quote:
Dan White Rabbit?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:05 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Ik heb je lief van Stef Bos beter.
Ow dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Als ik naar boven ga, laat ik de volgorde los.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:05 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Met gewone of eigen muziek prima, maar nu niet met de top2000 of een andere top100 of zo.
Toch meer benieuwd wat als volgende komt.
Neeeeeeeeee. Ik voel me al zo... psychedelisch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet dat plaatje voor de gein eens snel omhoog en omlaag scrollen
Erg goed plaatje als het om drugs gaat he?!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee. Ik voel me al zo... psychedelisch.
Ik heb m'n wekker gezet voor Bon Joviquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Wilskracht het volgende:
Zo grappig De Dijk en Paul de Leuw daar blijf ik voor op.
Eerst tandjes poetsen, dan kleren uitdoen en dan gaan liggen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Als ik naar boven ga, laat ik de volgorde los.
Das nog niet zo erg: dalijk ALWEER!!! Anoukquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef MaJo het volgende:
Ik heb deze eens geluisterd toen ik stoned was, dat is niet goed voor je
Nee helaas, ik heb nog even overwogen het vorige verhaal aan te passen aan een wit konijn, maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef djenneke het volgende:
Scrutinizer. Dit was jij, van die tattoo van dat witte knijn, toch?
Pfffff. Gelukkig heb ik geen ervaring met drugsquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef peaceman het volgende:
Erg goed plaatje als het om drugs gaat he?!
Contactlenzen gaan ook uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eerst tandjes poetsen, dan kleren uitdoen en dan gaan liggen.
Ik heb trouwens boven helemaal geen mogelijkheid om de top2000 te horen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Als ik naar boven ga, laat ik de volgorde los.
Rabbit in your headlight light van Thom?quote:
Ik ben MaJo en doe een hamer naquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef MaJo het volgende:
Ik heb deze eens geluisterd toen ik stoned was, dat is niet goed voor je
Ik moet er vannacht 4x uit voor Blof.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik heb m'n wekker gezet voor Bon Jovi
Ik vind Paul de Leeuw een goede zangerr.quote:
Weer dat plaatjequote:
Oh wacht, volgens mij bedoel je trouwens een andere dan ik hierboven bedoel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.Het ruikt er echt naar aardbeien.
Beetje slapjes nog, maar beter dan gisteravond toen het er aan de verkeerde kant uit kwam. Thanks voor askingquote:
Ik zet de tv op eventkanaal van Ziggo of anders via digitale kastje op radio. Kinderen slapen gewoon doorheen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik heb trouwens boven helemaal geen mogelijkheid om de top2000 te horen.
Behalve dan hier beneden de radio keihard zetten.
Maar de kinderen moeten ook slapen.
De steen is ook mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik vind Paul de Leeuw een goede zangerr.
En ik heb ooit een cd gemaakt voor mijn overleden oma met dit nummer en de titel 'Ik heb je lief"
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef Fred_B het volgende:
Ik moet er vannacht 4x uit voor Blof.
Goedkoop trippen toch?quote:
Sorry for asking, rather..quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beetje slapjes nog, maar beter dan gisteravond toen het er aan de verkeerde kant uit kwam. Thanks voor asking
Echt doen hoor!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bijna helemaalquote:
Om te schijten zeker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dacht ik ook gelijk.quote:
Daaaaagquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:10 schreef D. het volgende:
Ik ga naar mijn boek luisteren
Veel luistergenot verder allen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:10 schreef D. het volgende:
Degene die Overload van de Sugababes heeft geschreven moet het ook zeker kennen.quote:
Luisterze en slaap lekker voor straksquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:10 schreef D. het volgende:
GAST!! da`s echt niet voor me, na al 20 uur wakker te zijnquote:
Op de laatste paar seconde na danquote:
Jij ook luisterplezier!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:10 schreef D. het volgende:
Hij werkt wel blijkbaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
GAST!! da`s echt niet voor me, na al 20 uur wakker te zijn
Ik vind het op zich wel sympathiek van radio 2 dat ze de meerderheid een hoop ellende besparen door die nachtplanning van Blof.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Yupquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:11 schreef Breach het volgende:
Paul de Leeuw, dat is de enige artiest waarbij ik me schaam om te zeggen dat ik het een goede artiest vind
Minimaal twee dan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:11 schreef FritsFlits het volgende:
Vlinders in je buik? Zeker een rups ingeslikt
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel sympathiek van radio 2 dat ze de meerderheid een hoop ellende besparen door die nachtplanning van Blof.
en veel hahahaha (lahahahang, bahahang, truihuihui, hahahahand, etc.)quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Paul de Leeuw in het kort: zachtjes beginnen - keihard brullen - zachtjes eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |