan mijn 173 van Boudewijn de Grootquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil graag volgend jaar 73 nummers van Alice Cooper nomineren.
Alle nog levende zwarte artiesten zijn al geweest.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef D. het volgende:
Op welke plaats staat Paula Abdul trouwens?
Ooit zelfs in de top 20.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
2005 was het ja, dat jaar dat ie tussen 5 en 6 kwam
Nee was niet serieusquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef Tijn het volgende:
Wat is dat hier toch met mensen die midden op de dag naar bed gaan?![]()
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef FritsFlits het volgende:
Is dit opgenomen met een Behringer? Die bak ruis en de slechte kwaliteit van de zang..
Krijg je met steeds ouder wordende mensenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef Tijn het volgende:
Ik kan toch niet slapen door al die knallenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef Tijn het volgende:
Waar staat de hoogste levende zwarte artiest dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alle nog levende zwarte artiesten zijn al geweest.
60 plussersquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef Tijn het volgende:
Mwah, vind 't echt niet lekker klinken.quote:
Prince komt nogquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alle nog levende zwarte artiesten zijn al geweest.
Niet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef D. het volgende:
Burn Baby Burnquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef het_fokschaap het volgende:
net even een haard van Dru besteld
Je herkent het straks wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mwah, vind 't echt niet lekker klinken.
Jij bent geen ouder wordend mens?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Krijg je met steeds ouder wordende mensen
Otis en Bob levend??quote:
Volgens mij zijn er daar 2 van dood.quote:
Ja heb het aangepast las even verkeerdquote:
Dit lees ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eerst minutenlang een nummer dat nergens heengaat en dan opeens een slappe cover eraan vastplakken.
Codes intypen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan je smileys invoegen via zo'n vervloekte iPad?
Moet je eerst aanzetten in de opties van Fok!.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Dat kan alleen met een gewone, niet met een vervloektequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs de afkickdag heeft ze niet gehaald.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef D. het volgende:
Michael staat ook nog hoger, voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja heb het aangepast las even verkeerd
O ja, Prince over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar staat de hoogste levende zwarte artiest dan?
Die heb ik gewoon onderaan staan. Iets met instellingen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef laxus13 het volgende:
Natuurlijk weet ik dat Otis e Bob dood zijn
quote:
Bohemian Rapsody ken je ook wel als je hem hoortquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat ik minimaal 2 liedjes die nog komen niet ken: last resort van de Eagles en dat nummer van Cuby.
Maar marley niet meerquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]Dylan leeft nog, zijn stem is wel overleden.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Moet je eerst aanzetten in de opties van Fok!.
Cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Bohemian Rapsody ken je ook wel als je hem hoort
edit...oh...niet ken
Knap dat je Dochters heb kunnen ontwijken al die tijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die en 'dochters' van Marco Borsato zijn na dit nummer de enige 2 onbekenden nog voor mij.
Ken de dochters van Marco ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die en 'dochters' van Marco Borsato zijn na dit nummer de enige 2 onbekenden nog voor mij.
Maar meer ook nietquote:
quote:Bryan Guy Adams (Kingston (Ontario), 5 november 1959), niet te verwarren met Ryan Adams, is een Canadese zanger. Hij wordt ook wel de Canadese Bruce Springsteen genoemd.
Komt dit in Dirty Dancing voor? Kan ik me niet herinneren. Dirty Dancing kende ik alle nummers bij de scenes.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit meteen weer in de film (dirty dancing)
Da's een grapje, toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las onlangs dat een documentaire-maker van de BBC dit jaar nog de familie Marley benaderd heeft om een interview met Bob aan te vragen
WTF.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik las onlangs dat een documentaire-maker van de BBC dit jaar nog de familie Marley benaderd heeft om een interview met Bob aan te vragen
Derek Ogilvie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:
I put a spell on you toch wel, man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Haar van Frans Halsema en I Put A Spell on You - CCR
dat zijn de enige waar ik me niks bij kan voorstellen.
Terecht, alleen is Bryan echt slecht en Bruce lijkt alleen slecht.quote:
Nee, serieus. Ik kan er me niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
I put a spell on you toch wel, man.
En daarmee is het stiekem toch een klassiekerquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Elk huis-tuin-en-keuken bandje speelt dit nummer. Echt waar
Dat kun je over de beatles ook wel zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Elk huis-tuin-en-keuken bandje speelt dit nummer. Echt waar
Nee hoor, shirt had Bruce ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Aan het shirt te zien eerder de Canadese Kurt Cobain
misschien wat er iets bijzonders in Belgie in de zomer van 69quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef Fred_B het volgende:
Dit nummer doet in België altijd mee voor de 1e plaats in dit soort lijstjes, om onduidelijke redenen.
Dat wel ja. Bryan Adams is een prima artiest ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En daarmee is het stiekem toch een klassieker
paint it black van de stones. en teen spirit van nirvanaquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat kun je over de beatles ook wel zeggen![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien wat er iets bijzonders in Belgie in de zomer van 69
JIj bent echt fan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bryan Adams Live is zooooo goed
Maar hij had het bij z'n goochelact moeten houden...quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat wel ja. Bryan Adams is een prima artiest ook.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hij had het bij z'n goochelact moeten houden...
Redelijk. 2x live gezien in Ahoy, wat een show. Heel veel interactie met publiek en live zingt hij net zo goed als op plaatquote:
Over de doden niets dan goedquote:
Dat dus, vieze cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:37 schreef Timo20 het volgende:
"Helemaal tot aan `t gaatje gedraaid"
is ie heel trots op,maar intussen wel The End afkappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |