Wel een heel heel erg mooi nummerquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak er geen grapjes over
Alleen The River komt nog, op 10
New London Chorale (Vicki Brown) Stay with me till the morning. Vond mijn moeder prachtig, mijn ouders hadden er alle cd's van en zijn ook wel eens naar een concert geweest.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ja heftig zeg
Wat is het geworden als ik vragen mag?
Ik denk ook vooral gekozen door 'mooie liedjes stemmers die Bruce een notitie gunnen', dan Bruce fansquote:
De eerste dagen en 's avonds heb ik hier wel rondgehangen...quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Welkom, heb je wel een beetje gemist dit jaar
Zijn zoetsappige nummers staan het hoogstquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef D. het volgende:
En dan te bedenken dat dit de één na hoogst genoteerde Bruce is
Je vergeet te melden dat je de versie van Blancmange beter vindt..quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste dagen en 's avonds heb ik hier wel rondgehangen...
Toen was ik er nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste dagen en 's avonds heb ik hier wel rondgehangen...
The River is niet zoetsappig manquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zijn zoetsappige nummers staan het hoogst
Ik hoor veel liever born to run.
Ah, mooie keuze is het geweestquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
New London Chorale (Vicki Brown) Stay with me till the morning. Vond mijn moeder prachtig, mijn ouders hadden er alle cd's van en zijn ook wel eens naar een concert geweest.
Ik ook, maar vanmorgen op 7:00u opstaan was me te vroegquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zijn zoetsappige nummers staan het hoogst
Ik hoor veel liever born to run.
Je hebt een extreem goed geheugen, want dat klopt inderdaad...quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat je de versie van Blancmange beter vindt..
Ik denk dat het ook een beetje komt omdat soms een film de muziek maakt, waar dit ook wel eens andersom is...quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk ook vooral gekozen door 'mooie liedjes stemmers die Bruce een notitie gunnen', dan Bruce fans
Nog steeds peaceman dit?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooi moment om m'n haar te föhnen.
droog je haar met een gitaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ja wat minder stevig dan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The River is niet zoetsappig man
Is dit nog steeds Peaceman onder het account van Diaan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
Nee dat was ikzelf. Peace is Lennon aan het afdrogen en aankleden.
quote:
quote:
Ja, mijn favoriete Earring-nummer stond op 1444, zie ik net.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:38 schreef laxus13 het volgende:
Goed nummer van The Earring maar ze hebben betere
Geeft niet, was toch meer voor de mannelijke medefokkersquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn firewall blokkeert dit plaatje
n00bquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geeft niet, was toch meer voor de mannelijke medefokkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |