Pfffff. Gelukkig heb ik geen ervaring met drugsquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef peaceman het volgende:
Erg goed plaatje als het om drugs gaat he?!
Contactlenzen gaan ook uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eerst tandjes poetsen, dan kleren uitdoen en dan gaan liggen.
Ik heb trouwens boven helemaal geen mogelijkheid om de top2000 te horen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Als ik naar boven ga, laat ik de volgorde los.
Rabbit in your headlight light van Thom?quote:
Ik ben MaJo en doe een hamer naquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef MaJo het volgende:
Ik heb deze eens geluisterd toen ik stoned was, dat is niet goed voor je
Ik moet er vannacht 4x uit voor Blof.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik heb m'n wekker gezet voor Bon Jovi
Ik vind Paul de Leeuw een goede zangerr.quote:
Weer dat plaatjequote:
Oh wacht, volgens mij bedoel je trouwens een andere dan ik hierboven bedoel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.Het ruikt er echt naar aardbeien.
Beetje slapjes nog, maar beter dan gisteravond toen het er aan de verkeerde kant uit kwam. Thanks voor askingquote:
Ik zet de tv op eventkanaal van Ziggo of anders via digitale kastje op radio. Kinderen slapen gewoon doorheen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik heb trouwens boven helemaal geen mogelijkheid om de top2000 te horen.
Behalve dan hier beneden de radio keihard zetten.
Maar de kinderen moeten ook slapen.
De steen is ook mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik vind Paul de Leeuw een goede zangerr.
En ik heb ooit een cd gemaakt voor mijn overleden oma met dit nummer en de titel 'Ik heb je lief"
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef Fred_B het volgende:
Ik moet er vannacht 4x uit voor Blof.
Goedkoop trippen toch?quote:
Sorry for asking, rather..quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beetje slapjes nog, maar beter dan gisteravond toen het er aan de verkeerde kant uit kwam. Thanks voor asking
Echt doen hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |