quote:
Thanks for the infoquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef MaJo het volgende:
Ik moet mijn benen echt scheren, het doet pijn![]()
Wat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef MaJo het volgende:
Dan komt het toch wel harder binnenquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef MadMaster het volgende:
The Boxer, gespeeld tijdens de uitvaart van mijn vader.
10 Jaar en 2 dagen geleden alweer...
Morpheusquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op tijd wakkeer voor Enter Sandman
Verdomme om 03:30 uur thuis
Waar was jij dit jaar???quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef MadMaster het volgende:
The Boxer, gespeeld tijdens de uitvaart van mijn vader.
10 Jaar en 2 dagen geleden alweer...
Halloquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op tijd wakkeer voor Enter Sandman
Verdomme om 03:30 uur thuis
Jij springt ook van hot-naar-her. Willen slapen, Noa, je benen scheren, toch maar slapen misschien..quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ga op bed verder luisteren
Kom zo nog wel even buurten denk ik
ADDquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij springt ook van hot-naar-her. Willen slapen, Noa, je benen scheren, toch maar slapen misschien..
Summertime van Fresh Prince staat er niet ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Lijkt me heftig als er bij zo'n mooi liedje herinneringen aan een begrafenis zijn.
Heb mijn vader er van kunnen weerhouden om bij mijn moeder Tears in Heaven te draaien, onder het mom van cliche. Ik vind het een zeiknummer, maar ik voorzag voor hemzelf grote problemen omdat hij altijd Skyradio aan heeft.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Lijkt me heftig als er bij zo'n mooi liedje herinneringen aan een begrafenis zijn.
Heb mijn vader er van kunnen weerhouden om bij mijn moeder Tears in Heaven te draaien, onder het mom van cliche. Ik vind het een zeiknummer, maar ik voorzag voor hemzelf grote problemen omdat hij altijd Skyradio aan heeft.
Slaap lekker en tot later deze dagquote:
Ik werd gewoon op tijd vanzelf wakker omdat ik Top 2000 MOET luisterenquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan ben je er toch weer vroeg bij, respect!
Welkom, heb je wel een beetje gemist dit jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in Schotland met slechts op de homebase WiFi...
Mijn moeder had dit altijd in de auto aan, waar ik als kleuter op de achterbank zat mee te zingen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef Mixende_match het volgende:
Ahhh, herinneringen van vroeger, met mams
Hahaha, jeetje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kippevel met ongeschoren benen is pijnlijk
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ] De dag voordat je kwam[ afbeelding ]
Meen je niet...quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef D. het volgende:
En dan te bedenken dat dit de één na hoogst genoteerde Bruce is
Hoog droomgehalte denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef D. het volgende:
En dan te bedenken dat dit de één na hoogst genoteerde Bruce is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |