quote:
Dan White Rabbit?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:05 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Ik heb je lief van Stef Bos beter.
Ow dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Als ik naar boven ga, laat ik de volgorde los.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:05 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Met gewone of eigen muziek prima, maar nu niet met de top2000 of een andere top100 of zo.
Toch meer benieuwd wat als volgende komt.
Neeeeeeeeee. Ik voel me al zo... psychedelisch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet dat plaatje voor de gein eens snel omhoog en omlaag scrollen
Erg goed plaatje als het om drugs gaat he?!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee. Ik voel me al zo... psychedelisch.
Ik heb m'n wekker gezet voor Bon Joviquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Wilskracht het volgende:
Zo grappig De Dijk en Paul de Leuw daar blijf ik voor op.
Eerst tandjes poetsen, dan kleren uitdoen en dan gaan liggen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Als ik naar boven ga, laat ik de volgorde los.
Das nog niet zo erg: dalijk ALWEER!!! Anoukquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef MaJo het volgende:
Ik heb deze eens geluisterd toen ik stoned was, dat is niet goed voor je
Nee helaas, ik heb nog even overwogen het vorige verhaal aan te passen aan een wit konijn, maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef djenneke het volgende:
Scrutinizer. Dit was jij, van die tattoo van dat witte knijn, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |