Zie nu op ned 1. Maar zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.quote:
Was jij niet chestbrah? ZIe je UI. Ik mis chestbrah.quote:
Primaquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik stel een merge voor met mijn topic als parent.
waarom mis je hem, ik vind die plaatje gewoon coolquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Was jij niet chestbrah? ZIe je UI. Ik mis chestbrah.
quote:
Chestbrah was mijn fitness voorbeeld voor ik mod werd. Maar dat is offtopic.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:48 schreef Kroc het volgende:
[..]
waarom mis je hem, ik vind die plaatje gewoon cool
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:13 schreef Redskillz het volgende:
Alleen de TT is al klachtwaardig, pisweif.
Ja, gelet op die jurk is Claudia duidelijk het mannetje in de relatie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die milfjes gaan dan
Dit impliceert wel een wens naar een intieme relatie met je hond.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan nog te bedenken dat ik haar vroeger zelfs nog wel geil vond
Als mijn hond zoeen kop had, dan scheerde ik zijn kont kaal en lieft ik hem achteruit lopen.
Ik heb het niet gekeken maar ik ga er even vanuit dat het hele mooie aan het einde zit? Helemaal aan het einde?quote:
Nou, veel plezier nog de komende 24 uur, ik begrijp hieruit dat je je niet meer online gaat begeven?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:01 schreef Kroc het volgende:
ik heb strakke doelstellingen voor 2012, waaronder minder bullshit op internet. Ik was/ben Chestbrah, ik heb het gezegd.
Je moet het je niet allemaal zo persoonlijk aantrekken joh. Je bent toch geen mietje?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Kroc het volgende:
wel online, maar niet meer ergens waar hommo of plas in kont de boventoon voert
Chestbrah was koning. De Chuck Norris van de fitness. Hij was mijn sportgod.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet het je niet allemaal zo persoonlijk aantrekken joh. Je bent toch geen mietje?
Maar dat kan hij nu niet meer. Plas hem dus gerust in zijn kont als wraakquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef Kroc het volgende:
Jaren geleden was raar, ik had wat met maisnon rare bitch bleek. Ik had andere chick geregeld keer met pasen ik weet nog goed. Toen was ik gebeten hond en jij had mij geband paljas
Ikke niet, dus plaats er gerust nog een.quote:
Ik heb 59 seconden gekeken en ik moet zeggen, ik heb me geen minuut verveeld.quote:
Haten op Claudiaquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:09 schreef Klipnap het volgende:
Net bij TV draait door zat ze ook steeds te hinniken en schreeuwen
Kan iemand mij eens uitleggen wat zij daar in godsnaam te zoeken heeft?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:25 schreef Redskillz het volgende:
Gelukkig bijna weer voorbij op 3fm, wat een oortyfus.
uiteraardquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:49 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Jij bent ook zon pittige jongedame?
heb je je paard uit de stal gehaald, chaiquote:
Nou, laat dat pittige maar wegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:49 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Jij bent ook zon pittige jongedame?
Maar heb haar daar nog nooit iets zinnigs horen zeggen of vragen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef Anno2012 het volgende:
Vooral dat aandachttrekkingsgedoe altijd, vooral bij DWDD. Overal dom doorheen praten/lachen/giechelen. Mens, doe eens normaal. Wees gewoon jezelf.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik moet altijd kotsen als ze op tv is.
Ik vind 'r op die laatste wel leuk eigenlijk wise.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:53 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:56 schreef Herpderphawk het volgende:
Foto's van de tijd dat ze 'geil' was?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:35 schreef sjgappie het volgende:
met Mauro enzo, was ze "boos" bij dwdd en ging een liedje zingen. over de boze wereld, vol monsters enzo, die mauro wilden opeten.
KANKER
Precies, ze voegt niets toe. Nooit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:49 schreef Dettol het volgende:
[..]
Maar heb haar daar nog nooit iets zinnigs horen zeggen of vragen...
Sylvana Simonsquote:Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef damirovic het volgende:
ze heeft een kankerhoofd, maar komt toch net niet in de buurt van die kale negerin die zichzelf intellectueel noemt![]()
Iemand die weet hoe ze heet? Ze was nog bij dwdd toen ze de harige aars van Jobs ging likken.
hehehe. Jaren geleden begon ze met het presenteren van boeken en nodigde schrijvers uit om hun werk te bespreken. Maar ze wist nooit waar het over ging, want zelf leest ze geen letter.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef damirovic het volgende:
ze heeft een kankerhoofd, maar komt toch net niet in de buurt van die kale negerin die zichzelf intellectueel noemt![]()
Iemand die weet hoe ze heet? Ze was nog bij dwdd toen ze de harige aars van Jobs ging likken.
Net hetzelfde gedoe als met claudia de breij. Iets zeggen om de aandacht naar haar toe te trekken.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:06 schreef Redskillz het volgende:
Nog altijd met dr fabeltjes op radio drie.
uitkijken voor dr hoeven.quote:
Fabeltjes? een rubriek of zit ze gewoon onbewust mensen onzin wijs te maken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:06 schreef Redskillz het volgende:
Nog altijd met dr fabeltjes op radio drie.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die nu op TV Is. Man wat een saaie show. Wat o wat een onzin kraamt ze uit. Ik snap werkelijk niet waar ze het lef vandaan haalt om met zulke onlolligheid zichzelf te verlagen. Maar nog minder snap ik waarom zelfs autistisch Nederland nog om haar zit te lachen. Waarschijnlijk vanwege het "we hebben toch betaald voor dat kaartje dus laten we het ook maar verplicht leuk vinden" syndroom en omdat het publiek gewoon niet wil toegeven dat ze toch keuhard van voren en achter tegelijk genaaid zijn door die blonde breedsmoelkikker met een rotte appelkop.
En dan nog te bedenken dat ik haar vroeger zelfs nog wel geil vond, zelfs toen bekend werd dat ze ging trouwen met haar vriendin. Als mijn hond zoeen kop had, dan scheerde ik zijn kont kaal en lieft ik hem achteruit lopen. Lelijke zultkop. Met je veel te brede heupen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:35 schreef Jachtgeweer het volgende:
lkkr claudia de breij op 3fm weer, chemo afspraak alweer gemaakt voor as maandag
sorryquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:35 schreef Jachtgeweer het volgende:
lkkr claudia de breij op 3fm weer, chemo afspraak alweer gemaakt voor as maandag
Dolf Jansen is een kankergezwel dat verwijderd isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]Whehehehe
Van mij mag ze ook direct oprotten van de radio, ik vind een hoop leuk op 3FM, behalve vrijdagmiddag tussen 12 en 2. Zat Dolf Jansen er nog maar
Dat mag jij vinden hoor Pietjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind Dolf Jansen een kankergezwel dat verwijderd is
quote:
Dat ik hem op de radio veel toffer vind dan Claudia de Breij wil niet zeggen dat het mijn held is en ik heel zijn oeuvre ken hèquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]![]()
Grappig is dat het een poging tot humor van je eigen held was die ik citeerde. Dus zo grappig is hij blijkbaar niet
Dolf Jansen is gewoon niet grappigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat ik hem op de radio veel toffer vind dan Claudia de Breij wil niet zeggen dat het mijn held is en ik heel zijn oeuvre ken hè
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dolf Jansen is gewoon niet grappig
Je kon niet lachen om zijn humorquote:
En wat vind ze daar van? Heeft ze dan niet zoiets van ga eens van me af?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik sopfap weleens op haar hoor.
Klopt. Liever deze mevrouw.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:51 schreef Scorpie het volgende:
Claudia fucking de Breij, wat een humorloze droge zuresloot op stelten is dat toch ook. Bah
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Klopt. Liever deze mevrouw.
[ afbeelding ]
Claudia de Breij van 8 tot 12quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef Druppelss het volgende:
Claudia![]()
Snijd altijd sterke onderwerpen aan en levert bijna altijd goed onderbouwt commentaar daarop. Heeft best een goede stem, vooral die plaat "mag ik dan bij jou"triest nummer maar toch zo mooi.. Ik kan me niemand anders voorstellen wat zo'n plaat zo gevoelig kan overbrengen op de mens.
Helaas duurt haar show op 3FM maar 2 uurtjes, van mij zou ze best 's ochtends van 8 tot 12 de radio mogen vullen want 's ochtends ben ik toch op mijn best aanwezig en zal ik het meeste mee krijgen van haar show. Tuurlijk, ze heeft misschien wel wat minpuntjes maar welke radio dj of andere BNN'er niet?
Claudia ga zo door, dat we nog vele jaren mogen genieten van je (veel te korte) show op 3FM![]()
sowieso 3FMik heb ergens zelfs nog wat cassette bandjes liggen met show's van Claudia op 3 FM, maar enkele jaren terug.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:13 schreef Redskillz het volgende:
Alleen de TT is al klachtwaardig, pisweif.
Google eens op ´worlds widest hips´quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef very het volgende:
Te brede heupen? Dude...die bestaan (bijna) niet
Ik zeg toch ook bijnaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Google eens op ´worlds widest hips´
Eng hè een keer luisteren naar iets wat je niet direct leuk vind.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef Druppelss het volgende:
Sowieso 3FM luisteren![]()
Ik begrijp dat niet, behalve als je op je werk 'verplicht' ernaar luisteren moet.. Maar in de auto of thuis gaat neem ik aan toch je eigen favorieten muziek aan? Ik ken helaas serieus mensen die in de auto ook naar die bagger luisteren
Teringquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Google eens op ´worlds widest hips´
Je wilt het goedpraten om naar zenders zoals 3FM te luisteren? Ik luister heel gevarieerde muziek, en tuurlijk komt op 3FM ook welleens een leuk plaatje voorbij.. Maar over het algemeen zijn iedere 2 uur hetzelfde met de bekende plaatjes waar je mee word doodgegooid. Maar ik snap heel goed dat het heel moeilijk is om aan iedere luisteraar zijn verwachtingen te voldoen, maar ik zet wel lekker een eigen cd'tje op of luister thuis naar di.fm..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Eng hè een keer luisteren naar iets wat je niet direct leuk vind.
Nouja ik doelde een beetje op de huidige tendens om alleen nog maar dingen te luisteren en te kijken waarvan je bijna al zeker weet dat je het leuk gaat vinden. Het on demand gebeuren is aan de ene kant wel erg tof maar soms is het ook wel verfrissend om naar dingen te luisteren die je niet waardeerd....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Je wilt het goedpraten om naar zenders zoals 3FM te luisteren? Ik luister heel gevarieerde muziek, en tuurlijk komt op 3FM ook welleens een leuk plaatje voorbij.. Maar over het algemeen zijn iedere 2 uur hetzelfde met de bekende plaatjes waar je mee word doodgegooid. Maar ik snap heel goed dat het heel moeilijk is om aan iedere luisteraar zijn verwachtingen te voldoen, maar ik zet wel lekker een eigen cd'tje op of luister thuis naar di.fm..
Hoe later op de avond, hoe beter de muziek op 3fm. Zeker tijdens de freaknacht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:
(een andere die het nog minder onder stoelen of banken steekt isrob steders
)
Ik luister ook te weinig radio om een echt goede mening van 3fm te geven het is niet meer wat het geweest is.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, gelet op die jurk is Claudia duidelijk het mannetje in de relatie.
Pfieuw. Gelukkig zeg.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef Redskillz het volgende:
Goed nieuws.. dit was het laatste programma van haar.
Claudia de Breij vervangen door Boca_Ratonquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Maar ik zie het alleen nergens staan. Is toch geen valse hoop hé?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Claudia de Breij vervangen door Boca_Raton
Je snapt het nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Doe ik iets verkeerds of snap ik iets niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |