quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met de vlam in pan reis ik door het oude jaar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:03 schreef Tijn het volgende:
Ik kom er net achter dat er helemaal geen Michael Bublé en Bløf meer inzit!
Wie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:03 schreef Tijn het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:03 schreef Tijn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Mafkees.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Veel liever Buble dan die schijt U2
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij ben je knettergekquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Slowly and surely, she drew her plans against us...quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]4x Adele
trolololololl :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeee, weer een nieuw uur dichter bij 2012
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Dan heb ik ze nooit gehad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:01 schreef djenneke het volgende:
Ik kan nooit zoveel medelijden hebben met mensen die domme dingen doen met vuurwerk.
Maar wellicht ben ik gewoon mijn geitenwollensokken en boomknuffels kwijt.
Wieso? Watskeburt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Keiharde faal van de Top 2000 quiz bij dit nummer
Er komt daar vaak een vraag langs over in welke andere taal Sting dit ook gezongen heeft.quote:
Ook Freek de Jonge kan goede teksten schrijvenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:09 schreef tha_dark het volgende:
Vondeling van Ameland, een van mijn favorieten uit de lijst.![]()
Dat café voegt überhaupt weinig toe aan het programma...quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:09 schreef FritsFlits het volgende:
Zo, dat café is ook in dikke mineurstemming
tegen de tijd dat het echt gezellig wordt, zo rond 22 uur, moet iedereen er ook uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat café voegt überhaupt weinig toe aan het programma...
Het is wel tof om er even te zitten! Jammer van de drukte.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar daarmee nog nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:09 schreef peaceman het volgende:
102 U2 I still haven't found what I'm looking for(overgewaardeerd)
quote:
Hartstikke leuk daar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geeft niet, das de leeftijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef LDS het volgende:
[..]
Nee, dit lied is niet iets wat ik echt kan waarderen
eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar daarmee nog nietwaardig
Vind ik wel. Het kan zeker erger: Magnificent, maar deze komt in de buurt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar daarmee nog nietwaardig
Amenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik werk op Ameland. Leuk om dit te horen
En Blof: dit zijn goede Nederlandse teksten.
Mooi, maar ik hoef geen joelende mensen door de uitzending de hele tijdquote:
Je pendelt iedere dag op en neer?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik werk op Ameland. Leuk om dit te horen
En Blof: dit zijn goede Nederlandse teksten.
Stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi, maar ik hoef geen joelende mensen door de uitzending de hele tijd
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik in Hilversum woonde zou ik er ook naar het café gaan en dan de hele tijd dansen zoals de vriendin van Rinus.
Dat is gisteren al geprobeerd. Die man was epicquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik in Hilversum woonde zou ik er ook naar het café gaan en dan de hele tijd dansen zoals de vriendin van Rinus.
Als het bericht slecht is (dood je de boodschapper) is een mooie van hem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De man had gewoon na De Eenzame fietser moeten stoppen..
Haha, gelukkig maarquote:
Twee dagen in de week. Valt mee hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je pendelt iedere dag op en neer?
Beidequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ook lekker gedoucht? of gebaderd?
Zuurpruimquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi, maar ik hoef geen joelende mensen door de uitzending de hele tijd
Ik vind de Ballade van de onsterfelijkheid ook wel grappig. Radio Tour plaatjequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:14 schreef FritsFlits het volgende:
Eeuwige Jeugd is ook een mooi nummer op het album 'Eiland in de Verte' van Boudewijn de Groot, geschreven door Freek de Jonge.
De held van Drachtenquote:
JAquote:
Zanger Rinusquote:
Ik woon op zowat een steenworp afstand, maar heb toch zeker geen zin om uren in de rij te gaan staan voor een half uurtje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik in Hilversum woonde zou ik ook naar het café gaan en dan de hele tijd dansen zoals de vriendin van Rinus.
Of Fliesquote:
Vind ik een van mindere platen. Iets too much. Sonnet Voor A is een erg lief nummertjequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind de Ballade van de onsterfelijkheid ook wel grappig. Radio Tour plaatje
Ja en die staat er niet in Schande!!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:14 schreef FritsFlits het volgende:
Eeuwige Jeugd is ook een mooi nummer op het album 'Eiland in de Verte' van Boudewijn de Groot, geschreven door Freek de Jonge.
Euh... nee?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:16 schreef Cee het volgende:
Er komen best nog een hoop onbekende nummers voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |