Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dolf Jansen is gewoon niet grappig
Je kon niet lachen om zijn humorquote:
En wat vind ze daar van? Heeft ze dan niet zoiets van ga eens van me af?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik sopfap weleens op haar hoor.
Klopt. Liever deze mevrouw.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:51 schreef Scorpie het volgende:
Claudia fucking de Breij, wat een humorloze droge zuresloot op stelten is dat toch ook. Bah
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Klopt. Liever deze mevrouw.
[ afbeelding ]
Claudia de Breij van 8 tot 12quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef Druppelss het volgende:
Claudia![]()
Snijd altijd sterke onderwerpen aan en levert bijna altijd goed onderbouwt commentaar daarop. Heeft best een goede stem, vooral die plaat "mag ik dan bij jou"triest nummer maar toch zo mooi.. Ik kan me niemand anders voorstellen wat zo'n plaat zo gevoelig kan overbrengen op de mens.
Helaas duurt haar show op 3FM maar 2 uurtjes, van mij zou ze best 's ochtends van 8 tot 12 de radio mogen vullen want 's ochtends ben ik toch op mijn best aanwezig en zal ik het meeste mee krijgen van haar show. Tuurlijk, ze heeft misschien wel wat minpuntjes maar welke radio dj of andere BNN'er niet?
Claudia ga zo door, dat we nog vele jaren mogen genieten van je (veel te korte) show op 3FM![]()
sowieso 3FMik heb ergens zelfs nog wat cassette bandjes liggen met show's van Claudia op 3 FM, maar enkele jaren terug.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:13 schreef Redskillz het volgende:
Alleen de TT is al klachtwaardig, pisweif.
Google eens op ´worlds widest hips´quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef very het volgende:
Te brede heupen? Dude...die bestaan (bijna) niet
Ik zeg toch ook bijnaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Google eens op ´worlds widest hips´
Eng hè een keer luisteren naar iets wat je niet direct leuk vind.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef Druppelss het volgende:
Sowieso 3FM luisteren![]()
Ik begrijp dat niet, behalve als je op je werk 'verplicht' ernaar luisteren moet.. Maar in de auto of thuis gaat neem ik aan toch je eigen favorieten muziek aan? Ik ken helaas serieus mensen die in de auto ook naar die bagger luisteren
Teringquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Google eens op ´worlds widest hips´
Je wilt het goedpraten om naar zenders zoals 3FM te luisteren? Ik luister heel gevarieerde muziek, en tuurlijk komt op 3FM ook welleens een leuk plaatje voorbij.. Maar over het algemeen zijn iedere 2 uur hetzelfde met de bekende plaatjes waar je mee word doodgegooid. Maar ik snap heel goed dat het heel moeilijk is om aan iedere luisteraar zijn verwachtingen te voldoen, maar ik zet wel lekker een eigen cd'tje op of luister thuis naar di.fm..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Eng hè een keer luisteren naar iets wat je niet direct leuk vind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |